Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että tiukka liivien ympärys saa rinnan ja kyljen kipeäksi?

Vierailija
29.09.2021 |

On jo kolmesti tullut oudosti toinen rinta sivusta ja kylki kipeäksi ja kaikilla näillä kerroilla mulla on ollut päällä uudet rintaliivit, joissa on tiukin ympärys mitä mulla on. Samalla oon huomannut että kyljessä on ollut tuon ympäryksen jäljen kohdalla pitkä mustelma. Alkaen rinnan alta ja jatkuen pitkälle kylkeen. Onko se normaalia? Ympärys on kyllä aika leveä, kolme hakasta. Kun oon vaihtanut löysempiin liiveihin, niin tuo rinnan ja kyljen kipu on kadonnut ja mustelma pikkuhiljaa hävinnyt. Mutta sitä ihmettelen että miten se ympärys voi aiheuttaa kipua rintaan? Kuppi ei oo kuitenkaan yhtään liian pieni, vaan ennemmin suuri ja kaaritukikaan ei paina mistään. Onko muille sattunut vastaavaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulosta normaalilta.

Vierailija
2/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole normaalia🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pidät tuollaisia liivejä?

Vierailija
4/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun myyjä väitti että ne on sopivat ja että se ympärys venyy käytössä.

-aloittaja

Vierailija
5/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Se myyjä ei tiedä miltä ne sun päällä tuntuu. Osta siis sen kokoiset mitkä tuntuu hyvältä, ei sen kokoiset mitä myyjä sanoo. Noiden liivien osalta voi auttaa jatkopala sinne hakasiin.

Vierailija
6/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama ongelma, usein oikea kylki tai koko etuosa on kipeä. Minulla vähän auttaa se, kun jatkan olkaimia á 12 cm per yksi olkain. Tällä systeemillä olkaimet eivät nosta liiviosaa ylöspäin. Liivin alareunan voi vetää hiukan alaspäin.

Ostan myös riittävästi jatko paloja. Suurempaa ympärysmittaa en voi ostaa, koska rinnat eivät kasva kainaloissa. Tämän lisäksi käytän liivejä aina aluspaidan päällä. Se pehmentää kosketusta ja liivit pysyvät puhtaana.

Vierailija
7/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Se myyjä ei tiedä miltä ne sun päällä tuntuu. Osta siis sen kokoiset mitkä tuntuu hyvältä, ei sen kokoiset mitä myyjä sanoo. Noiden liivien osalta voi auttaa jatkopala sinne hakasiin.

Pitääpä ostaa tuommonen jatkopala ainakin siksi aikaa että nuo venyy.

-aloittaja

Vierailija
8/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uudet urheiluliivit ja toisella puolella kainalossa ja kyljessä on nyt kipeä kohta. Oon etsinyt pattia mutta eipä löydy mitään, syy on varmaan nuo uudet liivit. Ihmeellisesti tuntuu vaan yhdessä kohtaa tuo kipu ja aika pienellä alueella. Jään seuraamaan mikä on av-lääkäreiden palstadiagnoosi.

Vierailija
9/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa käynyt noin kun kerran ostin sellaiset rintsikat jossa oli sivuilla ne muoviset "luut" tukena, tuli kunnon mustelma. En voi sellaisia käyttää, enkä myös kaaritukia vaikka olisivat kauniimpia.

Vierailija
10/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Itse sanon tuossa vaiheessa etten osta puristavia liivejä ja pyydän sovitettavaksi isomman ympäryksen.

Riittävän idiootti myyjä myy väärää kokoa, jos heillä ei ole oikeaa koko saatavilla.

Vierailija
11/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa käynyt noin kun kerran ostin sellaiset rintsikat jossa oli sivuilla ne muoviset "luut" tukena, tuli kunnon mustelma. En voi sellaisia käyttää, enkä myös kaaritukia vaikka olisivat kauniimpia.

Ne sivutuet voi hyvin ottaa pois, ne ei vaikuta liivin istuvuuteen juuri lainkaan. Toisin tietty kaaritukien laita.

Vierailija
12/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Itse sanon tuossa vaiheessa etten osta puristavia liivejä ja pyydän sovitettavaksi isomman ympäryksen.

Riittävän idiootti myyjä myy väärää kokoa, jos heillä ei ole oikeaa koko saatavilla.

Eihän se myyjä niitä liivejä käytä vaan sinä. Miksi ihmeessä olet ostanut liian pienet liivit? Itse valittaisin jo liikkeeseen. Jos joku alkaisi tuputtamaan väärää kokoa, jättäisin kokonaan ostamatta.

Vierailija
13/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole melkeinpä itsestään selvää, että liian tiukat liivit voivat aiheuttaa kipua?

Vierailija
14/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa oo edes mitään luita sivulla. Kuminauhaa ja tekstiiliä vain. Kaarituet on ainoat luut, mutta ne ei tosiaan paina. Pelkkä ympärys on ahdistavan tiukka.

-aloittaja

Vierailija
15/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-aloittaja

Eihän se myyjä niitä liivejä käytä vaan sinä. Miksi ihmeessä olet ostanut liian pienet liivit? Itse valittaisin jo liikkeeseen. Jos joku alkaisi tuputtamaan väärää kokoa, jättäisin kokonaan ostamatta.

No joo, oon ehkä vähän semmoinen liian kohtelias, joka ei osaa sanoa irl ei. Kyllä tuo ympärys liian tiukalta tuntui ja minusta parempi koko ois ollut 5 cm isompi ympärys ja yhden kupin pienempi kuppi. Ehkä tilaan netistä toiset samanlaiset sitä kokoa. Näyttää saavan useammastakin nettikaupasta. Kivijalkaliikkeet ei taida olla mun juttu.

-aloittaja

Vierailija
16/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laihduttaa niin sopivat paremmin.

Vierailija
17/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on! Pidä ihmeessä! (hohhoijaa)

Vierailija
18/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puen alispaidan liivien alle, muuten ei tulisi työpäivästä mitään.

Vierailija
19/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä puen alispaidan liivien alle, muuten ei tulisi työpäivästä mitään.

Itsekin joskus ostin ns. "istuvan" ympäryksen ja jouduin tunkemaan päällyspaitaa sinne alle aina kesken päivän,  kun muuten ympärys pureutui kylkiin ja rikkoi nahan. Eihän siinä mitään järkeä ollut. Miksei osta vaan sopivaa ympärystä, niin ei tarvi kärsiä. Kyllähän ne liiviliikkeissä yrittää myydä kaikille jotain 65-70F kuppia, että saadaan harvinainen koko, jota löytyy vain heiltä. Rahaa ne vain miettii.

Vierailija
20/24 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kamalalta, eikä todellakaan ole normaalia. Kunnollisia liivejä ei edes huomaa päällään.