Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti pikkujouluissa, vauva kotona

Vierailija
21.11.2014 |

Pienen 7 viikkoisen vauvan äiti lähti äitiyslomalta pikkujouluihin ja aikoo ottaa alkoholia. Oli jättänyt vauvan kotiin kuulemma isän hoitoon.

Mun mielestä tuon ikäisen lapsen voi jättää lyhyeksi ajaksi isälle. Se, että ottaa illan alkoholia ja vauva on kotona ilman rintaruokintaa yön ja varmaan seuraavan aamunkin on mielestäni todella vastuutonta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan, rakas porvoolainen, kun sitä maitoa voi pumpata etukäteen valmiiksi. Ei tule sitten hätä hattuun kenellekään.

Vierailija
2/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa sun mielipide.

Vierailija
4/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se äiti imettää sitten yöllä kun tulee kotiin? Ehkä ei juo paljon? Ehkä äiti ei imetä ollenkaan? Ja jos imettää niin voin kertoa, että jo alku illasta äipän tissit on niin täynnä maitoa, että jos ei ole varannut rintapumppua mukaan niin joutuu lähtemään kotiin.

Vierailija
5/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. En tiedä saanko nyt ensi yönä ollenkaan unta... tai koko viikonloppuna. :(:(

Vierailija
6/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on kerran isänsä huomassa, niin mitä ihmettä se sinulle kuuluu? Oletko anoppi ja haluat arvostella miniääsi; että kun kerran av:llakin oltiin sitä mieltä...?

Anna perheen olla rauhassa! Varmasti ovat keskenään miettineet parhaan vaihtoehdon, joita ovat mm. pumpata maito vauvalle etukäteen, imettää miehen avulla kun tulee kotiin (rintamaitoon erittyy alkoholia vähemmän kuin d-vitamiinitipoista), tai sitten ei ole kännissä ja imettää itse kun tulee. Asia ei joka tapauksessa kuulu sinulle!

Vierailija
7/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vauvalla varalla korvikkeet tai sitten äiti ei juo niin paljoa ja lähti pikkujouluihin ihan vain rentoutumaan tutun porukan kanssa?

Vierailija
8/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ensikerran tanssimassa kun vauva oli kolmen viikon ikäinen.Tuntui vain siltä,että piti päästä hetkeksi ulos.Isä hoiti vauvaa,antoi lypsettyä maitoa ja korviketta kun mulla ei juuri rintamaitoa tullut..En tosin ottanut tippaakaan alkoholia kun pelkäsin että alan vuotamaan.Vuodot olivat loppuneet sitä ennen.Vauva ei siitä traumatisoitunut,on nyt 30,neljän lapsen äiti ja käy silloin tällöin baarissa,miehensä kanssa  tai naisporukassa.Arvatkaa vaan kuka mielellään hoitaa lapsia ensiksimainitussa vaihtoehdossa.....

Vierailija
9/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meidän neiti ei saanut rintamaitoani koskaan, sillä maitoa ei tullut... Enpä ymmärtänyt olevani sen vuoksi täysin vastuuton äiti....

Vierailija
10/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
11/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vauva olisi pitänyt ottaa mukaan.

Vierailija
12/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pikkujouluissa kun mun tyttö oli 3kk ja oli hoidossa mun äidillä..kamalaa

Vierailija
13/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nautittu alkoholihan se siirtyy 1-1-suhteessa suoraan nänneihin. Vai tiivistyykö se kehossa suorastaan sataprosenttiseksi alkoholiksi? Just just.

Vierailija
14/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 22:20"]Jaa, meidän neiti ei saanut rintamaitoani koskaan, sillä maitoa ei tullut... Enpä ymmärtänyt olevani sen vuoksi täysin vastuuton äiti....
[/quote]

Vahinko alapeukku

Vierailija
15/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkujouluissa kun mun vauva oli tasan viikon vanha. Tasapainoinen ihminen siitäkin tuli.

Vierailija
16/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta eräs mies (lapseton, kaverin kaveri) kysyi juuri että miten sinä muka voit olla äiti ku käyt koko ajan juomassa. Tähän totesin, että olen lapseni 8kk elämän aikana ollut kaksi kertaa (siis klo 22-05 ajan) tanssimassa ja nauttimassa muutaman juoman ja lapsellahan on muistaakseni isäkin.
Miten joitakin voi niin kovasti kiinnostaa ja ärsyttää toisten elämät? Osaisitko ap vastata?

Vierailija
17/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olis vastuutonta, jos vauva olisi pikkujouluissa, äiti kotona!

Vierailija
18/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä jätti eukko meidät oman onnemme nojaan isä 44 ja tyttö 11v onneks teki makaroonilaatikkoo ettei kuolla nälkään

Vierailija
19/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mä lähden huomenna. Vauva on melkein 9kk ja jää ekaa kertaa mummille kun isän kanssa mennään. Isovahemmat tulee meille. Mitään en ota kun juon yleensäkin todella vähän ja haluan säilyttää option imettämiselle. Musta vauvat kasvaa niiiiiiin nopeasti etten ymmärrä miksi noin pieni pitää jättää edes yhdeksi illaksi. Ehdin kyllä mennä taas hetken päästä aivan tarpeeksi.
Mulla on myös kaksi teiniä. Nääkin on tottuneet olemaan jo pieninä isovahemmilla öitä ja jopa viikonloppuja mutta koskaan mulla ei ollut tarvetta alle puolivuotiasta jättää "kesken" imetyksen mihinkään. Makuasiaoita tietenkin.

Vierailija
20/29 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sse vauva on ISÄNSÄ kanssa, toisen vanhempansa. Samoin voitais syyttää isää, jos se menee päivällä töihin ja jättää lapsensa...