Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iski aivan järkyttävä katkeruus ja kateus

Vierailija
19.11.2014 |

Lähes viikon välein facebookkiin ilmestyy joltakin kaverilta tai kaverin kaverilta raskausjulkaisu, ultrakuva, kasvava maha tai lapsen syntymä. Pari alle 18v likkaa sai lapsen parin kuukauden sisällä ja toinen miehelle joka on pannut paksuksi jo useamman nuorrmman naisen, parhaan ystävän laskettu aika lähestyy, joku kertoo tupakoivansa raskauden aikana. 16v tuttu raskaana huomattavasti vanhemmalle miehelle jonka kanssa alkoi kuukausi sitten seurustelemaan.
-
Ja sitten olen minä joka luulin jo päässeni eteenpäin ja normaaliin elämään, mutta nyt taas kaikki tuntuu niin vaikealta. Kamala tunne kun laskettu aika oli merkitty lokakuun lopulle kalenteriin ja isolla ja mitä minä siitäkin sain. Itkeä ja miettiä se tilanne taas ja taas läpi päässäni. 4kk kulunut kohtukuolemasta, raskausviikkoja oli kuitenkin jo 24. Tiedän etten vielä kykene uuteen raskauteen, enkä sitä haluaisikaan...vaan syliini sen pienen tytön, hymyilemään onnesta.
Loppuuko tämä tuska koskaan? Kuinka te muut olette selvinneet asiasta ja siitä tunteesta kun pienet potkut häviävät?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälleni kävi vähän jotain samantapaista, tytär syntyi kuolleena. Kyllä se suru vielä siitä ohi menee, vaikket sitä varmaan tällä hetkellä uskokaan. Paljon voimia sinulle ja usko että se sinunkin aikasi vielä tulee. Ystävästäni vielä sen verran...hänen menetyksensä tapahtui syksyllä 2012 ja viime kesänä hän sai ihanan terveen tyttären! Olen varma että onnesi odottaa sinua....vielä hetken pidempään. .. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä