Kuka ROOLIHAHMO on mielestänne seksikäs/haluttava/...
...tai oletko kenties "ihastunut" johonkuhun? Ja nyt en puhu siis näyttelijäistä vaan nimen omaa heidän hahmoistaa elokuvissa/sarjoissa. Itselleni kolahtaa Californicationin Hank Moody (David Duchovny). Ihana renttu joka on korviaan myöten rakastunut lapsensa äitiin. Palvoo rakkautensa kohdetta ja on omistanut koko elämänsä tälle ja heidän tyttärelleen. Vaikka mokailee, on jotenkin aivan ihana symppis :)
Kertokaahan omianne?
Kommentit (238)
Gilmore girlsien Logan! Sydän särkyi loppuratkaisusta.. Samoin kyllä Chuck Bass, vaikka se tuntuu nykyään jo vähän väärältä, kun olen 27, ja se on aika kakara alkukausissa :D
Niin ja Ensisilmäyksellä Marshall! Itse asiassa suurin osa ko näyttelijän rooleista, on liikkis.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:13"]
Game of thrones -The Hound. Roolihahmo ja näyttelijä. Apua yritän kovasti miettiä muita mutta jättää vaan niin kylmäksi kaikki babyface prettyboyt...Enkä tarkoita että kaikki olisivat huonoja näyttelijöitä. Ei vain kiinnosta sen enempää.
[/quote]
Eikä! Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa! :) Tosin on ko. sarjassa pari muutakin puoleensavetävää mieshahmoa. Esim. Eddard "Ned" Starkin ulkonäkö ja luonne vetosi minuun enemmän kuin vaikkapa hänen jälkikasvunsa. Tykkään yleisestikin vähän kypsemmistä ja rosoisemmista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:18"]
Gilmore girlsien Logan! Sydän särkyi loppuratkaisusta.. Samoin kyllä Chuck Bass, vaikka se tuntuu nykyään jo vähän väärältä, kun olen 27, ja se on aika kakara alkukausissa :D Niin ja Ensisilmäyksellä Marshall! Itse asiassa suurin osa ko näyttelijän rooleista, on liikkis.
[/quote]
Minusta taas Gilmoren tytöissä Jesse oli huomattavasti Logania kiinnostavampi, komeampi ja muutenkin särmikkäämpi. Chuck Bassista samaa mieltä. HIMYM:ssä suosikkini oli Barney.
Being humanin John Mitchell, aina ja ikuisesti<3
Ei sillä etteikö Aidan Turner itsekkin kävisi koska ja missä vain :D
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:46"]Gunvald Larsson (näyttelee Mikael Persbrandt). Swedish badass. :) nam.
[/quote]
Ou mai gaad Gunvald!!!! So agree! Niin kuuma :P
Dean Winchester on ehdoton ykkönen! Myös Suits:n Harvey Specter on seksikäs.
Felicity-sarjasta Ben Covington (Scott Speedman), Mad Menistä Don Draper, Frasierista Niles, GG:stä Chuck Bass (vaikka onkin aika lyhyt), Melrose Placesta dr. Michael Mancini, Lostista Locke ja Sawyer, GoT:sta Jaime Lannister (ei kuitenkaan vielä ekoilla kausilla, silloin oli kuvottava), Californicationin Hank Moody, Twin Peaksin Dale Cooper, Pretty Little Liarsista Jason, Taydellisistä naisista Mike Delfino ja Carlos, 24:sta Jack Bauer, My So Called Lifen Jordan Catalano (sekä mystinen Tino, jota ei koskaan näytetty), NCIS:in Gibbs ja DiNozzo, The Newsroomin Will McAvoy, Girlsin Adam, Sinkkuelämään Mr. Big, Tohtori tuli kaupunkiin -sarjan Sully ja vielä Onnenpäivistä Fonzie :D
unsere mütter, unsere väterin(elokuva, huvä elokuva, katsokaa) sotilas Wilhelm<3 sen pikkuvelikin hyvännäköinen, mutta isoveli ilman komeaa ulkonäköäkin SEKSIKÄS. En valitettavasti muista näyttelijän nimeä,mutta hahmoistahan tässä puhuttiin:3
Joooo, HINYMin Marshall on "ruma", mutta ihana, voisin ottaa mieheksein!
Josh Hollowayn Sawyer Lostissa, jumalauta!!!! Mitä ryönäisempi ja sänkisempi, sen parempi! Ihana paha poika mutta sydänkin löytyy <3 ahhhhhhhhhh
Foxilla pyörivää Hollowayn tähdittämää Intelligenceä kyyläsin vaan hyvin vahvojen Sawyer-vibojen takia, mitään hajua mitä siinä sarjassa tapahtui, en jaksanut sekä pysyä kärryillä juonessa että kuolata :D
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 02:20"]
Asswoman.
[/quote]
Kuka näyttelee?
Useitakin, mutta heitetäänpäs nyt tällainen vähän random, eli Liikkuva Linna -piirroselokuvasta se Howl: http://3.bp.blogspot.com/_NZrFEuHWKqs/TEzt6FH4NeI/AAAAAAAACo4/jTXgSsyly-Q/s1600/howl.gif