Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän rumat sanat ahdistavat

Vierailija
21.11.2014 |

Olen niin loppu tähän elämään, jälleen kerran niin onneton :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:59"]Muutenkin täällä tarjotaan outoja, epäinhimillisiä neuvoja kuten esimerkiksi "sulje hänet pois elämästä" tai "unohda".

Ihminen on tunteva olento. Rakkauden päättyminen on menetys. Menetys surettaa. Suru ei katoa unohtamalla.

Ehkä tunteettomuus tai niiden ymmärtämättömyys on sitten nykyaikaa.
[/quote]

Kiitos! :( ap

Pahinta (vai ken ties parasta?) on se, että tunnen sydämessäni ettei exän välittäminen ole kadonnut mihinkään. Ei minunkaan. Meillä vain niin paljon ongelmia että se tavallaan vaikutti tunteisiin, molemmilla, tai siis... Uskon että me molemmat haluaisimme saada kaiken sen ihanan takaisin :( en usko että exä haluaa oikeasti elää ilman minua :(

Vierailija
22/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:02"]Maailmassa on jotain 7 miljardia ihmistä, älä jää yhteen kiinni vaan mee eteenpäin, et sä yksin jää.
[/quote]

En jaksaisi totutella uusiin tapoihin ja jännittää uuden miehen reaktiota asioihin :( tiedän miten eksä reagoisi, ja eksän arvomaailma oli myös minulle sopiva :( en halua totutella uuteen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:02"]

Maailmassa on jotain 7 miljardia ihmistä, älä jää yhteen kiinni vaan mee eteenpäin, et sä yksin jää.

[/quote]

Vitun dorka.

Vierailija
24/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:02"]

Maailmassa on jotain 7 miljardia ihmistä, älä jää yhteen kiinni vaan mee eteenpäin, et sä yksin jää.

[/quote]

Vitun dorka.
[/quote]Tottahan se on.Jos joku ei hallua olla sun kans voi olla yksin tai etsiä uuden.Ei väkisin voi toisessa roikkua eikä velloa itsesäälissä.Jotain rotia perkele.Ja kyllä,olen tuntenut ja olen jätetty enkä ikinä ole jättäjissä roikkunu.

Vierailija
25/25 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:02"]Maailmassa on jotain 7 miljardia ihmistä, älä jää yhteen kiinni vaan mee eteenpäin, et sä yksin jää.
[/quote]

En jaksaisi totutella uusiin tapoihin ja jännittää uuden miehen reaktiota asioihin :( tiedän miten eksä reagoisi, ja eksän arvomaailma oli myös minulle sopiva :( en halua totutella uuteen :(
[/quote]

No älä nyt vielä mieti tulevaa.

Homma menee niin että nyt on suruaika ja siihen kuuluu tunteita laidasta laitaan. Ne tunteet kuitenkin laantuu eli et ole ahdistunut lopun ikääsi. Olosi paranee päivä päivältä ja jossain vaiheessa olet valmis uuteen suhteeseen. Niin se vaan menee.

Muista kuitenkin tarvittaessa avittaa itseäsi eli jos vielä puolen vuoden päästä vatvot tilannetta on aika potkia itseä perseelle. Täytyy tehdä tietoinen ratkaisu jatkaa elämää ja mennä kohti uusia seikkailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä