Mikä ihme minä oikein olen??? Kertokaa!!!
Päivisin on ihan normaali olo, mutta yöllä rupeaa tulemaan jo outoja oireita... Ihankuin kädet rupeaisivat muuttumaan karvaisimmiksi, viime yönä yhdestä sormesta kynsikin muuttui jo sellaiseksi pitkäksi ja suipoksi....
Säikäytti kyllä aika lailla!!! O_o Ja suussa rupeaa maistumaan veren maku. Joka yö tää on sattunut samaan aikaan. Puolenyön aikaan. Ikkunasta kun oon kurkannu, niin täysikuuhan siellä mollottaa.
Mikä mua vaivaa? Pelottaa jo ens yö... :`(
Kommentit (17)
Hyi!!!! Oikeesti!!! En kai mä piisamiksi oo muuttumassa???? Apua!!!!! Voi ei!!!!! :`(
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:28"]"Oireesi" viittaavat ihmissusiin. Ihmissudet ei monien leffojen ja kirjojen mukaan kestä hopeaa. Joten tykkääppä itseäsi vaikka hopeisella haarukalla, korulla yms. Tuleeko mitään reaktiota?
Mitään faktatietoa mulla ei tästä ole.
[/quote]
Pitää kokeilla ensi yönä. Jospa jostain saisi kaivettua hoåealusikan. Ihmissusi???? Vielä pahempaa!!!!! Äitiiiiiiii!!!!! Ap
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 14:28"]
"Oireesi" viittaavat ihmissusiin. Ihmissudet ei monien leffojen ja kirjojen mukaan kestä hopeaa. Joten tykkääppä itseäsi vaikka hopeisella haarukalla, korulla yms. Tuleeko mitään reaktiota?
[/quote]
Minustakin on kestämätöntä jos joku tökkii hopeisella haarukalla. Olenko ihmissusi? :D
läheppä lenkille ens yönä jolkottamaan pitkin kyliä ja ulvaset pari kertaa, kyllä se siitä helpottaa. .
Ensi yönä on uusikuu, ole siis rauhassa.
skitsofreniahan siellä kolkuttelee.
Heko heko.
Arvaa vituttaako jos susta tuleekin vaan joku piisami?
Kuulostaa alkavalta abortilta, juokse.
"Oireesi" viittaavat ihmissusiin. Ihmissudet ei monien leffojen ja kirjojen mukaan kestä hopeaa. Joten tykkääppä itseäsi vaikka hopeisella haarukalla, korulla yms. Tuleeko mitään reaktiota?
En usko kenenkään olevan ihmissusi! Ne ovat kaikki satu olentoja
Kaikki oireet viittaa siihen että muutut orgasmi oravaksi.
Ja niille ketkä ei tiedä mikä se on niin se on katsyfpsjes eli siis juokset kadulla oravana ja laukeat kaiken aikaa.... Ootko muute syöny pähkinöitä tai lauennu oravaan jos oot nin soita numeroon 0443372839
Turha yrittää. Tää on ihan selvä juttu. oot just sellanen kun pitää.