Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jämsän ammattiopistoon hakeneita?

Vierailija
21.11.2014 |

Onko kukaan hakenut tammikuussa alkavaan koulutukseen? Olen kytännyt noin viikon päivät nettisivuja, josko valittujen nimet tulisivat sinne, mutta ei ole näkynyt. Olen laittanut myös viestiä oppilaitokseen että koska tieto päässeistä tulee, mutta minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset piti tulla jo 14 päivä (aikaisintaan), mutta edes nettisivuilla ei ole julkistettu valittujen nimiä. Joo taidampa maanantaina soittaa sinne kun eivät ole edes mun yhteydenottopyyntöön vastanneet. Ajattelin vaan että josko täällä ois ollu joku joka olis saanut sieltä esim. kirjeen

Vierailija
2/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä alaa olet hakenut opiskelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaali-ja terveysala

Vierailija
4/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloo jämsään ;-)

Vierailija
5/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT alert!

Vierailija
6/14 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:59"]Onko kukaan hakenut tammikuussa alkavaan koulutukseen? Olen kytännyt noin viikon päivät nettisivuja, josko valittujen nimet tulisivat sinne, mutta ei ole näkynyt. Olen laittanut myös viestiä oppilaitokseen että koska tieto päässeistä tulee, mutta minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut. 
[/quote]
Voi vittu että joku voikin olla WT!

Vierailija
7/14 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ikävä kuulla. Tässä tilanteessa vaan tuntuu että pakko ottaa mikä tahansa opiskelupaikka minkä saa. Töitä kuitenkin olisi varmaan hyvin tarjolla, ainakin vanhainkodeissa. Noihin isompiin hyvämaineisiin kouluihin on todella vaikea päästä vaikka olis hyvät pisteet. Aikuispuolelle siis.

Vierailija
8/14 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tyhmä jos ei Jämsään pääse.

Vierailija
9/14 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivotaan että ens viikolla jo jotain tietoo tulis.. -AP

Vierailija
10/14 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:51"]

sosiaali-ja terveysala

[/quote]

pakko sanoa että jämsästä valmistuneilla lähihoitajilla on tosi huono maine ympäri suomen. opetus ko koulussa on ihan p*rseestä. perusasioita ei opeteta, valmistuttua ei osata ihan yksinkertaisiakaan töitä. valmistunut lh sanoo pokkana ettei ole koskaan suihkupessyt ihmistä....

opettajia ei kiinnosta opettaminen tai oppilaan oppiminen. työharjoittelupaikkoja painostetaan "eikö tästä harjoittelusta voisi kuitenkin päästää läpi...." vaikka mokaa kaiken mahdollisen jne

Vierailija
11/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne.

Vierailija
12/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei pahalla, mutta av:llahan hengaa tunnetusti vain akateemiset ihmiset ;) Ei ne edes tiedä mitä ammattiopisto tarkoittaa. 

Mitä hait opiskelemaan?

Vierailija
13/14 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 13:15"]

Ap. ei pahalla, mutta av:llahan hengaa tunnetusti vain akateemiset ihmiset ;) Ei ne edes tiedä mitä ammattiopisto tarkoittaa. 

Mitä hait opiskelemaan?

[/quote]

kyllä esim. Opettajat ovat kiinnostuneita koulutuksesta ...oli se akateeminen tai ei.

...että älä yleistä.

onko tulokset siis jo tulleet? Milloin on ilmoitettu tuleviksi? kannattaa ap. soittaa sinne sen tulospäivän jälkeen.. Olin itse joskus siellä töissä. Silloin oli kiva paikka ja hyvä henki.

toivotan onnea, että pääset .

Vierailija
14/14 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on WT??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme