Mitä mieltä lähes 180 cm pitkästä naisesta?
Otsikossa kysymys. Lähinnä itseä mietityttää näin 178 cm pitkänä, että mikä on yleisempi mielipide oman kaveriporukan ulkopuolella?
Kommentit (26)
Naiset on selällään kaikki saman mittaisia.
Onko täällä uusi palstahullu? Joka päivä näitä samoja aloituksia etusivu täynnä, mitä mieltä sen ja sen pituisesta naisesta, onko sen ja sen pituinen nainen liian lyhyt vai pitkä jne.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:55"]
Voi elämä.... Mitä väliä minkä pituinen on? Geenithän sen pitkälti määrittelee. Jos kummatkin vanhemmat on lyhyitä, tod.näkösesti lapsestakin tulee lyhyt.
Huvittaa nää pituus ketjut täällä kun näitä tulee aika usein. Miksi edes pitäs olla mieltä jonkun ihmisen pituudesta, oli se sitten mies tai nainen?
On olemassa lyhyitä naisia, pitkiä naisia, lyhyitä miehiä, pitkiä miehiä ja kaikenlaisia siltä väliltä.
Ja ihmisillä on eri mieltymyksiä. Jotkut tykkää pitkistä, jotkut lyhyistä, joillekin asialla ei ole edes väliä, jotku tykkää lihavista, jotka laihoista, jotku urheilullista, joillekin tälläkään asialla ei ole väliä jne jne..
[/quote]
Olen 1,87m ja vanhempani kumpikin melkein kääpiöitä, joten en ihan allekirjoita tuota väitettäsi.
[/quote]
postimies koputtaa kahdesti...
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:55"]
Voi elämä.... Mitä väliä minkä pituinen on? Geenithän sen pitkälti määrittelee. Jos kummatkin vanhemmat on lyhyitä, tod.näkösesti lapsestakin tulee lyhyt.
Huvittaa nää pituus ketjut täällä kun näitä tulee aika usein. Miksi edes pitäs olla mieltä jonkun ihmisen pituudesta, oli se sitten mies tai nainen?
On olemassa lyhyitä naisia, pitkiä naisia, lyhyitä miehiä, pitkiä miehiä ja kaikenlaisia siltä väliltä.
Ja ihmisillä on eri mieltymyksiä. Jotkut tykkää pitkistä, jotkut lyhyistä, joillekin asialla ei ole edes väliä, jotku tykkää lihavista, jotka laihoista, jotku urheilullista, joillekin tälläkään asialla ei ole väliä jne jne..
[/quote]
Olen 1,87m ja vanhempani kumpikin melkein kääpiöitä, joten en ihan allekirjoita tuota väitettäsi.
[/quote]
postimies koputtaa kahdesti...
[/quote]
Heh, heh. Olen kuin ilmetty isäni nuorena, aivan samannäköinen eli nyt ei ole postimies koputellut.
178cm on minun ihannepituus. Harmikseni olen "vain" 175cm, mutta kelpaa tämäkin.
Jos on muuten kiva ja silmää miellyttävä niin ihan jees. Pitkät sääret ainakin tuon pituisella ja ne on aina plussaa. M32 185cm