Mökillä pyykkikoneesta nousi naisten mustat alushousut, jotka eivät taatusti olleet omani.
Eli pesin pyykkiä ja ripustelin kuivumaan, niin seassa oli naisten pitsireunaiset alushousut jotka eivät 110% varmasti olleet omani. Mies ei tunnustanut mitään ja vaikutti uskottavalta. Vaikea silti uskoa, mutta onhan siinä tietysti pienenpieni mahdollisuus, että poika on tuonut tytön mökille ja alushousut ovat sen tytön. Mutta ihan hirveän vaikea kuvitella miksi ne alkkarit olisivat olleet pyykkikoneessa...
Mitä tekisitte, sanoisitte? Unohtaisitteko jutun?
Kommentit (159)
Voi ihanaa että jäi kiinni. Muistuu mieleen kun yksikin avoliitossa tosin elävä mies pyysi mökille ettei häiritse yhtään ja toisella oli vähän tyyliin Maskun mies että asuu mökillä siis nainen ....tai sijoitus asunnossa käy tai työmatkoilla mukana siis muita. Sängystä löytyy 💄 ja muuta. Kondomeja . Monet ei vaan huomaa mitään. Miehet ostaa käytettyjä alushousuja maksaa että saa nuuhkia ja sitä kautta pääsee iskeen . Transvestiitit käyttää naisten vaatteita . Ne ei oo suomalaisia miehiä .
Eikö sen hiekkakuoppa rikollisen autokin ollut jonkun naisen ainakin lasten istuin oli autossa. Tuusula joskus 90- luvulla ja sehän on parasta kun saa tietää että miehellä on muita lapsia mistä ei ole puhuttu.
Olisin ollut asiasta hiljaa. Miehen uusi nainen merkitsee reviiriään ja yrittää saada sinut huomaamaan pettämisen. Kun on hiljaa, asia yleensä menee ohi ja se toinen nainen joutuu luopumaan takiasi vielä vaikka mistä. Katso uutta suihkusaippuaa, outoja korvakoruja, ylimääräistä pyyhettä jne. ja huomaa, että joku täällä pesii. Ja sitä olisi harmittanut, jos et huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysellä mieheltä samoja kysymyksiä eri tyylillä ja eri aikoihin, ja kuunnella tarkkaan mitä se vastaa, jos vastaukset ei täsmää niin se valehtelee. Ei siis tentata vihaisena, vaan keskustelun lomassa kysellä. Huomaat kyllä, jos se valehtelee. Silloin kun ihminen valehtelee, niin se ei muista myöhemmin mitä on valehdellut. Silloin kun ihminen puhuu totta, niin tarina ei muutu vaan ihminen vastaa aina samalla tavalla, tai ei ehkä kirjaimellisesti, mutta ymmärrät mitä tarkoitan.
Näin sain itse aikoinani pisteen i:n päälle :) aluksi se oli vaan sellainen outo tunne, möykky rinnassa, kun mies tuli kaverinsa mökiltä kotiin... Oli ihan normaali miesten mökkiviikonloppu... Sieltä mökiltä oli ihan kuviakin... Yksi kaveri oli kuvannut snäppiin jotain videota aamuyöllä nukkuvasta porukasta (heitä oli kaikkineen 5 miestä siellä) ja jostain syystä tämä minun silloinen mieheni ei ollut videossa. Joku kouraisi rinnassa, mutta sitten ajattelin, että hitto olen tyhmä, hän on varmaan jossain vessassa tai muualla juuri silloin videon ottohetkellä!
No, mieheni tuli kotiin sitten puolenpäivän tienoilla ja oli jotenkin kovin raikkaan oloinen ja hyvävointinen, vaikka tapana oli, että tuossa porukassa juotiin niin, että aamulla oli paha olo ja siitä snäppivideosta päätellen porukka vaikutti hyvin sammuneilta ja humalaisilta.
Kyselin perusjutut, että oliko kivaa ja diibadaaba ja kaikki oli hyvin ja sitä rataa... Kalareissu oli hauska ja grillattiin ja saunottiin... Joku tässä jutussa vaivasi minua ja kyselin silloin tällöin asiasta juurikin ohimennen ja rauhassa ja jutut alkoi muuttumaan pikkuhiljaa... Enää ei grillattu, mutta kalareissulla kyllä käytiin.
Lopputulos oli se, että mies oli lähtenyt toisen naisen luo heti sen kalareissun jälkeen eikä ollut saunomassa tai grillaamassa saati aamuyön videolla. Mökillä olleen kaverin vaimo oli napannut hänet tuolta naisen tyköä kyytiin ja kuskasi kotiin.
Kyllä minä vaan luotan vaistooni.
Niinpä, aina kannattaa luottaa omaan vaistoon! Useimmat miehet on huonoja peittelemään asioita/valehtelemaan, kun ne monesti pettää hetken mielijohteesta, menee sen hetken mukana, eivätkä mieti jälkiseurauksia. Eivät varsinkaan sitä, että joku kyselisi jälkeenpäin yksityiskohtia siitä illasta, mitä tehtiin,milloin ja kenen kanssa. Ei varmasti niin taitavaa valehtelijaa ole, että keksisi vedenpitävän tarinan, ja muistaisi pysyä tarinassa. Surullista kuulla että niin monia naisia on petetty.. Se kun loukkaa oikeasti todella pahasti, ei ne miehet varmasti halua tahallaan loukata mutta ei ne silti tajua miten paljon tuollainen oikeasti sattuu..
Ehkä kannattaa tutkia sen auto mitä sieltä löytyy niinku penkin ja muovimaton alta 🎀🎀🎀🎀
Niin, nyt sun pitää kyllä miettiä tätä ihan ajatuksella.
Et halua etsiä todisteita ja "draamailla", eli vaikka sulle on todennäköisesti jätetty todisteita ihan tarkoituksella, niin et usko että miehesi pettää. Eli nyt sun on myönnettävä, että työnnät tarkoituksella päätä pensaaseen. Sulla on tämän ja aiempien tapahtumien vuoksi erittäin vahvat perusteet epäillä miehesi uskollisuutta, etkä silti aio tehdä mitään asian eteen. Ammattipetturit ei koskaan myönnä mitään. Siksi ne pystyy luovimaan pitkään meidän laiskojen, hyväuskoisten, stabiilia elämää haluavien vaimojen kanssa.
Kunnes tulee kohdalle se yksi nainen, joka ei tyydy siihen sivusuhteeseen, eikä mihinkään hienovaraisiin pikkuhousujen jättämisiin, vaan ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja kysyy, että miksi et päästä sitä miestä jo menemään. Se on valehdellut hoidoilleen ja/tai suhteilleen että teillä on ero menossa, mutta et suostu muuttamaan pois, tai että kun teidän nuorin lapsi on x vuotta niin sitten tulee ero, tai että olette sopineet avoimesta suhteesta, tai että sinulla on jo vuosia ollut suhde jonkun toisen kanssa, mutta hän ei halua erota lasten vuoksi, tai että hän ei voi erota koska veisit hänen kaikki rahansa, tai että kiristät häntä jotenkin.
Hän ei siis petä vain sinua, vaan pettää järkyttävillä valheillaan myös sitä toista naista tai niitä toisia naisia.
Jos todennäköisin pettämisen paikka on mökki, niin voisit laittaa sinne viestiä johonkin sellaiseen paikkaan mistä miehesi ei sitä vahingossa löydä, mutta mahdollinen toinen nainen löytää. Sidepakkaus, tamponilaatikko, meikinpoistoaine tms. "jos sinulla on suhde tämän mökin omistajan kanssa, niin soita numeroon xxx niin jutellaan. Haluan tietää jos minua petetään."
Olisi hieno juttu, jos olisi vaikka joku nettisivu, jolla näitä vaimot ja sivusuhteet voisi yhdistellä pisteitä ilman että tarvitsee ryhtyä muuhun vakoiluun. Tyyliin "mökki x järven rannalla 1.10.21 Jaskan kanssa seksiä, tavattiin tinderissä, sanoo että ero on jo selvä, mutta vaimo ei vaan muuta pois."
Voihan olla, että se toinen osapuoli on viattomin mielin liikkeellä, ei edes tiedä että toinen on varattu saati sitten naimisissa. Jokuhan voi väittää olevansa "kaverin mökillä" kun mökiltä löytyy naisten kamppeita vaikka mies sanoo olevansa sinkku.
Olen kerran töissä osunut omituiseen tilanteeseen, jossa tajusin että työkaverini mies on käynyt hyvän ystäväni kaverin luona, eli viritellyt sivusuhdetta. Työkaveri sai selville asian jotain kautta ja antoi anteeksi vaikka oli todella järkyttynyt. Kaksi pientä lasta ja koko elämä olisi mennyt murusiksi. En tiedä mitä mies selitteli, mutta tiedän että oli viritellyt tätä sivujuttua tosi kauan ja siihen tyyliin, että ei ollut ensimmäinen kerta.
Jos siis päätät työntää pääsi pensaaseen, niin tunnusta, että teet sen tietentahtoen. Jos myöhemmin tulee lekalla naamaan ne todisteet niin muista että sinua on varoiteltu vuosien varrella. Myös minun pitää miettiä otanko sen riskin että tajuan jälkikäteen vuosien menneen hukkaan pettävän miehen rinnalla.
Ehkä olisin uskovinani miehen selityksen, jos ehdit jo tiukata häneltä asiasta, ja palkkaisin yksityisetsivän.
Jollet vielä sanonut mitään, yllättäisin hänet pyytämällä saada nähdä kännykän.
Meilläkin on mies paljon yksin mökillä, mutta siellä on varkaiden varalta riistakamera ja siitä näkyisi, jos joku liikuskelisi siellä. Jos sellaisen saa jonnekin syrjemmälle siellä ujutettua salaa, niin voit jäädä siitäkin katselemaan.
Onko pyykkikone hankittu uutena? Pyykinpesukoneen uumeniin voi kadota pieniä tavaroita ja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut asiasta hiljaa. Miehen uusi nainen merkitsee reviiriään ja yrittää saada sinut huomaamaan pettämisen. Kun on hiljaa, asia yleensä menee ohi ja se toinen nainen joutuu luopumaan takiasi vielä vaikka mistä. Katso uutta suihkusaippuaa, outoja korvakoruja, ylimääräistä pyyhettä jne. ja huomaa, että joku täällä pesii. Ja sitä olisi harmittanut, jos et huomaa.
Ei sitä toista harmita vaikket reagoi kun huomaat kuitenkin. Se tietää sen ja paljon muuta. Kysymys kuuluu, kuka haluaa valehtelevan päättämättömän miehen ristikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tuskin myöntää mitään jos ei heti myöntänyt. Jos menee toiste yksin niin selvittäisin sitten, onko oikeasti yksin. Siihen saakka antaisin asian olla, jos ei nyt kysymällä myönnä. Ja jos et tahdo uskoa totuutta tai saa sitä muuta kautta selvitettyä. Helpottaisi sinuakin jos tietäisit totuuden ja voisit sitten tehdä omat ratkaisusi.
Onko miehellesi ilmennyt uusia harrastuksia? Ylitöitä? Kiinnostuksen kohteita? Enemmän omia menoja? Onko etäällä sinusta? Käyttekö yhdessä missään? Onko mies kanssasi vain velvollisuudentunnosta? Vaikka kaikki ns toimisi eli vain sen verran, ettet ala epäillä? Miten miehen puhelimen käyttö? Onko siitä yhtäkkiä tullut ns käden jatke, mukana vessaan, suihkuun ja joka paikkaan? Puhuu lenkillä tai muualle kotoa poistuessaan hyvin usein puhelimeen? Uusia vaatteita? Onko mies aktiivisempi / passiivisempi kuin ennen? Onko vieraita tuoksuja? Jos kyllä niin melko selvä peli.
Onhan noita klassisia merkkejä, mutta toisaalta ei mitään sellaista poikkeavaa mitä ei olisi ollut alusta saakka. Karmein mahdollinen selitys on tietysti että naisia on ollut koko suhteemme ajan. En ole mustasukkaista tai vahtivaa tyyppiä, vaan kuten totesin, meillä on toiminut luottamus ja siltä pohjalta ollaan elämää eletty. Mutta väljyyttä on elämässämme niin paljon että jos hän pettää haluaisi, se kyllä vaivatta onnistuisi.
Jos muita naisia olisi, lähtisin tietenkin liitosta samantien. Mies kyllä tietää sen etten hyväksy pettämistä. -ap
Ei ihan mitään poikkeavaa? Mitään mitä olisi tullut nyt muutaman vuoden sisään pikkuhiljaa, mutta et enää kiinnitä huomiota? On voinut kestää pitkään. Tuskin koko suhteen ajan. Tietysti pahimmissa skenaarioissa. Jos mies ei halua satuttaa sinua, luulee että salailu ei satuta tai että siitä ei jää kiinni. Vaikka siitä jää, mitä pidempään se kestää. Mitä luulet, tietävätkö muut lähipiirissä tästä? Miehen kaverit?
Toinen juttu, etkö haista toista naista? Tämä olisi itselleni sellainen seikka, josta kärähtäisi välittömästi.
Ja se on totta, pettäminen onnistuu halutessa kyllä niin, ettei toinen menojen perusteella huomaa, jos ei muuten olemuksesta tai tuoksuista tai käytöksestä tajua.
Onko sittenkään jäljellä muuta kuin kerran vielä kysyä? Selkä seinää vasten? Itse kerran valehdellut eksälle, että mulle tultiin kertomaan, että sut oli nähty toisen kanssa, että alahan kertoa. Ja sieltä se tuli, osasin ilmeisesti olla vakuuttava.
Mies ei tunnusta yhtään mitään ellei minulla ole todisteita, eikä minulla ole. Se on tullut yhteisen elämän aikana selväksi. Sanotaan niin että toisinaan on tilanteita joissa mietin että mikähän mahtaa olla totuus, mutta olen tottunut siihen että turha esittää syytöksiä ihan vaan "tuulesta". Pelkkä minun oma fiilikseni ei siis riitä, ne keskustelut eivät johda mihinkään. -ap
Niinkuin joku jo sanoikin, niin sä et todisteita tarvitse. Sä voit vaan erota. Syyksi riittää, että et luota enää.
Tämä on ihan validi pointti. En tiedä miksi edes ajattelen että minulla pitäisi olla todisteet. Mitään yksityisetsiviä tai riistakameroita tms. en ala edes harkitsemaan. Uskon itse keskusteluun ja siihen että olemme tässä liitossa vapaaehtoisesti ja että luotto pelaa. Kun kerran se ei enää oikeastaan pelaa, mitä on jäljellä... hmm. -ap
Sä selität tuon itsellesi noin. Ettet ala edes harkitsemaan sitä tai tätä. Jos ei ole luottoa, se liitto on yhtä tyhjän kanssa, mennyttä, sitä ei ole. Jos mieheni toisi meidän suhteeseen kolmannen pyörän salassa, se suhde olisi siitä päivästä lähtien minun päässä lakannut olemasta. Mitä pidempään sitä olisi jatkunut, sitä pidempään olisin elänyt valheessa. Miksi jatkat laput silmillä elämistä? Se on sinun ainoa elämä, ja sulla on oikeus totuuteen. Se on pettäjän valttikortti, että tunnet itsesi epävarmaksi, etkä tiedä enää, mikä on totta mikä ei. Kaikki kaatuu tuolla menolla vain sinun syyksi ja että sun päässä on vikaa. Selvitä totuus oman itsesi vuoksi. Jos olet ollut väärässä, voit varmasti myöntää sen ja hakea apua. En kyllä usko että olisit väärässä. Valitettavasti.
Kysymys; jos läheinen ystäväsi eläisi tällaisessa tilanteessa, mitä neuvoisit?
Ja edelleen, miksi et voi selvittää omin päin mikä on totuus, jos toinen kerran päivänselvästi sitä sinulta pimittää?
En mielestäni elä laput silmillä vaan epäilen kyllä silloin kun epäilyttävää tapahtuu - kuten nytkin. En vaan jaksa draamailla tai nostaa kamalaa haloota ja tarkoitan koko elämää ylipäänsä, en vain tätä casea.
Kysyit miksi en voisi selvittää omin päin mikä on totuus. Siihen vaadittaisiin juuri jotain salapoliisia tai riistakamerajuttuja, jotka omassa maailmassani menee vaan jotenkin yli. En siis tuomitse sitäkään vaihtoehtoa, mutta se vaan tuntuu rajaloukkaukselta että ryhtyisin moiseen.
Samalla kyllä ymmärrän hyvin pointtisi. Ja pattitilanteessahan minä olenkin, ellen saa totuutta selville. -ap
En tarkoittanut pahalla tuota laput silmillä kommenttia, lähinnä kärjistin koska tiedän että jos haluaa osaa selittää asian sun syyksi tai vainoharhaisuudeksi ja kuka sellainen haluaa olla. Tarkoitin vain, että ota asiaksesi selvittää, koska ei tuossa tilanteessa eläminen ole herkkua. Eikä kestävää. En laittaisi riistakameroita, en salapoliiseja, selvittäisin itse tai ystävän kanssa mikä homman nimi. Ei tuolla tavalla voi elää hyvää elämää. Siksi itse aikanaan keksin valheen jossa eksä oli nähty jonkun kanssa jossain, ja tunnustus tuli. Sun pitää olla nyt fiksumpi.
Joo, en ottanut kommenttiasi lainkaan pahalla, päin vastoin. :) Hankalaa kun jää äänensävyt ja muut eleet tässä aistimatta. Mutta siis sinulla oli hyvä ja ajatuksia herättelevä kommentti, kiitos. -ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt sun pitää kyllä miettiä tätä ihan ajatuksella.
Et halua etsiä todisteita ja "draamailla", eli vaikka sulle on todennäköisesti jätetty todisteita ihan tarkoituksella, niin et usko että miehesi pettää. Eli nyt sun on myönnettävä, että työnnät tarkoituksella päätä pensaaseen. Sulla on tämän ja aiempien tapahtumien vuoksi erittäin vahvat perusteet epäillä miehesi uskollisuutta, etkä silti aio tehdä mitään asian eteen. Ammattipetturit ei koskaan myönnä mitään. Siksi ne pystyy luovimaan pitkään meidän laiskojen, hyväuskoisten, stabiilia elämää haluavien vaimojen kanssa.
Kunnes tulee kohdalle se yksi nainen, joka ei tyydy siihen sivusuhteeseen, eikä mihinkään hienovaraisiin pikkuhousujen jättämisiin, vaan ottaa sinuun suoraan yhteyttä ja kysyy, että miksi et päästä sitä miestä jo menemään. Se on valehdellut hoidoilleen ja/tai suhteilleen että teillä on ero menossa, mutta et suostu muuttamaan pois, tai että kun teidän nuorin lapsi on x vuotta niin sitten tulee ero, tai että olette sopineet avoimesta suhteesta, tai että sinulla on jo vuosia ollut suhde jonkun toisen kanssa, mutta hän ei halua erota lasten vuoksi, tai että hän ei voi erota koska veisit hänen kaikki rahansa, tai että kiristät häntä jotenkin.
Hän ei siis petä vain sinua, vaan pettää järkyttävillä valheillaan myös sitä toista naista tai niitä toisia naisia.
Jos todennäköisin pettämisen paikka on mökki, niin voisit laittaa sinne viestiä johonkin sellaiseen paikkaan mistä miehesi ei sitä vahingossa löydä, mutta mahdollinen toinen nainen löytää. Sidepakkaus, tamponilaatikko, meikinpoistoaine tms. "jos sinulla on suhde tämän mökin omistajan kanssa, niin soita numeroon xxx niin jutellaan. Haluan tietää jos minua petetään."
Olisi hieno juttu, jos olisi vaikka joku nettisivu, jolla näitä vaimot ja sivusuhteet voisi yhdistellä pisteitä ilman että tarvitsee ryhtyä muuhun vakoiluun. Tyyliin "mökki x järven rannalla 1.10.21 Jaskan kanssa seksiä, tavattiin tinderissä, sanoo että ero on jo selvä, mutta vaimo ei vaan muuta pois."
Voihan olla, että se toinen osapuoli on viattomin mielin liikkeellä, ei edes tiedä että toinen on varattu saati sitten naimisissa. Jokuhan voi väittää olevansa "kaverin mökillä" kun mökiltä löytyy naisten kamppeita vaikka mies sanoo olevansa sinkku.
Olen kerran töissä osunut omituiseen tilanteeseen, jossa tajusin että työkaverini mies on käynyt hyvän ystäväni kaverin luona, eli viritellyt sivusuhdetta. Työkaveri sai selville asian jotain kautta ja antoi anteeksi vaikka oli todella järkyttynyt. Kaksi pientä lasta ja koko elämä olisi mennyt murusiksi. En tiedä mitä mies selitteli, mutta tiedän että oli viritellyt tätä sivujuttua tosi kauan ja siihen tyyliin, että ei ollut ensimmäinen kerta.
Jos siis päätät työntää pääsi pensaaseen, niin tunnusta, että teet sen tietentahtoen. Jos myöhemmin tulee lekalla naamaan ne todisteet niin muista että sinua on varoiteltu vuosien varrella. Myös minun pitää miettiä otanko sen riskin että tajuan jälkikäteen vuosien menneen hukkaan pettävän miehen rinnalla.
Sulla on erittäin hyviä pointteja, kiitos herättelystä. -ap
Eroa nyt vaan . Siihen ei tarvitse mitään todisteita,mies pitäkööt lapsen.
Asialla on pikkarikeiju, sukua sukkakeijulle ja hammaskeijulle.
Mä löysin vieraan miehen alkkarit miehen urheilukassista.
Mulla on miesystävä toiselta paikkakunnalta. Imuroidessa löysin oman sänkyni alta miesten boxerit. En ymmärrä, miten ne sinne ovat joutuneet. Ja miesystävä väitti, etteivät ole hänen! Minusta ne olivat kyllä hänen, en tiedä valehteliko kiusallaan.
Minulla on kyllä teinipoika, mutta minusta boxerit eivät ole hänen. Ja miksi olisi ollut minun huoneessani, kun hänellä on omakin huone. Että kyllä kaikkea voi sattua :D
Kuka myöntäisi pettämisen, en minä ainakaan.
Laita riistakamera tai gps.
Feikki. Ja surkea sellainen, tekstistä näkee heti, että kirjoittaja on mies.
Ei missään nimessä sitä yksityisetsivää. Kellä on varaa maksaa miehen vahtimisesta viikkokausia? Ei sillä miehellä joka kerta välttämättä siellä mökillä ketään ole, tai entäs jos se käykin sen mökin lisäksi sen muikin luona ennen mökille menoa. Mikä on todennäköisyys siihen että etsivä on perässä juuri silloin kun pettäminen tapahtuu. Muikki voi olla vaikka vuorotöissä, eikä pääse juuri silloin käymään, silloin voit jäädä väärän turvallisuudentunteen varaan.
Miten teillä hoituu mökillä lakanoiden vaihdot, voitko tästä päätellä jotain? Laittaa vaikka jotain merkkiä että näet jos lakanoita on vaihdeltu, hiusta taitteeseen tai kuva lakanakaapista. Luin jostain että tosi prot laittaa puhtaat lakanat kun hoito tulee käymään ja vaihtaa ne puolipitoiset takaisin ennen kuin vaimo tulee takaisin. Kaapissa on pestynä ne vieraan kanssa käytetyt. Jotkut miehet tajuaa että naiset huomaa näitä pikkuasioita tosi helposti ja osaa varoa niitä. Epäilen että nämä mulkerot neuvoo toisiaan näissä jutuissa.
Toinen tarina tähän.
Lukioikäisenä olin urheiluliikeessä töissä. Siellä oli myös yksi keski-ikäinen mies, jota sen vaimo vahti haukkana. Kun työt alkoi, se soitti ja tarkisti että mies oli töissä. Ennen töiden loppua se soitti taas. No mitä ukko teki? Kävi ruokatunnilla painamassa sivusäätöä. Viipyi aina tunnin ja tuli takaisin tukka märkänä.
Eli jos mies haluaa pettää, niin kyllä se keinot keksii. Eikä siihen tarvita kun se ruokatunti, joillakin kahvitaukokin riittäisi.
Outoa, että et huomannut ylimääräisiä alushousuja siinä vaiheessa, kun panit pyykkejä koneeseen.
Ottakaa nämä muiden naisten jättämät vinkit vakavasti. Ne jätetään tahallaan.
Hiuslenkit, pöksyt, sukat, meikkisiveltimet... Ukkosi pettää.