Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon mustasukkaisuudesta

Vierailija
12.11.2014 |

Miten?

Avoliittoa takana 8v, mahtuu matkaan ylä- ja alamäkiä, nykyään tasaista ja pääosin "mukavaa" arkea ilman isompia riitoja.
Kohta on taas edessä riita kun mies lähtee pikkujoulun viettoon laivalle työporukan kanssa.. Olen iskostanut päähäni kuvitelmat kuinka hän pettää siellä, etsii seuraa jne. Ja tietysti löytää paljon paremman ja kauniimman kuin minä. Yhden illan panoksi. Näin hän on minun päässäni tehnyt jo 6 kertaa mitkä hän on pikkujouluissa ollut.
Aina, joka ikinen vuosi ahdistun, pelkään ja alan jo hyvissä ajoin kiukutella asiasta. Kun hän sitten lähtee, tärisen, itken ja oksentelen, joskus helpottaa ja joskus saattaa mennä myös yö tähän.
Mistä osaisin hakea apua tai mitä voisin tehdä? Mieheni ei (tietääkseni) ole koskaan pettänyt minua eikä ole edes pettäjätyyppiä. Tavallaan tiedän sen mutta se ei vain riitä. Itse olen aikaisemmat suhteet elänyt molemminpuolisen pettämisen kanssa, tämä on ensimmäinen suhde jossa en ole pettänyt eikä minua ole petetty (kai..)

Ymmärrätte varmaan miten hyvillä mielin mies yleensä reissuun lähtee...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Hesarin ja moni täsmää (heh).
Tottakai tiedän että teen lähdöstä painajaismaisen ja miehen ei hyvä ole lähteä / risteilyllä edes olla.. Ja vielä enemmän ahdistaa kun mies tulee kotiin.. Käyn tosi harvoin missään, en oikeastaan ikinä (ehkä kerran vuodessa). En tosiaan petä. Voin jutella viihteellä kyllä mutta siihen se jää. Vanhat muistot ja teot vaan kummittelee edelleen enkä pääse eroon tästä tunteesta ja olosta, uskokaa, tämä on itsellekin yhtä helvettiä! Mietin terapeuttia ja jotain rauhoittavia lääkkeitä, onkohan kannattavaa..?
Ap

Vierailija
2/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin minun kirjoitukseni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:01"]Tuohan on kuin minun kirjoitukseni :(

[/quote]

Voi ei :/ Kohtalotoveri siis löytyi. En todellakaan tiedä miten tätä vyyhtiä lähteä purkamaan.. Tainnut jo mennä liian pitkälle.
Ap

Vierailija
4/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jutellut miehellesi asiasta? Meillä se juttelu ei auta kun mies vähättelee asiaa :(

Vierailija
5/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, jos ei muuten olekaan pettäjätyyppiä, niin tuollaisen painajaismaisen käytöksen jälkeen voi pettäminen tulla mieleen!! Aivan järkyttävää, en voi muuta sanoa.

Kun kerran noin hyvin tiedostat asian, niin mikset vaan lopeta! Oletko kysynyt itseltäsi, mitä hyötyä käytöksestäsi on, mitä haluat sillä saavuttaa?

Vierailija
6/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö itse myös ulkona esimerkiksi ystäviesi kanssa? Kannattaa välillä viettää vaikka tyttöjen iltoja, niin oma mielesi rentoutuu; ethän sinäkään petä vaikka olisi mahdollisuus. Mitä jos vaikka soittaisit ystävällesi kun mies lähtee tuonne pikkujouluihin ja lähtisitte myös yöelämään?

Vierailija
7/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskusteltiin tästä juuri. Mies rauhoitteli ettei mun ole mitään syytä uskoa tällaiseen toimintaan. Toisaalta en kyllä usko että pettäisikään, on sen verran rauhallinen, tasapainoinen ja itsensä hyvin hillitsevä luonne. Ei ole kenenkään vietävissä. Lopputulokseksi saatiin, että mieluummin sitten erotaan suoraan kuin petetään (puolin ja toisin). 

Vierailija
8/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tämän päivän hesarista pettäjägeenistä. Täsmäävätkö piirteet:)?

Ei vaan oikeasti,  mustasukkaisuus on jotenkin hirvittävän koomista. Mua alkaa aina naurattaa kun ajattelen kaikkia temppuja mihin mustasukkaiset ihmiset ovat ryhtyneet. Älä ole pelle, AP.

Vierailija
9/9 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on oma elämänsä, jonka osalta hän tekee ratkaisunsa itse. Niin kauan kun hän haluaa sinut ja sitä myötä olla uskollinen hän on. Jos hän haluaa pettää, niin hän pettää oli pikkujouluristeilyä tai ei. 

Mutta tosiaan, mies elää omaa elämäänsä, ei sinun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän