Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä se vaan niin on että +40 v nainen

Vierailija
21.11.2014 |

on paras

T: Mies alle 40 v

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen naisen itsetunto on jo sen verran hyvä ja pärjännyt elämässään usein aika itsenäisestikin, ettei pikkuasiat kuten naamaan ilmestynyt pieni finni tai pieni tilapäinen mahanturvotus pilaa hänen elämäänsä eikä edes yhtä päivää, eikä elämä pyöri pelkän materian ympärillä vaan matkustelevat ja keräävät kokemuksia. Heidän ei tarvitse yrittää teeskennellä parempaa tai fiksumpaa, heidän kanssaan voi keskustella kaikesta. Nelikymppinen ei ole enää riippuvainen kavereista ja kavereidensa mielipiteistä vaan osaa tehdä päätökset itse, ja se on saakelin seksikästä.

Vierailija
42/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:41"]

Sängyssä hänellä just tekeekin. Ja kyllä minusta on ilo myös silmälle, sensuelli yli 40-v nainen on parasta mitä mies voi saada. Sanoisin ennemmin niin päin, että kyllä nuorissa naisissakin on helmiä.

[/quote]

Juuri tämän vuoksi kaikki bikinimallitkin ovat mummoja, koska ovat paljon seksikkäämpiä kuin parikymppiset.

[/quote]

Seksikkyys on eri asia kuin taidot sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. vaimo <3 Taidankin kurvata tänään kukkakaupan kautta kotiin.

Vierailija
44/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä hänellä just tekeekin. Ja kyllä minusta on ilo myös silmälle, sensuelli yli 40-v nainen on parasta mitä mies voi saada. Sanoisin ennemmin niin päin, että kyllä nuorissa naisissakin on helmiä.

[/quote]

Juuri tämän vuoksi kaikki bikinimallitkin ovat mummoja, koska ovat paljon seksikkäämpiä kuin parikymppiset.

[/quote]

Niin, miksiköhän? Kyllä esim Isabella Scorupco näyttää hyvältä Kappahlin mainoksissa. On kuitenkin 44-vuotias.

Vierailija
45/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:13"]

[/quote]

[/quote]

Niin, miksiköhän? Kyllä esim Isabella Scorupco näyttää hyvältä Kappahlin mainoksissa. On kuitenkin 44-vuotias.

[/quote]

Luoja se on kaunis!!!! Hakkaa mennen tullen parikymppiset!

Vierailija
46/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sanoi yksi mua nuorempi mies baarissa, että olen kauniimpi kuin parikymppiset, vaikka ikää 45v. Kylläpä tuntui hienolta:)

Vierailija
47/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta vaimostani voin sanoa, että päihittää ulkonäössä suurimman osan puolta nuoremmista. Ja ei se seksikkyys ole pelkkää ulkonäköä! Siihen kuuluu kaikki naiselliset eleet, hymy, katse, liikkuminen. Melkosen kehittymätön on miehen käsitys seksikkyydestä, jos siihen kuuluu pelkästään nuori vartalo. Ja kun se vartalo voi nelikymppisellä ja vanhemmallakin olla ihan yhtä hyvä kuin nuorella. Ikä ei tarkota rapistumista, vaan rapistumisen tuo se, että syö mitä sattuu ja liikaa, ei liiku ja juopottelee. Mun vaimon vartalo on nyt vielä enemmän mun mieleen mitä oli nuorena, tykkään isoista rinnoista ja vaimon kuppikoko on kasvanut reilusti vuosien myötä, vaikka ei ookkaan lihonut.

Mutta se mitä arvostan vaimossani eniten on se että hänestä on vuosien myötä tullut niin mukavaa seuraa. Nuorena piti koko ajan nyhjätä yhdessä ja minusta se oli vähän ahdistavaa. Nykyään vaimolla on omia menoja ja kotonakin kaikenlaista puuhaa ja minä voin tehdä mitä haluan. Ehkä se oon nyt enempi minä joka haluan nyhjätä yhdessä, vaimoni on niin ihana. Nyt vasta ymmärrän mikä kultakimpale mulla on vierelläni. Seksistä en viitti edes alkaa kirjoittamaan, siitä tulis niin pitkä sepustus. Riittää kun sanon, että se on täydellistä ja sitä on riittävästi. Joku sanoi, että menee kotiin kukkakaupan kautta, taidan tehdä saman.

Vierailija
48/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihania miehiä tässä ketjussa :)

Vierailija
49/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä naistenlehdessä oli juttua, miksi iäkkäämmät miehet ovat kiinnostuneita nuorista naisista. Miehet eivät puhuneet ulkonäöstä, vaan kertoivat, että nuorilla naisilla ei ole sitä katkeruutta, jota vanhemmilla on. Sanoivat nuoria iloisiksi ja rennoiksi. Monet 40-50 v. naiset ovat uskomattoman kärttyisiä. Olen naisvaltaisessa työpaikassa. Etenkin nuoria kesätyöntekijöille ollaan hyvin ilkeitä.

Vierailija
50/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:12"]

Eräässä naistenlehdessä oli juttua, miksi iäkkäämmät miehet ovat kiinnostuneita nuorista naisista. Miehet eivät puhuneet ulkonäöstä, vaan kertoivat, että nuorilla naisilla ei ole sitä katkeruutta, jota vanhemmilla on. Sanoivat nuoria iloisiksi ja rennoiksi. Monet 40-50 v. naiset ovat uskomattoman kärttyisiä. Olen naisvaltaisessa työpaikassa. Etenkin nuoria kesätyöntekijöille ollaan hyvin ilkeitä.

[/quote]

Itse en ole koskaan naisille ilkeä, mutta olen kyllä törmännyt elämässäni riittävästi miehiin, jotka eivät ansaitse mitään luottamusta. Joo, on varmaan helpompi mennä höynäyttämään sinisilmäisiä nuorikkoja kuin temput tuntevaa vanhempaa ihmistä.

Vierailija
51/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 vuotias nainen ja elämä hymyilee. Oman miehen kanssa menee sängyssä enemmän kuin hienosti ja mieheni ei saa pidettyä näppejään irti minusta kahden ollessamme. Jännä on myös, että ihan tavallisilla kauppareissuilla saatan saada itseni ikäisiltä ja vanhemmilta miehiltä mukavia veikeitä hymyjä vaikka olen hyvin tavallinen nainen, joka ei juuri massasta erotu. Ne hymyt todella piristävät mieltä. :)

Vierailija
52/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa naista olen katsellut 20 -vuotiaasta +40 -vuotiaaksi, sängyssä ja sen ulkopuolella. Aina ollut timmi ja hauska ja koko ajan vaan paranee... En kyllä vaihtais 20 -kymppiseen ipadia hinkkaavaan naukuvaan epävarmaan pissikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän