kyllä se vaan niin on että +40 v nainen
Kommentit (52)
Oi, kiitos kolmonen. Mä olen just kuvailemasi kaltainen, mut mun hiukset on lapaluihin asti ja oon joo normipainoinen. Eli kait mä olen helmi sit, ainakin suurimmalta osin:) T:43v
Paras kodinhoitoon kyllä, mutta ei sellaisella sängyssä tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:34"]
[/quote]
Niin kato, kun yli 40-vuotias ottaakin miehen eikä päinvastoin : D
Osittain samaa mieltä edellien kanssa. Tuosta kauneudesta olen eri mieltä, itsestään huolehtivat +40 naiset nimenomaan ovat kauniimpiakuin nuoremmat. AP
Harmi että miehillä kehityskulku lienee päinvastainen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:38"]
Osittain samaa mieltä edellien kanssa. Tuosta kauneudesta olen eri mieltä, itsestään huolehtivat +40 naiset nimenomaan ovat kauniimpiakuin nuoremmat. AP
[/quote]
Samaa mieltä. Vanhemmat naiset, siis jos eivät ole pahasti ylipainoisia, usein saavat kasvoihinsa vuosien mittaan luonnetta ja säteilyä mitä ei nuoremmalla voi olla.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:36"]
[/quote]
[/quote]
En ymmärrä. Yritin viestittää, että 40+ nainen ei ole enää seksuaalisessa mielessä haluttava, mutta ilmeisesti vastasit johonkin muuhun aiheeseen.
Sängyssä hänellä just tekeekin. Ja kyllä minusta on ilo myös silmälle, sensuelli yli 40-v nainen on parasta mitä mies voi saada. Sanoisin ennemmin niin päin, että kyllä nuorissa naisissakin on helmiä.
[/quote]
Oi ei. Mitä vanhemmaksi tulen (nyt 40) sitä vanhemmat miehet viehättävät. Olin taannoin työporukan kanssa yökerhossa ja nuoremmat työkaverit kuolasivat siellä baarissa työskentelevien parikymppisten hoikkien ja lihaksikkaiden poikien perään. Täytyy sanoa ettei yhtään sytyttänyt. Keskenkasvuisia ihmisinä, kokemattomia, itsekeskeisiä, naiveja, liian sileitä. Tietenkään sairaus ja lihavuus ei ole sytyttävää, mutta terve ja onnellinen keski-ikäinen mies voi olla todella vetävä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:40"]
[/quote]
[/quote]
En ymmärrä. Yritin viestittää, että 40+ nainen ei ole enää seksuaalisessa mielessä haluttava, mutta ilmeisesti vastasit johonkin muuhun aiheeseen.
[/quote]
Jos sua ei kiihkeä, halukas ja itseensä luottava nainen vetoa niin sehän on sun ongelmasi. Moni muu pitää vähän vanhempia naisia hyvinkin seksuaalisesti haluttavina juuri siksi, että yli nelikymppisenä naisen seksuaalisuus vasta puhkeaa parhaaseen kukkaansa.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:41"]
Sängyssä hänellä just tekeekin. Ja kyllä minusta on ilo myös silmälle, sensuelli yli 40-v nainen on parasta mitä mies voi saada. Sanoisin ennemmin niin päin, että kyllä nuorissa naisissakin on helmiä.
[/quote]
Juuri tämän vuoksi kaikki bikinimallitkin ovat mummoja, koska ovat paljon seksikkäämpiä kuin parikymppiset.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se ettei jollain "tee mitään" sängyssä, viittaa mielestäni toisen pitämiseen kohteena sängyssä. Siis sinä teet naisella jotain sängyssä. Tarkoitin, että ehkä nuori nainen suostuu tällaiseen ja kelpuuttaa sellaisen seksin. Vanhempi taas tiedostaa omat tarpeensa ja myös osaa ilmaista ne ja uskaltaa aktiivisempaan rooliin. Mutta toivottavasti tulkitsin sanasi väärin.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:41"]
[/quote]
Juuri tämän vuoksi kaikki bikinimallitkin ovat mummoja, koska ovat paljon seksikkäämpiä kuin parikymppiset.
[/quote]
Jos tykkää katsella, niin varmaan parikymppisellä on sileämpi vartalo. Toisaalta jos tykkää harrastaa seksiä, se nelikymppinen on varmasti parempi valinta.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Se ettei jollain "tee mitään" sängyssä, viittaa mielestäni toisen pitämiseen kohteena sängyssä. Siis sinä teet naisella jotain sängyssä. Tarkoitin, että ehkä nuori nainen suostuu tällaiseen ja kelpuuttaa sellaisen seksin. Vanhempi taas tiedostaa omat tarpeensa ja myös osaa ilmaista ne ja uskaltaa aktiivisempaan rooliin. Mutta toivottavasti tulkitsin sanasi väärin.
[/quote]
Et tulkinnut väärin. Kerroit juuri miten 100 prosenttia miehistä ajattelee/toimii sängyssä. Poislukien ehkä jotkin seksuaalivähemmistöt.
[/quote]
Eikä ole! Olé kaikki ihanat keski-ikäiset miehet.
Paras yhdistelmä nelikymppinen nainen ja kolmikymppinen mies ;)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et tulkinnut väärin. Kerroit juuri miten 100 prosenttia miehistä ajattelee/toimii sängyssä. Poislukien ehkä jotkin seksuaalivähemmistöt.
[/quote] Siis mihin sä nyt kategorioit noi 100% miehiä? t: ohis, jolla oma ukko sanonut juuri +40v naisten olevan kaiken parasta mutta meillä onkin hyvä ja aktiivinen seksielämä
Bikinimallit on ihan eri asia, kuin ne naiset, joita oikeesti tapaat. En oo vättäny, etteikö nuoret naiset olis kauniita ja ilo silmälle. Sitä mielikuvaahan myydään mielellään, että vaan nuori nainen on kaunis ja seksikäs ja kaikki miehet tykkää vaan nuorista naisista. Sillä saadaan näet myytyä naisille meikkejä, vaatteita, kauneusleikkauksia jne. Vaikka aina on tiedetty, että naisen seksuaalinen halu kasvaa iän myötä. Ja vaikka kokeneet miehet tietää takuulla kumpi on kuumempi pakkaus sängyssä, parikymppinen vai keski-ikäinen. Millainen sokeus sitä miehellä voi olla, jos ei nää miten se naisellisuus ja seksikkyys kasvaa naisessa vuosien myötä? Kyllä minä oon sulaa vahaa lähes 50-v naiseni edessä, ei voi edes kuvailla miten ihana, kiihottava, upea, seksikäs ja kaikinpuolin täydellinen kumppani hän on. Kumpa saisin hänet suostuteltua vaimokseni.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:50"]
Paras yhdistelmä nelikymppinen nainen ja kolmikymppinen mies ;)
[/quote]
Veit jalat suustani. Oi niitä aikoja :)
Sen minkä vanhempi nainen ulkonäössä häviää nuorille naisille, se voittaa seksissä. Ja lisäksi vanhemman naisen kans on helpompi olla, on itsellinen ja itsevarma, ei nalkuta eikä leiki prinsessaa, on yleensä huumorintajuisempi, rennompi ja kaikinpuolin mukavampi. Mutta harmi kun naiset antaa itsensä repsahtaa, en tarkota ryppyjä yms. joita kaikille tulee, vaan annetaan läskin kertyä, leikataan tukka lyhyeksi ja pukeudutaan säkkiin. Jos nainen pysyy normipainossa, harrastaa liikuntaa ja pukeutuu naisellisesti, on se parhaimmillaan just yli 40 v, vielä parempi ku on 50 v. Mutta aina on helmiä joukossa. En oo ap, mutta näin aattelen ja olen kokenut.