Oletteko huomanneet, aloitteiden määrä (asialliset miehet) arjessa romahtanut, me-too takia ei uskalla enää työtilanteissa flirttailla
Ennen me too kampanjaa suurin osa suhteista alkoi työpaikalta, harrastuksista jne arjen tilanteista. Mies jolla on hyvä työpaikka ei uskalla enää seurausten pelossa tehdä aloitteita kuin Tinderissä.
Kommentit (426)
Eiköhän tuo ole selviö ilman mitään havaintojakin.
Ilmiö on totta, meillä kiva 30v naislähetti käy työpaikalla silloin tällöin, jätin sanomatta viimeksi mitään koska Tinder turvallisempi tapailla naisia :) M37
Mua vähän harmittaa tämä ilmiö. Se oli hyvää aikaa kun ihan arjen tilanteista saattoi kehkeytyä vaikka mitä. Nyt kaikki pysyy seipään mitan päässä jäykän asiallisina ja jos joku uskaltaa pyytää numeroa tai kehua niin vaaditaan sen seitsemänkymmentä lupalappua, ettei vain jouduta oikeuteen tai someryöpytykseen. Some on pilannut elämän.
Eivät ole tainneet kovin asiallisia ap:n aloitteet olla koskaan, jos me too:ta pitää nyt pelätä.
Nainen pystyy tuhota miehen uran tekemllä ilmoituksen
Köyhät miehet ahdistelee kuten ennenkin LOL
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö on totta, meillä kiva 30v naislähetti käy työpaikalla silloin tällöin, jätin sanomatta viimeksi mitään koska Tinder turvallisempi tapailla naisia :) M37
Ja mitäköhän limanuljaskaa olet hänelle aiemmin suoltanut, jos et nyt uskalla edes tervehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole tainneet kovin asiallisia ap:n aloitteet olla koskaan, jos me too:ta pitää nyt pelätä.
Metoossa ei ole kyse asiallisuudesta vaan naisten henkilökohtaisesta kokemuksesta. Ja varsinkin siitä, että kaikenlaisia miesten esittämiä kommentteja naisten ulkonäöstä ja seksuaalisuudesta pyritään vähentämään ja tekemään niistä poliittisesti epäkorrekteja. Missä ollaan myös sangen hyvin onnistuttu: tämän päivän kulttuuri näiden asioiden suhteen on jotain aivan muuta kuin esimerkiksi 1 vuotta sitten.
En ole huomannut vähenemistä, koska ei kukaan koskaan tehnyt mulle mitään aloitteita ennen me tootakaan.
Uskaltaako putkimies kiinnostua asiakkaasta, ei todellakaan voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metoossa ei ole kyse asiallisuudesta vaan naisten henkilökohtaisesta kokemuksesta. Ja varsinkin siitä, että kaikenlaisia miesten esittämiä kommentteja naisten ulkonäöstä ja seksuaalisuudesta pyritään vähentämään ja tekemään niistä poliittisesti epäkorrekteja. Missä ollaan myös sangen hyvin onnistuttu: tämän päivän kulttuuri näiden asioiden suhteen on jotain aivan muuta kuin esimerkiksi 1 vuotta sitten.
Siis 10 vuotta sitten.
Ei kenenkään tarvitse joutua työpaikallaan pokailun kohteeksi. Ei miesten eikä naisten.
Ei minua ole koskaan uskallettu lähestyä XDDDDDDDDDDDD paitsi ulk. miekkoset. Suom. vain tölläilevät menemään.
Firman pikkujouluista lähdin viimeksi 2019 klo 22 tapaamaan kavereita ettei tule ahdistelusyytteitä
Vaikka toisinaan olen työpaikoilla kohdannut pariskuntia, niin pääasiassa aika vähän varsinaista pariutumista olen havainnut. Pikkujoulupettämistä jonkun verran, ei suuria määriä sitäkään. Useammin olen havainnut sitä, että töissä pariutuneesta toinen joutuu hakemaan uuden työpaikan muualta.
Tuli laskettua, että itselläkin toistakymmentä työpaikkaa jo ollut, ja kyllä muutamassa on tullut kohdattua vastakkaisen sukupuolen edustaja, jonka kanssa välit ovat lämmenneet ehkä liikaakin. Varsinaisia aloitteita työpaikalla tai paremminkin työpaikan juhlissa olen tehnyt ehkä kerran tai kaksi.
Kuka edes tekee aloitteita työpaikalla?
Kyllä, tämä on toivottu kehitys. Naiset haluavat olla rauhassa.
Sinänsä metoo-tilanne on subjektiivinen kokemus. Ei siinä miestä tarvita.
MInä olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa ja en ole huomannut jutuissa mitään muutosta. Ehkä koska mun työkaverit on aina olleet asiallisia. En ikinä muista kenekään kommentoineen ulkonäköäni tai vaatteitani tai olemustani mitenkään, enkä tosiaankaan kaipaa moista. Kyllä ne suhteet lähtee muusta kuin siitä, että jutut aloitetaan komentoimalla toisen ihmisen henkilökohtaisia ominaisuuksia; jos keskustelet normaalisti työkavereittesi kanssa niin huomaat kyllä, jos sitä kemiaa ja molemminpuolista vetoa on.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän harmittaa tämä ilmiö. Se oli hyvää aikaa kun ihan arjen tilanteista saattoi kehkeytyä vaikka mitä. Nyt kaikki pysyy seipään mitan päässä jäykän asiallisina ja jos joku uskaltaa pyytää numeroa tai kehua niin vaaditaan sen seitsemänkymmentä lupalappua, ettei vain jouduta oikeuteen tai someryöpytykseen. Some on pilannut elämän.
Fiksuille miehille tarjontaa on Tinderissä, työpaikan sutinat kannattaa unohtaa Nimim KTM
Jos et osaa tehdä aloitetta ilman ahdistelua niin parempi ollakin ilman.
No en oo huomannut kyllä.