Mökillä pyykkikoneesta nousi naisten mustat alushousut, jotka eivät taatusti olleet omani.
Eli pesin pyykkiä ja ripustelin kuivumaan, niin seassa oli naisten pitsireunaiset alushousut jotka eivät 110% varmasti olleet omani. Mies ei tunnustanut mitään ja vaikutti uskottavalta. Vaikea silti uskoa, mutta onhan siinä tietysti pienenpieni mahdollisuus, että poika on tuonut tytön mökille ja alushousut ovat sen tytön. Mutta ihan hirveän vaikea kuvitella miksi ne alkkarit olisivat olleet pyykkikoneessa...
Mitä tekisitte, sanoisitte? Unohtaisitteko jutun?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt sun pitää kyllä miettiä tätä ihan ajatuksella.
Et halua etsiä todisteita ja "draamailla", eli vaikka sulle on todennäköisesti jätetty todisteita ihan tarkoituksella, niin et usko että miehesi pettää. Eli nyt sun on myönnettävä, että työnnät tarkoituksella päätä pensaaseen. Sulla on tämän ja aiempien tapahtumien vuoksi erittäin vahvat perusteet epäillä miehesi uskollisuutta, etkä silti aio tehdä mitään asian eteen. Ammattipetturit ei koskaan myönnä mitään. Siksi ne pystyy luovimaan pitkään meidän laiskojen, hyväuskoisten, stabiilia elämää haluavien vaimojen kanssa.
Kunnes tulee kohdalle se yksi nainen, joka ei tyydy siihen sivusuhteeseen, eikä mihinkään hienovaraisiin pikkuhousujen jättämisiin, vaan ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja kysyy, että miksi et päästä sitä miestä jo menemään. Se on valehdellut hoidoilleen ja/tai suhteilleen että teillä on ero menossa, mutta et suostu muuttamaan pois, tai että kun teidän nuorin lapsi on x vuotta niin sitten tulee ero, tai että olette sopineet avoimesta suhteesta, tai että sinulla on jo vuosia ollut suhde jonkun toisen kanssa, mutta hän ei halua erota lasten vuoksi, tai että hän ei voi erota koska veisit hänen kaikki rahansa, tai että kiristät häntä jotenkin.
Hän ei siis petä vain sinua, vaan pettää järkyttävillä valheillaan myös sitä toista naista tai niitä toisia naisia.
Jos todennäköisin pettämisen paikka on mökki, niin voisit laittaa sinne viestiä johonkin sellaiseen paikkaan mistä miehesi ei sitä vahingossa löydä, mutta mahdollinen toinen nainen löytää. Sidepakkaus, tamponilaatikko, meikinpoistoaine tms. "jos sinulla on suhde tämän mökin omistajan kanssa, niin soita numeroon xxx niin jutellaan. Haluan tietää jos minua petetään."
Olisi hieno juttu, jos olisi vaikka joku nettisivu, jolla näitä vaimot ja sivusuhteet voisi yhdistellä pisteitä ilman että tarvitsee ryhtyä muuhun vakoiluun. Tyyliin "mökki x järven rannalla 1.10.21 Jaskan kanssa seksiä, tavattiin tinderissä, sanoo että ero on jo selvä, mutta vaimo ei vaan muuta pois."
Voihan olla, että se toinen osapuoli on viattomin mielin liikkeellä, ei edes tiedä että toinen on varattu saati sitten naimisissa. Jokuhan voi väittää olevansa "kaverin mökillä" kun mökiltä löytyy naisten kamppeita vaikka mies sanoo olevansa sinkku.
Olen kerran töissä osunut omituiseen tilanteeseen, jossa tajusin että työkaverini mies on käynyt hyvän ystäväni kaverin luona, eli viritellyt sivusuhdetta. Työkaveri sai selville asian jotain kautta ja antoi anteeksi vaikka oli todella järkyttynyt. Kaksi pientä lasta ja koko elämä olisi mennyt murusiksi. En tiedä mitä mies selitteli, mutta tiedän että oli viritellyt tätä sivujuttua tosi kauan ja siihen tyyliin, että ei ollut ensimmäinen kerta.
Jos siis päätät työntää pääsi pensaaseen, niin tunnusta, että teet sen tietentahtoen. Jos myöhemmin tulee lekalla naamaan ne todisteet niin muista että sinua on varoiteltu vuosien varrella. Myös minun pitää miettiä otanko sen riskin että tajuan jälkikäteen vuosien menneen hukkaan pettävän miehen rinnalla.
Pitäisikö ap:n nyt sitten ottaa heti ero? Yksien alushousujen takia, joista ei kuitenkaan voi sataprosenttisen varmasti tietää, mistä ne tulivat?
Grafologi kirjoitti:
Feikki. Ja surkea sellainen, tekstistä näkee heti, että kirjoittaja on mies.
No joo, onhan tuo "pesukonesta nousi" aika erikoinen ilmaisu. Käyttäisikö mies sellaista ilmaisua?
Kyllä minä hommaisin todisteita, vaikka se riistakamera mökille. Saat todisteet itselle ja miehelle. Ei voi enää valehdella. Tai toki yrittää voi. Toinen nainen on ehkä tarkoituksella jättänyt pikkarit sinne. Ehkä vasta mökillä tajunnut, että mies on varattu. Ja tosiaan, kyllä ne pettäjät löytää aikaa siihen. Mun vakipano käy välillä ruokatauolla täällä, eli ei siihen kauaa aikaa tarvitse. Tosin tää vakipano on sinkku, olen sen verran selvittänyt. Eiköhän vuodessa olisi jo myöntänyt tai muuten asia selvinnyt.
Tehtaileeko täällä tänään iltapäivällä joku sama henkilö nyt samasta aiheesta monta eri ketjua?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4323183/miten-teille-miehen-toinen-nain…
Joskus sitä vaan miettii, että se pettää jos pettää ja että loppuviimetteeksi se kärsii siitä kyllä eniten itse.
Että elän elämääni ilman tätä huolta pettämisestä, ja että pidän oman omatuntoni puhtaana olemalla uskollinen.
Että en voi käyttää elämääni huolehtimalla tästä ja että se kyllä varmaan lähtee, jos se haluaa olla enemmän jonkun toisen kanssa.
Että voin päättää olla huolehtimatta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vaan miettii, että se pettää jos pettää ja että loppuviimetteeksi se kärsii siitä kyllä eniten itse.
Että elän elämääni ilman tätä huolta pettämisestä, ja että pidän oman omatuntoni puhtaana olemalla uskollinen.
Että en voi käyttää elämääni huolehtimalla tästä ja että se kyllä varmaan lähtee, jos se haluaa olla enemmän jonkun toisen kanssa.
Että voin päättää olla huolehtimatta.
Niin me ollaan erilaisia.
Jos mieheni pettäisi, minökin haluaisin vapauden olla muiden miesten kanssa, vaikkemme eroaisikaan. Avoin suhde kelpaa kyllä, kunhan molemmille on samat säännöt. Ei niin, että se on avoin vain toiselle.
Nooh ei siihen omaan muistiinkaan aina kannata luottaa. Löysin kerran mustat aivan vieraannäköiset pikkuhousut lapseni jumppakassista. Samaa kokoa kuin minun mutta olin 100% varma, että tämän merkkisiä ja mallisia minulla ei ole koskaan ollut, tuollainen outo rusettikin koristeena, ja heitin ne roskiin. Jäi mysteeriksi mutta oletimme että ovat jumppapaikalla eksyneet väärään kassiin.
Puoli vuotta myöhemmin ripustin pyykkejä ja huomasin että minullahan on kahdet sen merkkiset pikkuhousut juuri siinä koossa. Mallikin täsmäsi ja oli se rusetti. En vain ole koskaan katsonut niitä niin tarkasti. Nuo jälkimmäiset kaksi tunnistin siksi että ovat vähän harvinaisempaa väriä ja olin aina tykännyt niistä, mutta mustia en tosiaan omikseni hoksannut. Muistin myös siinä kohtaa että ostin koko setin kesälomareissulla jostain paikallisesta marketista.
Itse kyllä selvittäisin ihan omin pikku kätösin totuuden. Ihan miestä seurailemalla itseäni ilmiantamatta illan pimetessä. Varsinkin jos noi helppo et menee mökille tekemään pahojaan. Menee kesken vlopun perässä jonkun ystävän kanssa pieni iltapatikointi. Jos ei ole mökillä, tai jos ei ole siellä yksin, asia selviää. Muutaman kerran tää ja saa mielenrauhan. Helppo homma. Ja kesken työpäivänkin tai vaikka treenien sijaan voi olla muualla kun sanoo olevansa.
Mutta lähtökohtaisesti jos kaikkea epäilyttävää kuten vieraita pikkareita alkaa useampia vuosien kuluessa löytyä ilman järkevää selitystä ja jos pitää alkaa pelkäämään, voi sanoa että luotto on mennyt ja ei ole suhdetta ilman luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Grafologi kirjoitti:
No joo, onhan tuo "pesukonesta nousi" aika erikoinen ilmaisu. Käyttäisikö mies sellaista ilmaisua?
Okei, ei "noussut" vaan nostin. Koneessa oli jo ennestään jotain, en nyt niitä niin tarkkaan katsonut. Heitin omat pyykkini sekaan ja pistin koneen päälle + ripustin ne. Jos nyt jollakulla on pakottava tarve tietää tämä pyykinpesukuvio. Alushousut eivät vuorenvarmasti olleet omani, se on täysin faktaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Nooh ei siihen omaan muistiinkaan aina kannata luottaa. Löysin kerran mustat aivan vieraannäköiset pikkuhousut lapseni jumppakassista. Samaa kokoa kuin minun mutta olin 100% varma, että tämän merkkisiä ja mallisia minulla ei ole koskaan ollut, tuollainen outo rusettikin koristeena, ja heitin ne roskiin. Jäi mysteeriksi mutta oletimme että ovat jumppapaikalla eksyneet väärään kassiin.
Puoli vuotta myöhemmin ripustin pyykkejä ja huomasin että minullahan on kahdet sen merkkiset pikkuhousut juuri siinä koossa. Mallikin täsmäsi ja oli se rusetti. En vain ole koskaan katsonut niitä niin tarkasti. Nuo jälkimmäiset kaksi tunnistin siksi että ovat vähän harvinaisempaa väriä ja olin aina tykännyt niistä, mutta mustia en tosiaan omikseni hoksannut. Muistin myös siinä kohtaa että ostin koko setin kesälomareissulla jostain paikallisesta marketista.
Jos tosiaan se muisti palaa vuosien kuluessa van jos ei niin en kyllä itseäni vieraista pikkareista syyttäisi.
Miehesi tyttöilee mökillä yksin ollessaan. Pikku hepenet jääneet koneeseen linkouksen jälkeen vahingossa. Ehkä naapurimökiltä löytyy hänelle "vertaishenkilöitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso nyt vähän minkä kokoiset alkkarit ovat ja onko miehesi ollut siellä mökillä yksistään ylipäätään?
Ja lisäksi, onko miehesi sen näköinen että irtoaisi muualta.
Ja siis joo, mies viettää mökillä aikaa yksin runsaasti ja kyllä, varmaan saisi muualtakin. Meillä kuitenkin on luotto pelannut, en ole mustasukkaista tyyppiä. Mutta tilanne oli ja on ärsyttävä kyllä. -ap
No niin, ikävä kyllä vastasit omaan kysymykseesi tai epäilyysi. Ei ole ollut aina yksin mökillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grafologi kirjoitti:
Okei, ei "noussut" vaan nostin. Koneessa oli jo ennestään jotain, en nyt niitä niin tarkkaan katsonut. Heitin omat pyykkini sekaan ja pistin koneen päälle + ripustin ne. Jos nyt jollakulla on pakottava tarve tietää tämä pyykinpesukuvio. Alushousut eivät vuorenvarmasti olleet omani, se on täysin faktaa. -ap
Et siis tarkastanut, minkä väristä pyykkiä koneessa ennestään oli, kai nyt yleensä pestään vain samanvärisiä yhdessä? Vähän nyt alkaa itseäni epäilyttämään, että on keksitty koko juttu, kun toinen samanlainen ketjukin on melkein samaan aikaan pistetty pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grafologi kirjoitti:
Et siis tarkastanut, minkä väristä pyykkiä koneessa ennestään oli, kai nyt yleensä pestään vain samanvärisiä yhdessä? Vähän nyt alkaa itseäni epäilyttämään, että on keksitty koko juttu, kun toinen samanlainen ketjukin on melkein samaan aikaan pistetty pystyyn.
Mistä päättelet etten havainnoinut väriä? En nyt vaan sen tarkemmin alkanut tietenkään mylläämään konetta, ei ollut mitään syytä. Heitin omat tummat kamppeeni sekaan.
Luulen että tämä ketju on osaltani tässä, jään seuraamaan toki jos tulee vielä jotain näkökulmaa tarjoavia kommentteja. :) Kiitos kaikille hyvistä pointeista, ihan tarpeellista herättelyä! -ap
Voi miten väsynyt trolli ap:lla, olisit keksinyt jotakin omaa..
Oliko se eilisessä ketjussa, missä kysyttiin miten ns. toinen nainen oli kertonut miehen vaimolle pettämisestä. Siinähän joku kertoi, että oli jättänyt mustat pitsialkkarit miehen kesämökin pyykkikoriin/pyykinpesukoneeseen.
Eli -100/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grafologi kirjoitti:
Ei kaikki katso niin tarkkaan minkä värisiä ne pyykit on, itse pesen yleensä sekaisin. Jos ei nyt ihan uusi punainen vaate satu olemaan. Hyvin on vaatteet ja värit niissä kestäneet.
Ja mitä siitä, että joku aloittanut samantyylisen ketjun, olen itsekin niin tehnyt. Luen jotain kiinnostavaa ketjua, siitä tulee mieleen joku samantyyppinen juttu ja teen siitä oman ketjun. Toki tämä aloitus voi olla keksitty, mutta kyllä näitä vastaavia tapauksia on. Mahtaa elämä olla vaikeaa, jos kaikkea aina epäilee. Minulle nää on viihdettä.
Eri
Jos miehesi käy yksin mökillä, niin eiköhän ole ollut vierasta naisseuraa. Kummallista, että totuutta on vaikea myöntää itselleen. Luuletko, että monikaan mies kertoisi totuuden tuossa tilanteessa.
Ei tuo automaattisesti tarkoita, että miehellä on toinen nainen. Ehkä mies on vienyt ne pöksyt jonkun pyykkikorista haistellakseen niitä. Tai ehkä on ostanut ne itselleen ja pukee ne päälleen kun masturboi.
Anna miehen leikkiä pitsileikkejään.