Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikailisitko tällaisen miehen perään...

Vierailija
21.11.2014 |

Ei etene elämässä, käy töissä mutta ei asuntolainaa eikä mitään erityistä edistystä missään asiassa. Muuntelee sanoja, ihan mitättömimmissäkin asioissa, tyyliin tänään sanoo pitävänsä kahvista maidolla ja ensi viikolla sanoo, että en minä kyllä niin sanonut enkä ihan niin tarkoittanut.
Pitää epätoivoisesti kiinni ihmisistä, joiden kanssa on ainaista kitkaa. Tarkoittaa sitä, että tyttöystävänä saat katsoa vierestä ku miehesi "säätää" toisen naisen kanssa. Ei halua luopua hänestä.

On olemukseltaan tyyni ja totinen, ei nauraa räkätä koskaan vaan joko hymähtää, hymyilee tai naurahtaa.
Ääni on monotoninen ja tasainen.

Halveksuu tuilla eläviä ihmisiä. Vaikka syy olisi masennus tmv., on miehen mielestä "vitun säälittävää" vaan olla tukien varassa.

Jos intoudut pelleilemään ja kähmimään miestä, hän tiuskaisee että voisitko lopettaa, tuo on omituista, ärsyttävää...

Seksi hänen kanssaan on ihan perus jees, tosin muna on pituudeltaan ihan ok mutta paksuudelta vähän turhan ohut. Siispä et saa taivaallista nautintoa yhdynnästä. Mies ei koskaan automaattisesti "alista", vaan häntä täytyy ohjailla kesken hommien.

Raivostuessaan sanoo mitä sylki suuhun tuo. Leppyy helposti, mutta vaatii anteeksipyynnön. Sinun täytyy varoa sanomasta jotain väärin, ellet halua miehen raivostuvan uudestaan.

Tykkää pokerista ja muista rahapeleistä, vaikka rahat vähissä aina ja muistaa siitä mainita usein.

Siinä nyt jotain... jos hyvät puolet ovat suunnilleen samat joita itse arvostat, ja kääntöpuolet ovat nuo yllä luetellut. Haikailisitko perään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa, että en taatusti haikailisi. Ei nimittäin kuulosta erityisen vetävältä kaverilta.

Tosielämässä olen kuitenkin haikaillut sellaisen miehen perään, joka:

- on alkoholisti. Olutta meni vähintään mäyräkoira arki-iltaisin (joka ilta) ja viikonloppuisin paljon enemmän

- jonka mihinkään puheisiin ei voinut luottaa. Mitä tahansa ikinä sovittiinkin tai oltiin puhuttu, kaikki nollautui keskiyöllä. Joka yö.

- oli levoton ja täysin arvaamaton puheissaan, teoissaan ja ajatuksissaan.

- ollessaan pahantuulinen, kenellekään ei jäänyt epäselväksi, kuka on huonolla tuulella. Pahantuulisuuden syy   sen sijaan jäi usein epäselväksi.

- flippasi lopulta niin, että uskoi omaavansa supervoimia ja että hänen elämänkohtalokseen oli määrätty koko maailman pelastaminen. Tarkka pelastettavien ihmishenkien lukumääräkin oli tiedossa, eikä se ollut vallan vähäinen. 

Tätä taustaa vasten en menisi vannomaan, ettenkö saattaisi haikailla aloittajan kuvaileman tapauksen perään, jos olisin oikein kovasti uskonut rakastavani omassa päässäni muodostamaani mielikuvaa miehestä.

Vierailija
22/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikailetko miestä itsellesi, koska hän on jotenkin kuitenkin ihana vai siksi, että hänessä on jotain, mitä haluat hoivata, auttaa, suojella tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:39"]

Haikailetko miestä itsellesi, koska hän on jotenkin kuitenkin ihana vai siksi, että hänessä on jotain, mitä haluat hoivata, auttaa, suojella tms?

[/quote]

tai pelastaa, unohtui listalta.

Sama

Vierailija
24/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä muuten onnistuisi olemaan ne asiat, mitä haluan, niin enköhän voisi jonkinlaista suhdetta ylläpitää, mahdollisesti. Kaiken A ja O on mulle se, mitä tunnen toista kohtaan. Totta kai siihen vaikuttaa sekin, miten hän minua kohtelee tai vaikkei "minua kohtelisikaan" tarkoituksellisesti huonosti niin... Kyllähän ne unelmat vaan ajan kanssa karisee enkä ole kauhean hyvä katsomaan virheitä läpi sormieni, sillä en hyväksy niitä itsellenikään (vaikka niitä minussakin tietty on, mutta en hyväksy sellaisia virheitä, joilla satutan toista. Jos toinen reklamoi minun satuttaneen häntä enkä osaa tilannetta tai toimintaani muuttaa lopetan suhteen luulatavasti).

Mutta tarviiko sitä aina niin tiiviistä suhdetta olla, tosin toi toisen perään haikailu samaan aikaan toisi turhaa lisätwistiä hommaan kyllä...

Vierailija
25/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 20:39"]

[/quote]

tai pelastaa, unohtui listalta.

Sama
[/quote]

Hän on exä. Parhaimmillaan ihana, pahimmillaan aivan kauhea. Olen kuitenkin erittäin katkera tästä eestaas heittelystä, enkä edes saa kunnollista vastausta häneltä siihen. Minulla on oikeus tietää. Turha luulo, etten menisi elämässä eteenpäin. Katkeruus kalvaa kuitenkin ja ikävöin liikaa ihania aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme