Kuka ROOLIHAHMO on mielestänne seksikäs/haluttava/...
...tai oletko kenties "ihastunut" johonkuhun? Ja nyt en puhu siis näyttelijäistä vaan nimen omaa heidän hahmoistaa elokuvissa/sarjoissa. Itselleni kolahtaa Californicationin Hank Moody (David Duchovny). Ihana renttu joka on korviaan myöten rakastunut lapsensa äitiin. Palvoo rakkautensa kohdetta ja on omistanut koko elämänsä tälle ja heidän tyttärelleen. Vaikka mokailee, on jotenkin aivan ihana symppis :)
Kertokaahan omianne?
Kommentit (238)
The originalsin (vampyyrien sukua) Klaus, se blondi vampyyri 8)
Khal Drogo on niin Super- hot että en kestä ajatella lasten seurassa.
Fargo-sarjan Lorne Malvo (välillä kun Billy Bob Thornton väläyttää hymyään, niin vau)
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 01:03"]
Batman. Adam Westin näyttelemänä.
[/quote]
OMG! Minäkin olin pikkutyttönä ihastunut siihen.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 15:37"]
Kelpaisiko kenellekään Patrick Jane?
[/quote]
Mä en voi ymmärtää miten joku voi pitää kys. hahmoa haluttavana, saati sitten seksikkäänä?
Jack Sparrow johtaa tällä hetkellä 80:lla yläpeukulla!
Marshall (HIMYM), Ryan Atwood (O.C.), Sawyer (Lost), Morgan (The Mindy Project).
<3
Miks kukaan ei oo sanonu Bill Spencriä Kauniista ja Rohkeista. *kuolausta*
ja Dominic Purcell (Prison brake)
Heitetääs roolihahmo suomalaisesta sarjasta! Jukka Joensuu Mustista Leskeistä <3
Tig ja Chibs Sons of Anarchysta. Hank Moody Californicationista, Kevin Spaceyn roolihahmo (en muista nimeä) American Beautyssa. Se toimittaja Mikael(?) joku, en muista sukunimeä, Millenium trilogiassa.
Mikähän mulla on, kun viime aikoina olen ollut ihan kuumana noihin lähes viiskymppisiin äijiin?
Alcide-ihmissusi True Bloodissa. Uskomattoman hot.
Kirjoissa esiintyvistä hahmoista Jack Reacher. Eikä siis todellakaan Tomppa Cruise...
Harold Finch sarjasta Person of interest. Suomeksi sarjan nimi taisi olla Kohde. Tän ääni on jotenkin omituisella tavalla ihana, olenko hullu? :D Varsinaisesti ei ole hyvännäköinen tai muutenkaan makuuni.
Cesare Borgia! Ihana... sääli että sarja päättyi :(
Doctor Who (Peter Capaldi)... Mmmm!!!!
How I met your motherin Barney!
Sirius Musta. Gary Oldmanin hotein rooli. <3
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 02:09"]
Cesare Borgia! Ihana... sääli että sarja päättyi :(
[/quote]
Kolmoskausi on kyllä just pari viikkoa sitten alkanut Yle2:lla. Eli sarja jatkuu vielä, jos nyt et ole sitä etukäteen katsonut jostain ulkomaisilta kanavilta tai netistä.
David Tennantin Tohtori. Kaikissa Tohtoreissa on omat ihanat piirteensä, mutta kyllä tää oli kaikkein sympaattisin ja ihanin (ja paras näyttelijä vaikka tässä ei sitä kysytäkään)