Kuinka paljon sinulla ja kumppanillasi on ikäeroa?
Ja minkä ikäisiä olitte kun päädyitte yhteen?
Olen 18-vuotias tyttö, ja umpi-ihastunut erääseen 24-vuotiaaseen miehenalkuun. Tunne on molemminpuolinen, mutta itse yritän jarrutella tätä juttua, koska tiedän ettei isäni ja isoveljeni hyväksyisi ikäeroamme.
Kommentit (67)
Meillä puoli vuotta ja tavattiin, kun olin 35, mies 34.
Aloittajalta kysyisin, että haluatko tosiaan sitoutua jo tuon ikäisenä? Nauti elämästä vielä kun voit. Mut mä olinkin sellainen kiltti tyttö, joka jotenkin aina ajautui seurustelemaan (kun niin on vähän tapana) vaikkein sisimmässäni halunnutkaan.
Meillä oli aikoinaan sama, eli minä 18v mies 24v. Oltu yhdessä 36vuotta. Ei ole haitannut.
oltiin 18v kun yhteen päädyttiin ja ikäeroa muutama kuukausi. nyt ollaan 23v ja hyvin menee :)
Oltiin 17 ja 21v kun alettiin seurustelemaan, ikäeroa 4v. :) nyt takana reilut 7v yhteiseloa.
Meillä on seitsämän vuotta, itse olin 20 ja mies 27 kun alettiin seurustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 07:51"]
Mies noin vuoden vanhempi.
[/quote]Ja olimme muistaakseni 16 ja 17 kun seurustelu alkoi.
Meillä 32 vuotta ikäeroa, en nyt viitsi alkaa avautumaan sen enempää (tiedän kyllä mitä mieltä suurinosa on tällaisesta ikäerosta) mutta olemme tosi onnellisia yhdessä ja aloimme siis seurustelemaan kun olin 21v ja hän 53v.
Ap, kuvittelisin että isäsi on vain hyvillään ikäerostanne. 18 vuotiaana pojat ovat usein epäkypsempiä kuin tytöt, 24 v mies ei ole ihan teini enää mutta ei missään nimessä liian vanha sinulle. Ja kysymykseesi vastaus, mies on minua 10 kk vanhempi ja oltiin n. 19 ja 20 kun tavattiin, 22 vuotta sitten ja vielä yhdessä.
Ikäeroa meillä on 8vuotta. Itse olen 19 ja mies 27.
Koomista oli sukulaistätien reaktiot kun tajusivat ikäeron. Muuttui unelmapari täysin toimimattomaksi :D
Tiedostan itsekin että luultavasti muutaman vuoden päästä hän haluaa lapsia mutta ymmärtää myös että haluan käydä koulut loppuun ennen mahdollisia lapsia :)
Miettikää vaan vanhempana noita isoja ikäeroja, naapurissa mies oli ollut eläkkeellä jo kauan ja on niin vanhan papan näköinen, vaimo taas pirteä ja käy vielä töissä. Ikäeroa liki 20 vuotta, olisi se kiva olla eläkkeellä samaan aikaan.
16-vuotiaina tavattiin ja ikäeroa on puoli vuotta. Kuusi vuotta yhdessä.
4,5 vuotta. Olin itse 28 ja mies 24 kun seurustelu alkoi. Eikä mies tunnu yhtään nuoremmalta tai epäkypsältä, päinvastoin. Nyt yhteistä taivalta takana 2,5 vuotta, ollaan naimisissa ja ensimmäinen lapsi tuloillaan <3
15 vuotta. Menimme naimisiin kun minä olin 19 ja mies 34. Eikä tosiaan kyselty sukulaisten mielipiteitä ikäerostamme ;)
Ei ole ikäeroa kun ei ole kumppania. T. Forever alone
3 vuotta ikäeroa. Olin 15v ja mieheni 18v kun aloimme seurustella, nyt 9 vuotta takana yhteistä taivalta.
Tuo ikäero on ykshailee 30-40- vuotiaana, mutta nuorena ja vanhana se vaikuttaa.