Kuka ROOLIHAHMO on mielestänne seksikäs/haluttava/...
...tai oletko kenties "ihastunut" johonkuhun? Ja nyt en puhu siis näyttelijäistä vaan nimen omaa heidän hahmoistaa elokuvissa/sarjoissa. Itselleni kolahtaa Californicationin Hank Moody (David Duchovny). Ihana renttu joka on korviaan myöten rakastunut lapsensa äitiin. Palvoo rakkautensa kohdetta ja on omistanut koko elämänsä tälle ja heidän tyttärelleen. Vaikka mokailee, on jotenkin aivan ihana symppis :)
Kertokaahan omianne?
Kommentit (238)
Taru Sormusten Herrojen Aragorn ehdottomasti. Aah.....ihana mies!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:49"]
Nälkäpelin Gale. En epäilisi HETKEÄKÄÄN.
[/quote]
Minulle mieluummin Peeta, kiitos! Ihana kiltti ja jalomielinen poika <3
Parks & Recreationin Ben sekä New Girlin Nick on ollut nyt pahimmat kun olen niitä maratoonannut... Beniin mulla on etenkin ihan järkyttävä ihastus ja masennun kun tajuan etten koskaan tule saamaan sitä omaksi :D nyyh...
Daryl Dixon... mä oon aivan toivottoman rakastunut tähän hahmoon ja näyttelijäänsä.
Siis niin rakastunut, että oon jopa puntaroinut, onko mun järkevää katsoa koko walking dead:ia. :D olis henkisesti helpompaa olla katsomatta ja unohtaa se seksikäs 'paskiainen'. ;D huhhuh on se kuuma.
Sherlock, Castiel, Tohtori (Doctor Who), Dean Winchester, Sam Winchester, Lucifer
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:59"]Dean Winchester (Jensen Ackles), Supernatural. :)
[/quote] Oh my god. Kyllä. Dean on niin namskis! ♡
Luther! Ja Jack Blackin roolihahmo Holiday-leffassa. Ihan erityyppiset, mutta kummankin ottaisin ilolla!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:24"]
Ja jokainen voi sitten kysyä, panisiko kukaan näistä roolihahmoista av-mammalaista :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
[/quote]
Miksi sitä pitäisi kenenkään kysyä?
Vastaus muuten olisi: todennäköisesti panisi. Tosin ei esim. Jeremy Brett, koska se on ollut kuolleena jo vuosikausia.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:52"]
[/quote]
Mitä wittua???? miesmakusi ei taida olla kummoinen mutta taidat olla vielä teini..
[/quote]
Olen 24 :) Siis rakastan tummia miehiä. Sitten roolin hahmon olemuskin, mies on valmis menemään miten pitkälle vain naisen puolesta. Uhrautuvainen sankari. Komea kun MIKÄ!
Mad Menin Don Draper kolahtaa ja kovaa.
Täydellisistä naisista Gabyn puutarhuri... John Rowland <3
Eric Northman, siinä vampyyri, jonka kamssa voisi viettää ikuisuuden.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:52"]
[/quote]
Mitä wittua???? miesmakusi ei taida olla kummoinen mutta taidat olla vielä teini..
[/quote]
Olen 24 :) Siis rakastan tummia miehiä. Sitten roolin hahmon olemuskin, mies on valmis menemään miten pitkälle vain naisen puolesta. Uhrautuvainen sankari. Komea kun MIKÄ!
[/quote]
Onpa kuuma, ehkä ton takia täytyy katsoa Nälkäpeli vaikka vihasin sitä yhtä kirjaakin jonka sain luettua :)
T: N 35
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:59"]Dean Winchester (Jensen Ackles), Supernatural. :)
[/quote]
No minusta taas Sam, etenkin Pahis-Sam;) mutta on Deankin aika velikulta, nams