Mitkä helvetin menkat nämä on olevinaan??
Joo eli mielestäni PIKKASEN myöhässä alko ja ihme tiputteluu/tihruu vaan tulee, jos ei sidettä vaihda muutamaa tuntii niin näyttäö mustalta/ruskeelta??
Eikait vaan ole mikään sairaus,sydän hakkaa!
Auttakaa vammasta
Kommentit (42)
No ei oo koskaan ollu tällälailla.. Voiko olla hormonihäiriö? Eihä oo vaarallista :s
ap.
Ja jos olis raskaana, tulisi varmaan muitaki oireita+ tuskin mitää tihru vuotoa
Riippuu kuinka monesti sitä on telakoiduttu kierron aikana?!
Siis onko jokaisella tämmösiä ilman sairauksia tms?
ap
Nainen ei ole kone. Kyllä. Useimmilla menee joskus menkat miten sattuu. Mutta saatat olla myös raskaana.
En halua säikytellä, mutta ei ole montaa päivää kun täällä oli keskustelu aiheesta musta kuukautisveri. Itse en ollut siitä aiemmin kuullutkaan, mutta joillakin oli kokemusta ja on kuulemma heti mentävä sairaalaan. Ymmärsin että on kyse todella vakavasta asiasta. Soita päivystykseen ja kysy suosittelevatko tulemaan sinne.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:59"]En halua säikytellä, mutta ei ole montaa päivää kun täällä oli keskustelu aiheesta musta kuukautisveri. Itse en ollut siitä aiemmin kuullutkaan, mutta joillakin oli kokemusta ja on kuulemma heti mentävä sairaalaan. Ymmärsin että on kyse todella vakavasta asiasta. Soita päivystykseen ja kysy suosittelevatko tulemaan sinne.
[/quote]
Joo, siinä väitettiin, että kuolee parin kk sisään siitä, kun tulee musta verta. Minulla on tullut 13-veestä mustaa verta aina välillä, joskus on parin vuoden taukokin, ja yhä 20-vuotiaana olen hengissä :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:59"]En halua säikytellä, mutta ei ole montaa päivää kun täällä oli keskustelu aiheesta musta kuukautisveri. Itse en ollut siitä aiemmin kuullutkaan, mutta joillakin oli kokemusta ja on kuulemma heti mentävä sairaalaan. Ymmärsin että on kyse todella vakavasta asiasta. Soita päivystykseen ja kysy suosittelevatko tulemaan sinne.
[/quote]
Joo, siinä väitettiin, että kuolee parin kk sisään siitä, kun tulee musta verta. Minulla on tullut 13-veestä mustaa verta aina välillä, joskus on parin vuoden taukokin, ja yhä 20-vuotiaana olen hengissä :)
[/quote]
Ihmiset tahtoivat vain pelästyttää ja kiusata muita pelottelemalla mustalla verellä ja kuolemalla.
No se on "mustaa" siksi koska sitä tulee niin tihruna että kerkeää kuivua siteeseen!
Ja millä perusteilla tuo olisi raskauteen liittyvää?
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:06"]No se on "mustaa" siksi koska sitä tulee niin tihruna että kerkeää kuivua siteeseen!
Ja millä perusteilla tuo olisi raskauteen liittyvää?
Ap
[/quote]
En siitä väristä heti huolestuisi koska voi olla just niin että se on tummentunut kuivuessaan. On mahdollista että olet raskaana, silloin kuukautiset voi olla juuri tuollaiset raskauden alussa, että vähän tiputtaa mutta ei ala kunnolla. Tee testi ja soita sen jälkeen lääkärille, ne siellä kuitenkin kysyy ootko tehnyt testin.
Ei saatana! :( eikai voi vaan johtua raskaudesta......... Kauheesti olis tulevaisuuden suunnitelmia, lapset piti hankkia parin vuoden päähän voihan vittu....
Ap
Taino piti, jooh, siis olis ollu haaveissa. Mutta ei Nyt
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 18:17"]Ei saatana! :( eikai voi vaan johtua raskaudesta......... Kauheesti olis tulevaisuuden suunnitelmia, lapset piti hankkia parin vuoden päähän voihan vittu....
Ap
[/quote]
Ei ollut tarkoitus pelotella. Mutta kannattaa tehdä se testi niin ainakin varmistut asiasta. Ja jos on epätavallista sulle että menkat ei tule normaalisti niin voit soittaa sinne lääkäriin. Mulla on joskus tullut menkat miten sattuu ilman että mitään oli vialla.
Ok kiitos vastauksesta! Pitää nyt katsella tää viikko että jatkuuko tämmösenä että pitää väkisin äkistää että tulee muutama tippa vai lähteekö tulemaan kunnolla..
Nyt vihlas 5 sek niinku menkkakivuissa yleensäkin. Ahdistavaa
Juu mulla on aina alku ja etenkin loppupäästä menkkoja hyvin tummaa ruskeaa,melkein mustaa verta, jota tulee siis vähän vain. Ihan ok.
Joskus on vaan noin. Tai sitte oot raskaana