Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---*---*---* Huhtitoiveet, vko 33 ---*---*---*

12.08.2008 |

Heippa kaikki huhtitoiveilijat, vielähän meitäkin on ;)

Avasin uuden viikon niin päästään vielä viimeisetkin toiveilijat pulisemaan oikeaan paikkaan.

Montako meitä oikeastaan enää on? Ja millä aikataululla? Aika moni saa varmuuden ilmeisesti loppuviikosta. Itse odotan menkkoja alkamaan vajaan viikon päästä mutta ajattelin että jossei sunnuntaihin mennessä ala niin testaan silloin - olisi mieskin aamulla kotona ettei tartte maanantaina yksin tikkuun pissiä ;)

No, mutta yritän olla menemättä asioiden edelle...

Mun "muka" oireet muuten häipyivät eikä tänä aamuna ole enää tuntunut missään mitään erilaista... tai no se on erilaista että normaalisti mulla on tissit kipeet kun odotan menkkoja mutta nyt ei ole. Hmmm... onkohan ovis ollut aivan eri aikaan kun mitä kuvittelin ja tulossa pitkä kierto?

Kirjoittelemisiin!!

T. Mannis kp 27 / 30-33

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan pakko testata,mut nega tuli:( mut vielä en murehdi kun sen plussan voin vielä saada,ku n tätikään ei ole vieläkään tänne löytänyt ja hyvä niin.

Tänään kävin meijän nuorimmaisen 4.5kk kanssa baby biossa kattomassa mamma mia elokuvan,ja kyllä kannatti käydä musta se oli tosi hyvä ja poikakin tykkäs,istu sen koko pari tuntia mun sylissä naureskellen ja jutellen omiaan:)mutta puolessa välissä leffaa rupes vaivaamaan etova olo joka ei hellittänyt kun vasta kotiin päästyäni,tuota oloa tulee päivisin aina sillon tällön,onnex ei ole koko aikasta niinku mulla oli 1. ja 3. raskaudessa 24/7 3 kuukautta putkeen pelkkää oksentamista,ei ollut kyllä yhtään kivaa,tiputukseenkin jouduin kun ei mikään pysynyt sisällä..mut nyt on mentävä etova olo nostaa taas päätään..toivottavasti me kaikki plussattas vielä+++

naperotx4 kp 35/32

Vierailija
22/40 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut tuulikello! Plussahan sieltä siis loppujenlopuks tuli!! Hieno juttu! Plussatuulia myös muille tällä hetkellä piinailijoille :)

Tuulikellon plussa toi taas toivoa omaan seikkailuuni... Kp 50 ja testi näytti eilen aamusti negaa... :( Olo on kyllä aikas turpee... Rinnat ei taho enää mahtua liiveihin ja maha on turvoksissa muuten ja naama kukkii ihania finnejä ja entistä isompia. Kumpa vaan sais selvyyden missä mennään... Mutta mutta hyvää viikonloppua kaikille ja osalle siis siellä raskaustestien kanssa vessassa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että tänne on saatu nyt muutamia plussia, se tuo toivoa vähän itellekin.. Eilen oli kp 27/27 tästä päivästä en vielä tiedä. . . Onneks töissä tulossa kiire päivä, niin ei ehdi liikoja stressata (niin varmaan)... Jos ei oo alkanu, niin huomenna testaan ku illalla olis menoa, mieluusti ottaisin kuskin roolin!! No, toiveikkaana tähän päivään, tsemppiä ihan hirveesti kaikille muillekin jännittäjille!!

myym

Vierailija
24/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä monella jännät paikat ja niin pitkiä kiertoja + oireita että mitä ihmeen viallisia testejä on myynnissä kun en plussa ruutuun paukahda ;)

Mä taidan saada virallisen Huhtitoiveiden Hätähousu -tittelin itselleni sillä menin jo eilen testaamaan... Höh pöh, negahan sieltä paukahti kun ei kiertokaan ollut kun vaiheessa 29 / 30-33. Niinhän mun piti viikonloppuun odottaa, mutta kun ostin eilen jo valmiiksi tuplapakkauksen niin se sitten poltteli vessankaapissa ihan liikaa...

Mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon, pidetään tuota vaikka testi-harjoitteluna että parin päivän päästä osaan paremmin tehdä sen "virallisen" testin.

Sillä niin mulle kävi edellisen raskauden kanssa; ensin nega ja sen jälkeen plussa. Testasin silloin kp 27 varmuuden vuoksi sillä illalla oli erittäin kosteat synttärikekkerit tiedossa. Tuli selkeä nega, ei edes haamua -> viihdyin illalla boolikulholla. Menkat eivät kuitenkaan alkaneet ja kp 31 testasin sitten vahvan plussan, josta kehkeytyi noi tuplat - ja ihan normaalit mukulat vaikka silloin lauantaina tuli otettua Pohjanmaan kautta kaksin käsin ;)

Jos nyt yrittäisi keskittyä vähän työpäiväänkin... jään innolla odottelemaan, kuka tuo seuraavan plussa-sanoman palstalle!! Eikö ainakin BEJBI sanonut testaavansa tänään aamulla?!?

t. Mannis kp 30 / 30-33

Vierailija
25/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut täältäkin sinulle! Kuinka kummassa tämä viesti oli mennyt ohi silmieni... syytän palstan viestien järjestelyä ;)

Mutta oikein paljon onnea ja tsemppiä jatkoon!

-mannis-

Vierailija
26/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista! :)

Jään tänne pinoon vielä jännäilemään kuinka muiden käy!

Ja tietty itselläkin pientä jännitystä on ilmassa, että meneekö kaikki hyvin, joten en ihan vielä siirry odotuspuolelle. Mikäli vain saan vielä olla kanssanne täälä?!

Yhdelle ystävälle olen kertonut asiasta mutta muille ei vielä uskalla...

Nyt puhaltelen teille oikeeeeeiiiiin voimakkaita plussatuulia!!!!! d b

Tuulikello + tirriäinen

Vierailija
27/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään me muut saada susta tartunta ;)

Ihan taatusti sulla on kaikki hyvin ja Tirriäinen siellä masussa kasvaa :))

Mutta kivaa jos jaksat täälläkin kirjoitella plussafiiliksiä meille muille odotuksen odottajille.

-mannis-

Vierailija
28/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen roikun,oireet senkun vaan jatkuu ja ajattelin seuraavax testata maanantaina kun sillon menkat on jo viikon myöhässä..

oireina mulla on etova olo välillä ei onnex koko aikaa,arat rinnat,pissattaa tosi usein ja tuo väsymys on aivan hirveetä..mutta nyt on vietävä nuo meitin 3v8kk,2v7.5kk,1v7kk tytöt nukkumaan..poika pötköttää puuhamatolla ja hauskaa näyttää olevan:)

naperotx4 kp 36/32

Vierailija
29/40 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vähän kaikilla nyt viikonlopun aikaan jännät paikat :) sama myös itsellä. menkat pitäs alkaa kai siis maanantaina, mutta toivottavasti eivät ala! ja toivon myös sitä ettei kierto vain pidentyisi, kun kuitenkin vähän aikaa pillereiden lopettamisesta niin saattaa vielä heitellä. en tiedä mihin asti maltan olla testaamatta....:D tosin ei niin minkäänlaisia oireita että siinä mielessä en täällä kovin intoile. enkä tiedä osuttiinko edes oviksen aikoihin, joten en tiedä onko edes tsäänssejä, mut jännitetään nyt pari päivää kun se on niin kivaa tämä jännäily, heh :D ja auta armias jos ei menkat alkais maanantaina niin varmaan olisin ihan sekasin jännityksestä..

ketäs täällä olikaan testailemassa? kertokaapa kuulumisia? :)

plussatuulet puhaltamaan nyt kaikille! <3

tuiskutuuli kp 27/30, yk 3

Vierailija
30/40 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala kun itteäki jännittää ihan hirveesti ja täällä on niin monta muutaki jotka jännittää, tuli mieleen et mitähän siitä tulis ku meidät kaikki laittais samaan huoneeseen... ;) hyvin hermostunutta.

Mulla oli eilen kp 28/27 (joskus harvoin siis venyny kierto 28, et saattaahan tää olla normaalia), ja en malttanu olla eilen alkuillasta testaamasta ja nega tuli. Tuntemuksia ei tällä hetkellä oo suntaan eikä toiseen, mutta vahvasti oon asennoitunu siihen että menkat alkaa (varsinki ku tuo nega tuli) tänään. Eli tämmösiä surkeita testailutuloksia täällä suunnalla.. Miten muilla?? Toivottavasti teillä paremmalla onnella!!!

myym

Vierailija
31/40 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menkat alkoivat hyvin säntillisesti eilen illalla.. Olin eiliseen asti ihan satavarma että olen raskaana, pitkin viikkoa oksetti ja pyörrytti vähän väliä. Noh, eipä se auta jäädä murehtimaan, pitää jatkaa mukavia harjoituksia tässä kierrossa :)

Vierailija
32/40 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Maamuskalle *hali* Toivotaan kuitenkin vielä teille kevätvauvaa, vaikka syntyisikin toukokuussa eikä huhtikuussa ;)

Oma napa testasi tänä aamuna negan... :( ja kun tissitkään eivät ole kipeät niin alan aina vaan enemmän uskoa, että ne viime viikonlopun alavatsanippailut olivat vasta todella myöhästynyt ovis eikä mitään kiinnittymiskipuja, joksi ne kuvittelin kun tulivat 6-7 päivää laskennallisen oviksen jälkeen.

Voisko mun normaalisti säännöllinen kiertoni sitten heittää niin paljon...?

Rupesin jo miettimään, että voisko leikkaus pistää kropan heittämään häränpyllyä? Mut leikattiin ihan heinäkuun alussa ja sen jälkeen tuli kyllä jo kerran menkat ihan normaaliin aikaan niin kun pitikin. Edellisen kerran kun kävin leikkauspöydällä reilu 3 vuotta sitten niin yhdet menkat jäivät kokonaan välistä.

Mutta nyt tosiaan yhdet menkat jo tuli leikkauksen jälkeen ihan normaalin kierron mukaan.. joten ihmetyttää, jos nyt sitten vasta vaikuttaa kroppaan...

Mutta odotellaan, odotellaan.. kai tää jossain välissä johonkin suuntaan kääntyy.

Vielä on tuplatesti-pakkauksesta toinen tikku käyttämättä, joten enköhän huomenna pissi siihen jollei menkat ala ;)

Harmittava tuo MYYMinkin nega..mutta niin kauanhan on toivoa ennen kun menkat alkaa :)

t. mannis kp 31 / 30-32

Vierailija
33/40 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pahoittelut myös maamuskalle ja myymlle. Itse en ole vielä testiä hankkinut. kp 30/28, eikä mitään oireita. Vaikka musta ne oireet on aina tulleet vasta viikolla 6, eli ei hötkyillä täällä.

Mä uskon vakaasti myöhäiseen testaukseen. Aina kun olen ostanut halppistestin huvikseni, niin negahan siitä on paukahtanut. Mutta kun ostaa kalliin testin (<10 Eur) ja pihtaa testaamista viimeiseen asti, niin se näyttää plussaa ;-) Musta niitä on jotenkin helpompi käyttää kuin pelkkiä liuskoja. Mutta en tosiaankaan raski sit huvikseni sellaiseen pissiä... Eli oireita odotellessa

tuuti

Vierailija
34/40 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellä täti on tullut kylään:(

minä sain tänä aamuna tosi haalean viivan raskaustestiin,ajattelin testata parin päivän päästä kyllä uudestaan..josko se siitä ois vahvistunut..

naperotx4 kp 37/32

Vierailija
35/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnittelut naperotx4:lle!! toivotaan että se viiva sieltä vahvistuu parin päivän kuluessa!

itsellä pyörii tämä asia nyt suunnilleen koko ajan mielessä :D kun huomenna pitäisi kai alkaa menkat (eihän se tietysti varmaa ole, voihan ne tulla myöhässäkin), niin mietin koko ajan, että millon testaisin jos ei alakaan huomenna jne...tekisi mieli jo nyt testata (tosin ei ole kyllä testiäkään vielä)! mutta yritän odottaa muutaman päivän. ja sitäkin mietin, kun olisi noita ovistestejä, että nehän voivat kuulemma myös näyttää raskauden (ei se tietysti varmaa ole, mutta kai mahdollista), nin tekis mieli sellainen tehdä, mutta jos nyt kuitenkin malttais mielensä :D voihan olla et ne menkat sieltä tulee ihan ajallaan, eli turha tässä on vielä intoilla, varsinkin kun ei ole mitään oireita...:(

tulipas taas sepustus :D mutta tulkaahan muutkin kertomaan tilanteestanne :)

tuiskutuuli kp 29/30, yk 3

Vierailija
36/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut naperotx4:lle! Ja muillekin jos en ole onnitellut. :)

Testasin hätähousuna perjantaina kp29 negan. Viime kierrot ollu 32-33, niin en vielä ihan kaikkea toivoa ole menettänyt. En sittenkään ottanut muuta kuin limpparia pieneen pettymykseen. ;)

Henkisesti olen valmistautunut uuteen kiertoon, mutta silti vielä toivon toista ensimmäisen kierron tärppäystä.. No, torstaina joko testaan tai sit on kp1..

Ollaan meidän kotipaikkakunnalla ja mies lähti just mun isän kanssa hakemaan meille 300L akvaarion. :D Tekeehän se melkein 200km ylimääräistä ajoa, mutta on niin halpa että kannatta hakea. Sitä pitää alkaa rakentelemaan sitten seuraavina viikkoina..

Ensi viikon lopulla pääsen vihdoin aloittamaan toiminimelläni työt. :)

Mut nyt huilimaan, tullu valvottua liikaa..

Bejpi 31/29-33

Vierailija
37/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina alko menkat... eikun uutta yritystä. Pitää yrittää ottaa rennommin tää kierto, oon ollu vähä stressaantunu... Mut tsemppiä muille, älkää seuratko toukokuisiin..! ;)

marjaleena kp 2/29?

Vierailija
38/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkii menos jo kp 3...

marjaleena

Vierailija
39/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tädin riivaamille jaksuja ja hedelmiä kovasti seuraavaan kiertoon!!!!!!tunne on kamala kun on varma raskautumisesta ja ei sitten kuitenkaan!!Onneksi jo ovulaation aikaan viimeistään hiukan helpottaa tuo pettymys kun uusi tärppi mahdollinen!

Plussiakin oli tullut, tuulikello, naperox4 ja oikos muitakin?paljon paljon onnea ja vauvapikaliimaa sekä muita tarpeellisia matkaan!!! koitan niitä hyviä hermojakin lähettää, tosin itseltäni niitä ei löydy...:)

kopsaan haahuista kun en toiseen kertaan viitsi sepustaa..

Nappe- - 17.8.2008 19:00 (ID 570245)

pelottaa...

Irish: joko olet testin tehnyt?++++

Danjalla paljon epäonnea:( Onneksi elämä yleensä järjestää ne takaiskut peräkkäin ja sitten taas saa tilalle tulee jotain hyvää!!!näin ainakin haluan uskoa:)

Kiitos kaikille onnitteluista, jotenkin vaan sellanen tunne että pää kumarassa tänne palaan kohta kirjoittelemaan...Perjantaina alkoi vaaleanvaalean punertava valkovuoto tuhruilu, ei kuitenkaan tullut siteeseen asti vaan vain pyyhkiessä. Kotona muutama tippa haaleaa verta tippui pönttöön pissillä käydessäni. Lauantaina tuhruilu vaalean rusehtavaa (läpinäkyvää) valkovuotoa. En tiedä kuinka luotettavaa(tai kannattavaa:) on kohdunnipukkaa tutkia, mutta tuntuu että nipukka on laskeutunut kuten menkkojen aikana, kohdun suu on pehmeähkö päästä ja auki?Myös kokoajan tuntuu että kohta holahtaa. Kovin olen ollut huolissani vähäisestä tuhruilusta vaikka tiedän ettei pitäisi ja että on normaalia!

Tuntuu myös että tuhruilun myötä raskausoireet ovat kadonneet, tissikipu ei läheskään niin kovaa kun viimeviikolla, alavatsan tuntemukset hyvin pienimuotoisia(tosin lauantaina outoja repäisykipuja oli jonkin verran). Pahoinvointikaan ei ole enää niin kova kuin +testin jälkeen viikon verran. Olen myös ihmetellyt erittäin hyvää ruokahaluani, vaikkakin kuvotusta esiintyi viimeviikola ruoka maistuu/maistui todella hyvin. Ontto olo on oikeen tullut jos ei ole pariintuntiin syönyt.

Eli näillä pohdinnoilla ja ahdistuksilla menee varmasti kesken jos ei muuten...miksi omalla panikoinnilla saa pilattua hyvän fiiliksen raskautumisesta? pelottaa tämä "varma olo" siitä ettei kaikki ole hyvin, koska usein se kuuluisa äidinvaisto nämä asiat tunnistaa?

Anteeksi masentava viesti ja omanapainenkin on.

Nappe kp35/29-36 dpo14, TAI rv 4+0 (la olisi melko varmasti 26.4.2009 kun oviksen pongasin kp.20 testillä, aiemmin luulin sen olevan 20.4. mutta pitkän kiertoni takiahan se on tuo 6 pvä myöhemmin:)

Vierailija
40/40 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, piti hiukan lyhentää kuitenkin:)anteeksi tilan viennistä:)