Tiesittekö pyöräilijät että polkupyörässä pitää olla etuvalo mutta myös takavalo?
Kommentit (86)
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Noista sakotetaankin. Uudistus taisi tulla voimaan viime syksynä. Edessä keltainen, ei vilkkuva valo ja takana punainen valo.
Auttaako, jos liimaa valkoiseen etuvaloon keltaisen sellofaanin päälle?
Vierailija kirjoitti:
Kun tuli tuo pyöränvalopakko, niin yritin lukuisia kertoja ostaa takavalon mutta aina ne halvemmat mallit oli kaikkialta loppu. En ole valmis laittamaan 50 e takavaloon opiskelijabudjetilla. Vielä ainakaan ei ole kukaan sakottanut.
Ostin just Prismasta uuden valopaketin, jossa sekä etu- että takavalo, maksoi 5€.
Nykyinen lamppu vähän oikutteli, siksi ostin uuden varalampuksi. Kumma kyllä nykyinen lopetti nikottelun ja varalamppu on edelleen paketissa.
Aamuisella otannalla ei kovinkaan moni tiedä.Etuvalokin puuttui monelta.
Riittää, kun ajajassa on kiinni etu- ja takavalo. On komeeta, kun kaupassa tepastellessa perseessä loistaa punainen poppa.
Minun pyörässäni on parin euron kumilankakiinnitteiset valot, ovat toimineet viime syksyn ja toimivat edelleen. En näe mitään ongelmaa niiden käytössä enkä mieti onko valo parempi kuin heijastin, sellainenkin minulla toki on. Minulle riittää se, että valot täyttävät lain kirjaimen.