Lue keskustelun säännöt.
Millaista työ kaupan kassalla? Pystyykö vaikuttamaan omiin työvuoroihin?
03.09.2006 |
Itselleni elämntilanteen vuoksi sopisi kaikista parhaiten aamuvuorot... toki siis muutkin... Tuntipalkka esim. S-marketissa?
Kommentit (2)
Meillä ei ainakaan saanut valita vuoroja, ja mulla oli vain kaksi aamuvuoroa koko kesänä! Yhtäkään kokonaan vapaata viikonloppua ei myöskään ollut.
Meidän kaupassa ainoastaan päällikkö teki vain aamua. Kassat tekevät kaikkia vuoroja ja iltoja on eniten, koska iltaisin käy eniten asiakkaita.
Aloituspalkka TES:n mukaan on joku 7 euroa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aamuvuorot on halutuimpia joten niitä on kaikkein vaikeinta saada. Yleensä vuorot jaetaan tasaisesti kaikille.