Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton: haittaako kumppanin lapset edellisestä suhteesta?

Vierailija
29.09.2021 |

Lapsettomille kysymys (huolimatta siitä haluatko omia lapsia vai et): olet sinkku ja tapaat hyvän tyypin. Hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta edellisestä suhteesta. Hän on etävanhempi. Olisiko tämä este sille ettet halua ryhtyä seurustelemaan tai edes deittailemaan? Miksi tai miksi ei?

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Tai jos ne lapset olisi täysi-ikäisiä niin sitten ei haittaisi tietenkään. Itse olen vela ja en ikinä koskaan sekaantuisi mieheen jolla alaikäisiä lapsia huolettavana.

Vierailija
162/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tahdo katsella/elättää muistutuksia kumppanini virheistä.

Harvempi varmaan pitää lapsiaan virheinä. Kuulostat melko ihanalta ihmiseltä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Mulla joku aika sitten olikin tällainen tilanne että tapasin mukavan oloisen miehen, mutta miehellä oli kaksi muksua ja vaikka lapset asuivatkin äitinsä luona ulkomailla niin oli silti mulla sen verran iso nono että yhteydenpito päättyi siihen. Mikä oikeastaan oli ihan hyvä koska pian sen jälkeen tapasin nykyisen poikaystäväni joka on mulle kaikin puolin täydellinen.

Vierailija
164/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. En halua elämäämme entisten suhteiden lapsia. Haluan ydinperheen.

Vierailija
165/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneltlinen pikku Untuvakerä kirjoitti:

Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Olemme tehneet näin jo 18 vuotta.

Meille kummallekin olisi aivan mahdoton ajatus, että itsellä tai kumppanilla olisi lapsia jonkun muun kanssa. Se olisi täysin sopimatonta. Aivan varmasti. Ehdottomasti.

Untuvakerä tietää, mikä on kaikille hyvä tapa elää 👍

Vierailija
166/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, myös aikuiset lapset, koska voisivat poikia lapsenlapsia. En tosin keksi, mitä yhteistä minulla, velalla, voisi olla lapsia hankkineen henkilön kanssa niin paljon, että seurustelemaan alkaisin. Siinä on arvomaailmat lähtökohtaisesti täysin erilaiset.

Vierailija
167/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä olisi este. En kykene pitämään lapsista vaikka kuinka yrittäisin.

Vierailija
168/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tod näk omia biologisia lapsia mm. siksi, etten jaksa mitään lapsiperhehärdelliä.

Vierailija
169/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi/lapset olisivat jo omillaan eläviä täysi-ikäisiä, niin asia ei välttämättä olisi ongelma. Alaikäiset lapset olisivat sitten ehdoton no-no. Olen nähnyt miten rasittavia uusioperhesotkut voivat olla, joten en todellakaan kaipaa sellaista. En ole myöskään erityisen lapsirakas.

Vierailija
170/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa parisuhteessa elämääni on tullut kumppanin mukana muitakin ihmisiä aikuisista lapsiin, ja ajattelen, että se jossain määrin kuuluu asiaan, jos aikoo jakaa elämäänsä toisen ihmisen kanssa enemmälti.

Tässä tilanteessa kyse on alle kouluikäisistä lapsista, mikä saa minut kallistumaan enemmän haittaa ja estää puolelle. Vielä suurempi tekijä on taustalla oleva ero. Jos lapset ovat alle kouluikäisiä ero lienee suht tuore ja herkkä asia enkä halua sekaantua sellaisiin asioihin mistään hinnasta.

Vierailija
171/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ole haitannut, tykkään muksuista.

Exän lapsen äiti sit haittasi kun alkoi laittamaan kapuloita rattaisiin heti kun kuuli että mies seurustelee. Kun oli isän hoitovuoro, niin nainen saattoi hävitä ilmoittamatta ja pitkittää reissuaan ihan vttuillakseen. Jos mies erehtyi sanomaan hänelle että meillä on suunnitteilla jotain, niin ex keksi jonkun syyn et miehen täytyykin olla lapsen kanssa (mä en ollut tervetullut). Oltiin suunniteltu keikalle lähtöä toiseen kaupunkiin, niin ex varasi neuvolan juuri sille päivälle ja miehen täytyi viedä kun itse ei voinut (muuten halusi aina hoitaa itse).

Vieläkin vtuttaa kun olin maksanut keikkalipuista 300e.

Itse muksut on mukavia yleensä.

Tämä! Vaikka lapsi olisi mukava niin lapsen äiti halusi pitää eksänsä tossun alla totuttuun tapaan. Katsoin menoa 3 vuotta... en jaksanut olla suhteessani toinen nainen kauempaa ja ero tuli.

Vierailija
172/174 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa ja olisi este.

Vierailija
173/174 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haittaa

Vierailija
174/174 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi miestä jolla lapsia. Niiden lasten mukana tulee eksä, johon mies on loppuelämänsä ajan kytköksissä. Itse elän uusperheessä ja en pidä lapsipuolistani. Nämä tunteet yllätti, koska yleensä pidän lapsista. Niiden lasten takia elämään on tullut vain ongelmia ja kun ne on meillä vain 4 päivää kuukaudesta niin ei niihin oikeasti pääse kiintymään. Lomilla ovat pidempään. Mies tappelee milloin mistäkin asiasta eksänsä kassa ja ne elatusmaksut vasta mukavia onkin. Kaikki kiva tekeminen pitäisi säästää niihin päiviin kun lapsetkin voivat olla mukana. Koko elämän pitäisi pyöriä näiden lasten ehdoilla. Maailma on ihania lapsettomia miehiä pullollaan, joten miksi haluaisit miehen joka on kokenut lapsen saannin jo jonkun toisen kanssa? Miksi haluaisit uusperheen kun voisit rakentaa itsellesi ydinperheen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi