Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, aloitteiden määrä (asialliset miehet) arjessa romahtanut, me-too takia ei uskalla enää työtilanteissa flirttailla

Vierailija
30.09.2021 |

Ennen me too kampanjaa suurin osa suhteista alkoi työpaikalta, harrastuksista jne arjen tilanteista. Mies jolla on hyvä työpaikka ei uskalla enää seurausten pelossa tehdä aloitteita kuin Tinderissä.

Kommentit (426)

Vierailija
21/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jätetty rauhaan, aivan kuin ennen metoota. T. Tavisnainen

Vierailija
22/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Olen työpaikalla töissä. Työkaverit eivät kiinnosta pätkääkään seksuaalisesti. Työpaikalla pitää olla rauha tehdä työnsä. Mikään ei ole oksettavampaa kuin joutua töissä työkaverin iskuyritysten kohteeksi tai seurata vierestä, kun joku jatkuvasti flirttailee toiselle työntekijälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis joku muukin kuin minä toiminut niin? itse en enää katso edes päin vierasta naista. kaikki tuntuvat ahdistuvan nykyään joka asiasta, joten en ole ottanut enää mitään yhteyttä naisiin.

Vierailija
24/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan nykyään naisten tehdä aloitteet, en meetoo aikana viitsi itse tehdä niitä.

M33

Vierailija
25/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Ääliöt on hävinneet ja vain käytöstavat osaavat miehet on äänessä. Hieno juttu!

Vierailija
26/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii miestä, tämä ärsyttää kun näkee miten kiinnostava mies selaa Tinderiä eikä edes vilkaise päin. Jos onnellisessa parisuhteessa, kaikki hyvin.

Vierailija
27/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ehkä ympärilläni on sitten vain fiksuja miehiä, jotka osaa ne käytöstavat muutenkin. Jos ei tajua eroa ahdistelun ja normaalin kanssakäymisen välillä, sietääkin olla ilman.

Vierailija
28/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu johtaja kertoi että ei enää mene edes kauniin naisen viereen istumaan

Vierailija
29/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse joutua työpaikallaan pokailun kohteeksi. Ei miesten eikä naisten.

Onko se loukkaus jos joku pokailee? Vai kenties jopa vihateko?

Vierailija
30/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et osaa tehdä aloitetta ilman ahdistelua niin parempi ollakin ilman.

Pointti on se, että sorrettulla ryhmällä (naiset) on yksinoikeus määritellä se, että mikä lasketaan ahdisteluksi. Etuoikeutetuilla (patriarkaatti) ei ole tätä oikeutta.

Ahdistelua voi olla mitä tahansa minkä joku nainen kokee negatiiviseksi.

Vierailija
31/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut. Ehkä ympärilläni on sitten vain fiksuja miehiä, jotka osaa ne käytöstavat muutenkin. Jos ei tajua eroa ahdistelun ja normaalin kanssakäymisen välillä, sietääkin olla ilman.

Tämä palstajankkaus on täyttä sontaa.

Kun samaan aikaan naiset pitää katsetta tai samalla puolella katua kävelemistä raiskauksena. 

Ja drinkin tarjoaminen yökerhossa on seksuaalista häirintää. 

Vierailija
32/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä on toivottu kehitys. Naiset haluavat olla rauhassa.

Sinänsä metoo-tilanne on subjektiivinen kokemus. Ei siinä miestä tarvita.

Nykypäivän voimaantuneet naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
33/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pystyy tuhota miehen uran tekemllä ilmoituksen

Huhhuh, miten paljon virheitä yhdessä lauseessa.

Suomeksi se menee näin: "Nainen pystyy tuhoAMAAN miehen uran tekemÄllä ilmoituksen."

Vierailija
34/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo tarttui aikoinaan kasseihin kiinni ja löi kielen kurkkuun heti tavatessamme.

Ollaan naureskeltu, että nykyään joutuisin soittamaan poliisit paikalle ja loukkaantumaan todella pahasti.

Vierailija
35/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun samaan aikaan naiset pitää katsetta tai samalla puolella katua kävelemistä raiskauksena. 

Pelkkä perätön ilmoitus riittää. 00-luvulla työpaikalla pariuduttiin enemmän kuin baarissa LOL

Vierailija
36/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan halua työpaikallani tai harrastusryhmässä tietää, jos näytän sinä päivänä erityisen kauniilta. Miksi ihmeessä minä ikinä haluaisin kuulla sellaista? Ei, se ei todellakaan ole mikään ilo eikä päivän piristys. En tiedä mitä ihmiset sitten aiemmin ovat kuvitelleet jos tällainenkin itsestäänselvyys tulee heille metoon jälkimainingeissa jonain uutena asiana.

Otan kyllä oikein mielelläni vastaan sen tiedon, jos joku haluaa lähteä kanssani kahville tai viinille vapaa-ajalla.

Vierailija
37/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut aloitteiden vähenemistä, koska minulle ei ole koskaan tehty yhtään aloitetta. N39

Vierailija
38/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pidä katsetta tai kadulla kävelyä r aiskauksena. Keskusteluissa voi toki yleistää tai liioitella pointin selventämiseksi, mutta tällaisen väittäminen on naurettavaa.

Drinkin tarjoaminen ei ole myöskään häirintää, kunhan sen tekee kohteliaasti vaikkapa jutustelun jälkeen. Se sen sijaan on häirintää, että tungetaan iholle ja jankataan siitä drinkistä useita kertoja, vaikka on jo sanottu ei kiitos ja sitten suututaan kun ei "hyvän miehen" seura kelpaa.

Vierailija
39/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se johtuu vaan siitä että ikää on kertynyt.

Mutta voihan sen noinkin selittää itselleen.

Vierailija
40/426 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka saa naisia Tinderistä ei enää ota riskiä livenä, näin se menee, valitettavasti. Ulkkarit ym joille ei Tinder tarjoa matcheja sitten jatkaa samaan malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi