Mitä sinulle tapahtuisi jos..
Jos söisit aamulla aamupalan n.klo 7 ja seuraavan kerran söisit illalla kello 19, niin mitä sinulle tapahtuisi?
Nälän lisäksi olisitko kiukkuinen, koomassa, väsynyt, pyörtynyt, ihan normaali.....?
Kommentit (17)
Pyörtyisin. Olen raskaana + alhainen verenpaine + verensokeri heittelee. Pakko syödä 2t välein. Banaani tms hedelmä kelpaa ihan hyvin, ruokaa ei tarvitse kokata erikseen, mutta pakko syödä tai alkaa huippaa ja pahasti. Ennen raskautta olisin lievästi ärtynyt lounasaikaan mutta ei sen kummempaa
Mua vaivaisi päänsärky, ärtyisyys ja viha sitä asiaa tai ihmistä kohtaan jonka takia olen ollut ilman ruokaa. Olisin myös suuri marttyyri, ja sitä ei kestäisi kukaan. Selviäisin kuitenkin hengissä.
Olisin hyvin, hyvin vihainen (ja nälkäinen).
Kyllä sais aika nopee perheriidan aikaiseksi niissä fiiliksissä. Olen hyvin kärttyinen nälkäisenä.
Riippuu siitä mitä teen. Jos on hyvä flow, en huomaa nälkää.
Päätä ainakin särkisi olisin varmasti myös väsynyt ja kärttyinen.
Nälkäinen, hyvin hyvin nälkäinen ja uupunut. Ei juuri muuta.
Päänsärky tulis ensimmäisenä, sen jälkeen kiukku. Ja sen sitten huomais muutkin.
Ihan normaali juttu tuo olisi, eli ei mitään. En olisi väsynyt, en olisi vihainen, en olisi raato, vaan olisin normaali tehokas itseni, joka kyllä alkaisi jo ajattelemaan ruokaa, mutta ei ihmeempiä. Kaikkeen tottuu.
Nälän myötä kiukku kasvaisi sietämättömäksi.
Päänsärky, vittulu ja lopulta varmaan itkuherkkyys; uni tulee nopeasti.
Olen lähes koko päivän syömättä muutenkin, eli jos syön, niin syön vasta illalla. Ärtynyt olen, mutta olisin varmaan muutenkin.
Koomassa? :D Normaali ihminen selviää hengissä 2 viikkoa ilman ruokaa. Tuossa on kyseessä 12h..Nälkä alkaisi olla itselläni, mutta ei muuten mitään vaikutusta.
Jos saisin kahvia ei mitään hätää. Ilman kahvia tulisi pää kipeäksi.
Tänään esim olen syönyt n. Klo 15 ja äsken klo 20, muuten vain juonut päivän mittaan kahvia ja/tai maitoa.. Aika normi päivä minulla. Ennen iltapäivää harvemmin tekee mieli edes syödä mitään.. Terveellistähän tämä ei ole, mutta se syöminen ei vaan jostain syystä ole prioriteeteissa kovin korkealla enkä edes muista koko asiaa ennen kuin sitten iltapäivällä/päivällä..
Noin yhden aikaan olisin nälkäinen. Kolmeen mennessä nälkä olisi kadonnut, ja jatkaisin normaalisti iltaan asti. Ei minulla tule päänsärkyä, väsymystä tai heikotusta noin lyhyestä paastosta.
Oksentaisin noin klo 16.00 verensokerin laskettua liian alas.