Mitkä helvetin menkat nämä on olevinaan??
Joo eli mielestäni PIKKASEN myöhässä alko ja ihme tiputteluu/tihruu vaan tulee, jos ei sidettä vaihda muutamaa tuntii niin näyttäö mustalta/ruskeelta??
Eikait vaan ole mikään sairaus,sydän hakkaa!
Auttakaa vammasta
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 19:56"]Olet raskaana ääliö! Juuri tuollalailla oireet tulevat näkyvämmäksi. Kaksi ensimmäistä raskauttani tulivat ilmi pienen tiputteluvuodon jälkeen. Kannattaisiko opetella käyttämään ehkäisyä?
[/quote]hohhoijjaa. Ei tarvi opetella. Ja minä pidän hyvin epätodennäköisenä raskautta. Enemmän pelottaa joku emätintulehdus :((
Ap
Mulla on ollu paritkin tollaset tosi niukat menkat (yleensä kyl ihan ajallaan tullu) ja en oo ollu raskaana tai ollu mitään tauteja tai vikaa.. Välillä kierroissa kohdun limakalvoa vaan ei oo niin paljon kun yleensä. Onko sulla ap kuukautisten kaltaisia kipuja?
On mulla. Muttakun nämä mensut tuli hivenen myöhässä. Siksikin ihmettelen. Mutta nämä kivut tulee tosi harvakseen ja kestää alle minuutin kerralla, kun yleensä on kumminki paljon enemmän jomotusta. Eikai vaan menkat oo loppumas heh
Ap
Oletko ap laihtunut? Mulla muuttui menkat aika olemattomiksi ja ruskeaksi tuhruksi kun paino tippui treenatessa muutamia kiloja. Meni siis itsellä silloin vähän liiallisen laihuuden puolelle.
En ole. Ei mitään hälyttävää ole tapahtunut mistä alkaa epäilemään. Tänään alkoi kun pissalla kävi, ja ihan pikkune tuhru vaan tuli. Se tunne kun kurkkuni kuivui säikähdyksestä
Ap
Nyt vääntää mahaa kokoaja, vittukun ei voi olla mitenkään päin. Lievä menkkakipu ja kamala vääntö. Ja veren tulo miltei loppunut? Menen pian lääkäriin en jaksa tämmöistä
Ap
Kiva lukea näitä jäljestä päin voi että :D
Noh, nyt on rv 13+4 eli olinpa sitten raskaana..
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:14"]Onnittelut :)
[/quote]kiitos :)
Joo... Ehkä tämä sitten on uusi tyyli menkkojen alkamiselle? Sitä vaa ihmettelen et myöhässä tulee ja vessakäynnillävaan lirahtaa tippoja, enimmäkseen.
-ap