Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä se vaan niin on että +40 v nainen

Vierailija
21.11.2014 |

on paras

T: Mies alle 40 v

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:23"]

Omasta vaimostani voin sanoa, että päihittää ulkonäössä suurimman osan puolta nuoremmista. Ja ei se seksikkyys ole pelkkää ulkonäköä! Siihen kuuluu kaikki naiselliset eleet, hymy, katse, liikkuminen. Melkosen kehittymätön on miehen käsitys seksikkyydestä, jos siihen kuuluu pelkästään nuori vartalo. Ja kun se vartalo voi nelikymppisellä ja vanhemmallakin olla ihan yhtä hyvä kuin nuorella. Ikä ei tarkota rapistumista, vaan rapistumisen tuo se, että syö mitä sattuu ja liikaa, ei liiku ja juopottelee. Mun vaimon vartalo on nyt vielä enemmän mun mieleen mitä oli nuorena, tykkään isoista rinnoista ja vaimon kuppikoko on kasvanut reilusti vuosien myötä, vaikka ei ookkaan lihonut.

Mutta se mitä arvostan vaimossani eniten on se että hänestä on vuosien myötä tullut niin mukavaa seuraa. Nuorena piti koko ajan nyhjätä yhdessä ja minusta se oli vähän ahdistavaa. Nykyään vaimolla on omia menoja ja kotonakin kaikenlaista puuhaa ja minä voin tehdä mitä haluan. Ehkä se oon nyt enempi minä joka haluan nyhjätä yhdessä, vaimoni on niin ihana. Nyt vasta ymmärrän mikä kultakimpale mulla on vierelläni. Seksistä en viitti edes alkaa kirjoittamaan, siitä tulis niin pitkä sepustus. Riittää kun sanon, että se on täydellistä ja sitä on riittävästi. Joku sanoi, että menee kotiin kukkakaupan kautta, taidan tehdä saman.

Juuri näin minäkin vaimoni koen. Ehkä me miehet myös tarvitsemme enemmän ikää tajuaaksemme sen kuinka kauniita seksikkäitä ? 40 vnaiset ovat.

Itse tosin kaipaan läheisyyttä ja kosketuasta vaimoni kanssa paljon. Toki omatkin jutut pitää olla ja nystäviä kenen kanssa viettää aikaa.

AP

Vierailija
2/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa.

Olen yli 40-v nainen ja leikkautan hiukseni aina lyhyiksi, koska sellaista hiirenhäntää ei todellakaan kannata kasvattaa. Seksistä en ole ollut kiinnostunut enää vuosiin, siinä mielessä olin aktiivisimmillani kolmekymppisenä ja alle 40-vuotiaana.

Mutta kieltämättä suhtaudun elämääni nykyään paljon rennommin kuin nuorempana. Ei tarvitse enää yrittää miellyttää ketään keinotekoisesti.

En taida olla ihan kultakimpale kuitenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 19-vuotias halukas ja timmi ja kauniskasvoinen on kyllä parasta sitten miesmuistiin. t: mies 38v

Vierailija
4/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:12"]Hmm.. vaimo <3 Taidankin kurvata tänään kukkakaupan kautta kotiin.
[/quote]

Ihana! Onnea teille! <3

Vierailija
5/52 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 12:50"]

Kiinnostavaa.

Olen yli 40-v nainen ja leikkautan hiukseni aina lyhyiksi, koska sellaista hiirenhäntää ei todellakaan kannata kasvattaa. Seksistä en ole ollut kiinnostunut enää vuosiin, siinä mielessä olin aktiivisimmillani kolmekymppisenä ja alle 40-vuotiaana.

Mutta kieltämättä suhtaudun elämääni nykyään paljon rennommin kuin nuorempana. Ei tarvitse enää yrittää miellyttää ketään keinotekoisesti.

En taida olla ihan kultakimpale kuitenkaan...

[/quote]

Täällä toinen samanlainen. 

Vierailija
6/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI NE NUOREMMAT MITÄÄN OSAA ;) !!! kOKEILE VANHEMPAA NIIN ET TAATUSTI TULE IKINÄ HAKSAHTAMAAN TYHMIIN NUORIIN NAISIIN :D

Vierailija
7/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:19"]

on paras T: Mies alle 40 v

[/quote]

Voisitko ystävällisesti hieman avata, miksi/miten päädyit tähän johtopäätökseen?

Vierailija
8/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:50"]Paras yhdistelmä nelikymppinen nainen ja kolmikymppinen mies ;)
[/quote]

Ei kun viisikymppinen nainen ja kolmekymppinen mies:)

Vierailija
9/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se valaistuminen, mikä minua odottaa seksin saralla nelikymppisenä? Kyselee kolmikymppinen...

Vierailija
10/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät sen sitten, kun olet tehnyt pari lasta ja ollut vuosia täysin haluton lahna. Kun sitten lapset ovat hiukan isompia, niin kehosi haluaakin saada takaisin kaiken sen huomion ja hellyyden, minkä on ruuhkavuosina menettänyt.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:49"]

Mikä on se valaistuminen, mikä minua odottaa seksin saralla nelikymppisenä? Kyselee kolmikymppinen...

[/quote]

Vierailija
11/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 18:06"]Ymmärrät sen sitten, kun olet tehnyt pari lasta ja ollut vuosia täysin haluton lahna. Kun sitten lapset ovat hiukan isompia, niin kehosi haluaakin saada takaisin kaiken sen huomion ja hellyyden, minkä on ruuhkavuosina menettänyt.

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 17:49"]

[/quote]
[/quote]

Ai... Minulla on jo kouluikäiset lapset, seksikin on aina kiinnostanut. Ajattelin vaan, jos tästä vielä paremmaksi muuttuu.

Vierailija
14/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin samaa mieltä, että tässä iässä on jo sen verran monissa liemissä keitetty, että osaa olla huomattavasti parempi kumppani eikä hätkähdä olemattomista. 

Siitä läskistä on surukseni todettava, että kiloja on tullut + 10 ja niistä vaan ei pääse mitenkään eroon, aika on tehnyt tepposet aineenvaihdunnalle yli kymmenen vuoden istumatyön ja vanhenemisen kanssa. Oon ne pari kertaa laihduttanut, mutta tulevat saman tien takaisin. Silti tunnen olevani hyväkuntoinen ja voimakas, en mitenkään rapautunut. Pitäisi saada varmaan vaihdettua duuni johonkin, missä saa laukata pitkin mäkiä päivät pitkät, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
15/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:28"]Sen minkä vanhempi nainen ulkonäössä häviää nuorille naisille, se voittaa seksissä. Ja lisäksi vanhemman naisen kans on helpompi olla, on itsellinen ja itsevarma, ei nalkuta eikä leiki prinsessaa, on yleensä huumorintajuisempi, rennompi ja kaikinpuolin mukavampi. Mutta harmi kun naiset antaa itsensä repsahtaa, en tarkota ryppyjä yms. joita kaikille tulee, vaan annetaan läskin kertyä, leikataan tukka lyhyeksi ja pukeudutaan säkkiin. Jos nainen pysyy normipainossa, harrastaa liikuntaa ja pukeutuu naisellisesti, on se parhaimmillaan just yli 40 v, vielä parempi ku on 50 v. Mutta aina on helmiä joukossa. En oo ap, mutta näin aattelen ja olen kokenut.
[/quote]
Ensiviikolla 40v täyttävä, ikäkriisiä poteva nainen kiittää :) ehkä tästä siis selviää hengissä, eikä elämä lopu vielä :)

Vierailija
16/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:55"]

Nelikymppisen naisen itsetunto on jo sen verran hyvä ja pärjännyt elämässään usein aika itsenäisestikin, ettei pikkuasiat kuten naamaan ilmestynyt pieni finni tai pieni tilapäinen mahanturvotus pilaa hänen elämäänsä eikä edes yhtä päivää, eikä elämä pyöri pelkän materian ympärillä vaan matkustelevat ja keräävät kokemuksia. Heidän ei tarvitse yrittää teeskennellä parempaa tai fiksumpaa, heidän kanssaan voi keskustella kaikesta. Nelikymppinen ei ole enää riippuvainen kavereista ja kavereidensa mielipiteistä vaan osaa tehdä päätökset itse, ja se on saakelin seksikästä.

[/quote]

Olen sitten nähtävästi henkiseltä iältäni 40, vaikka mittariin tulee vasta 27 täyteen. Eiköhän ihmisen persoonallakin ole jotain tekemistä kypsyyden kanssa, sillä olen tavannut melkein 50 vuotiaan naisen, jonka käytös oli 18 vuotiaan teiniprinsessan tasolla. 

Vierailija
17/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:34"]

Paras kodinhoitoon kyllä, mutta ei sellaisella sängyssä tee mitään.

[/quote]

Höpsis, Monica Bellucci on viidenkymmenen ja ottaisin sänkyyni koska tahansa ennen jotain parikymppistä kakaraa.

http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/05/monica-bellucci-at-lemmeraviglie-photocall-at-cannes-film-festival_1.jpg

Vierailija
18/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/52 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 13:03"]

Oma 19-vuotias halukas ja timmi ja kauniskasvoinen on kyllä parasta sitten miesmuistiin. t: mies 38v

[/quote]

Olen itse 44-vuotias mies, enkä kyllä osaa kuvitella, mitä yhteistä löytyisi parikymppisen kanssa yhdessä olemiseen. 

Vierailija
20/52 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää.

T: Nainen yli 40 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän