Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö naisten ylöspäin pariutuminen lasikattoa pystyssä

Vierailija
20.11.2014 |

Jos kauneimmat naiset olisivat muidenkin kuin menestyneimpien miesten tavoiteltavissa, mitenhän kävisi lasikatolle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

An interesting thought! Mut en kuitenkaan usko. Miksi esim. alemman koulutuksen saaneen miehen vaimo pääsisi elämässä pidemmälle niin kuin lääkärin puolisona? Meinaatko, että vähemmän koulutettu mies esimerkiksi ei pitäisi omaa uraansa yhtä tärkeänä ja näin ollen ottaisi enemmän vastuuta kodista ja lapsista, mikä mahdollistaisi vaimon urakehityksen?

Vierailija
2/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä ajattelin, että tässä aloituksessa olisi ollut jotain järkevämpää. En nyt ymmärrä yhtään, miten lasikatto ja miesten saaminen liittyy toisiinsa? Kuvittelin otsikosta, että tässä puhuttaisiin parisuhteiden tasa-arvosta. Aivan älyttömän useinhan naiset jäävät kotiin lasten kanssa, kun miehet tienaavat enemmän ja ovat vaan niin korvaamattomia töissään. Niin jos naiset hankkisivat vähemmän kunnianhimoisia ja urakeskeisiä miehiä, ehkä heillä olisi mahdollisuus omaankin uraan, kun miehet voisivat pitää vanhempainvapaita ja uhrata yöuniaan siinä missä naisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:13"]

An interesting thought! Mut en kuitenkaan usko. Miksi esim. alemman koulutuksen saaneen miehen vaimo pääsisi elämässä pidemmälle niin kuin lääkärin puolisona? Meinaatko, että vähemmän koulutettu mies esimerkiksi ei pitäisi omaa uraansa yhtä tärkeänä ja näin ollen ottaisi enemmän vastuuta kodista ja lapsista, mikä mahdollistaisi vaimon urakehityksen?

[/quote]

Miehille ei olisi enää kaikki kaikessa päästä pomoksi ohi naisten, kun kauniin naisen saisi rivimiehenäkin.

Vierailija
4/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lasikatto?

Vierailija
6/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:14"]

Mikä on lasikatto?

[/quote]

Feministien levittämä valhe.

Vierailija
7/9 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:05"]

Jos kauneimmat naiset olisivat muidenkin kuin menestyneimpien miesten tavoiteltavissa, mitenhän kävisi lasikatolle?

[/quote]

Ei kiinnosta. Itse otin sen kenet halusin; vanhemman, komean ja menestyneen liikemiehen.

Vierailija
8/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:05"]

[/quote]

Ei kiinnosta. Itse otin sen kenet halusin; vanhemman, komean ja menestyneen liikemiehen.

[/quote]

Feminismi kuihtuu kun saa rikkaan miehen?

Vierailija
9/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kauniita naisia saa rivimiehenäkin. Itse tiedän monia pareja joissa mies ei ole varakas eikä koulutettu, eikä edes komea välttämättä, ja on hyvin kaunis vaimo. Ei monet naiset siitä varallisuudesta nykyaikana kovin kiinnostuneita ole, kun itse itsensä elättävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä