Onko normaalia että tiukka liivien ympärys saa rinnan ja kyljen kipeäksi?
On jo kolmesti tullut oudosti toinen rinta sivusta ja kylki kipeäksi ja kaikilla näillä kerroilla mulla on ollut päällä uudet rintaliivit, joissa on tiukin ympärys mitä mulla on. Samalla oon huomannut että kyljessä on ollut tuon ympäryksen jäljen kohdalla pitkä mustelma. Alkaen rinnan alta ja jatkuen pitkälle kylkeen. Onko se normaalia? Ympärys on kyllä aika leveä, kolme hakasta. Kun oon vaihtanut löysempiin liiveihin, niin tuo rinnan ja kyljen kipu on kadonnut ja mustelma pikkuhiljaa hävinnyt. Mutta sitä ihmettelen että miten se ympärys voi aiheuttaa kipua rintaan? Kuppi ei oo kuitenkaan yhtään liian pieni, vaan ennemmin suuri ja kaaritukikaan ei paina mistään. Onko muille sattunut vastaavaa?
Kommentit (24)
Mä en käytä liivejä. Ikävä että joidenkin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä puen alispaidan liivien alle, muuten ei tulisi työpäivästä mitään.
Itsekin joskus ostin ns. "istuvan" ympäryksen ja jouduin tunkemaan päällyspaitaa sinne alle aina kesken päivän, kun muuten ympärys pureutui kylkiin ja rikkoi nahan. Eihän siinä mitään järkeä ollut. Miksei osta vaan sopivaa ympärystä, niin ei tarvi kärsiä. Kyllähän ne liiviliikkeissä yrittää myydä kaikille jotain 65-70F kuppia, että saadaan harvinainen koko, jota löytyy vain heiltä. Rahaa ne vain miettii.
No mulla on kyllä 105 C ja kaikki painaa, aluspaita helpottaa, siis mä käytän aina sellaista ohutta aluspaitaa, pakko pelkästään vyön takia, kun solki aiheuttaa ihottumaa.
Minä käytän urheiluliivejä ja itselleni myös kyljet kipeytyvät niistä. Syy urheiluliivien käyttöön itselläni on se, että haluan litistää rintani pienemmiksi. Inhoan isoja lollojani. Tiukat urheiluliivit aiheuttavat myös närästystä.
On normaalia. Vaihda isompiin.