Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluaisin auttaa, mitä keinoja on?

Vierailija
20.11.2014 |

Tahtoisin siis auttaa joitakin ihmisiä (henkilökohtaisesti, ei siis maksullisia tekstiviestejä tmv keräyksiä tässä haeta, ne tiedän jo) ja ihan puhtaasti halusta eli mitään palkka-ajatuksia ei ole todellakaan. Esimerkiksi doulana (odottajan tukihenkilö) toimiminen kiinnostaisi, mutta valitettavasti vauvani on vielä liian pieni voidakseni olla jatkuvassa valmiudessa lähtemään esim. synnytykseen.
Aion viedä vauvani vanhoja vaatteita ensikotiin, mutta tämän lisäksi haluaisin auttaa myös muilla tavoin sellaisia, joille siitä olisi hyötyä. Toki myöhemmin lahjoitan myös vauvan leluja, mutta toistaiseksi ne ovat kaikki käytössä.
En ole rikas, lähellekään, joten rahallista apua en pysty oikein tarjoamaan. Enemmänkin siis hyvän mielen asialla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Alankin tutkimaan asiaa :) -ap

Vierailija
2/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodit ottavat mieluusti "ulkoiluttajia". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaan tosiaan se tilanne, että minulla on alle vuoden ikäinen vauva ja olen hänen kanssaan kaksin, eli kaikki avustus tulisi olla sen luonteista ettei vauvan olemassa-/läsnäolo olisi ongelma :) -ap

Vierailija
4/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 12:22"]Minulla on vaan tosiaan se tilanne, että minulla on alle vuoden ikäinen vauva ja olen hänen kanssaan kaksin, eli kaikki avustus tulisi olla sen luonteista ettei vauvan olemassa-/läsnäolo olisi ongelma :) -ap
[/quote]

Mitenhän virkistäisi lapsikin vanhainkodissa? Voihan käydä kysymässä että kaipaavatko ulkoiluttajaa tai jutteluseuraa ja sopiiko että lapsi on mukana? Sehän saattaisi tuoda hirveästi iloa. Tai ystävätoiminnassakin, jos se on ok. Osaavat sitten ehkä valita autettavan, joka pitää lapsista ja kapsi saisi olla mukana.

Vierailija
5/5 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR muistaakseni etsii ystäväpalveluun vapaaehtoisia. Seurakunnasta voit kysyä voisitko auttaa esim jossain äitilapsitoiminnassa. Siellä voi olla kanavia muunlaisellekin auttamiselle esim ruokajonot.