Miksi ette ole töissä?
Nyt on normaali työpäivä Suomessa. Menkää tekemään töitä.
Kommentit (66)
Töissä ollaan, ja edelleen on vapaus tehdä mitä vaan valvontatyön ohessa. Sitten kun punaista valoa vilkkuu silmäkulmaan, niin jotain liikettä syntyy. Viime vuonna 7 kertaa. Eli aikaa on ja palkka juoksee sekä peli toimii edelleen
Miksi et itse ole töissä? Minä olen eläkkeellä olen 84v ja odottelen tässä, että puolisoni heräisi.
perkele on loma ja korona.räkä valuu ja kuumetta.
Ei jaksa lähteä enää töihin, kylmäkin on ulkona. OVE:tä odotellessa.
Auto ei lähe käyntii, ku yli kolkyt pakkasta.
Mun työpäivä loppui jo. Tienasin öbäyt 50 euroo.
Olin töissä uudenvuodenaaton ja eilisen päivän. Nyt tämä ja huominen päivä vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Töissä ollaan, ja edelleen on vapaus tehdä mitä vaan valvontatyön ohessa. Sitten kun punaista valoa vilkkuu silmäkulmaan, niin jotain liikettä syntyy. Viime vuonna 7 kertaa. Eli aikaa on ja palkka juoksee sekä peli toimii edelleen
Kun punainen valo alkaa vilkkua, sinä painat nappia. Eikö tuollaisen homman voisi automatisoida helposti...
Firman tarjoaman jouluostosvapaan otin tälle päivälle. Huomenna sit töihin. Seuraava vapaa/loma sit kesällä jos ei tällä välin saa pitää jonkun saldovapaan.
Kyllä olen töissä, avasin tietokoneen kotona jo joskus kuuden aikoihin. Nyt pidän kahvitaukoa ja lämmitän samalla takkaa.
Kysymys on asenteellinen. Kaikille ei ole työtä tarjolla vaikka haluaisivat töitä.
Motellista heräsin ja nautin maittavan aamupalan perheen kesken. Ei muita asiakkaita. Ah, ihanaa lomailua kun ei muita asiakkaita häiritsemässä. Kun osaa varata sellaisesta paikasta, missä ei ryysistä.
Lomalla vielä tämän viikon.