Millaiset ihmiset jää yksin?
Onko teistä ihan itsestäänselvää, miksi tuntemanne yksinjääneet eivät ole saaneet ketään? Olen miettinyt paljon omaa tilannettani ja sitä, että miksi en ole kelvannut kenellekään, enkä oikein ole varma syystä. En ole nätti, mutta en kuitenkaan rumakaan. Olen todella tavis. Olisin varmaan jopa ihan nätti, jos minulla ei olisi huonoa ihoa(suuret ihohuokoset), mutta koska on, olen tosiaan keskimäärin tavis. Painoni on vaihdellut bmi 22- 29 välillä, en siis koskaan ole ollut laiha, mutta kiinnostusta ei ole ollut normaalipainoisenakaan. Olen kiltti ja rauhallinen ja hauskahko ja älykäs, joskin myös aika tylsä, tykkään lukea ja lenkkeillä luonnossa. Ja kuten bmi:stä näkyy, tykkään ruoanlaitosta ja etenkin sen syömisestä. :) Vastapainoksi juoksen, jotta paino pysyisi edes jotenkin kurissa. En ole koskaan ollut kovinkaan kiinnostunut bilettämisestä, nuorempana kyllä jonkin verran kävin kaverien kanssa ulkona. Olen akateeminen, mutta en tee koulutustani vastaavaa työtä. En herätä mitään suuria tunteita ihmisissä, en usko, että kukaan inhoaa minua, mutta kukaan ei koskaan kiinnostukaan.
Kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, ei edes baarissa yrittänyt saada minua sänkyyn. Nuorena kerroin parille ihastukselleni tunteistani, toinen suhtautui ihan asiallisesti, mutta sanoi ei kiitos, toinen antoi todella ilkeät pakit. Sen jälkeen en ole itsekään tehnyt aloitetta.
Äitini on sellainen ihminen, että miehet pitää hänestä kovasti ystävänä ja hänellä on paljon myös miespuolisia ystäviä. Minäkin tulen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta vain kaverina, kukaan ei koskaan kiinnostu sen kummemmin. En kuitenkaan ole ulkonaisesti miesmäinen, tykkään hirveästi vaatteista ja kosmetiikasta ja meikeistä, joten en ole mikään rekkakuski. (En toki puhu miehille meikeistä tai vaatteista, jos joku nyt niin luuli)
En enää edes odota löytäväni ketään, mutta tämä on aina askarruttanut minua, koska en ole itse osannut keksiä, miksi olen niin kelpaamaton kenellekään. Kuvauksen takia on tietysti vaikea sanoa ja voi olla, että arvioin itseäni väärin, mutta millaiset teidän tuntemanne naiset ovat niitä, joita kukaan ei huoli? Ja miehetkin saa vastata, että millainen nainen ei kelpaa kenellekään? Tai hyppääkö jokin asia tuosta kuvauksestani silmille, mikä selittäisi kelpaamattomuuteni?
Kommentit (145)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:49"]
justiisa.oot vaan oma itttes,jos ei riitä,niin sitten niiden toisten onkelma!
[/quote]
Minusta on outo ajatus, että se, että esittäisi olevansa jotain muuta kuin on, olisi jotenkin hyvä asia. Eikä kai kukaan pysty esittämään lopunelämäänsä.
[/quote]
No arvaapa miksi meillä on niin paljon huonoja parisuhteita ja onnettomia aviolittoja. Täälläkin on tarjottu flirttailua ja seksikästä pukeutumista/käytöstä keinona pokata mies. Eli vedotaan miesten primitiivisiin vietteihin, jotta saadaan heidät parisuhteeseen. Ja näinhän se usein tapahtuu. Arki alkaa kuitenkin pian ja kuumista bilekissoista kuoriutuu tavan kouvolakotiäitejä. Mutta ilmeisesti sitä illuusiota, WOW-efektiä, tarvitaan alussa, että homma lähtee käyntiin. Ap on tavallaan jo tässä tasaisen kotielämän vaiheessa, mutta ilman kumppania.
Ja kyse ei oikeastaan ole siitä, että pitäisi esittää sellaista mitä ei ole, vaan buustata itseään! Teineillä se näkyy "leijumisena" ja muuna itsetehostuksena. Vertaa vaikka tv:ssä amerikkalaisten tapaa esiintyä; siellä keimaillaan ja flirttaillaan vaikka uutislähetyksessä. Kaikki yrittävät esiintyä mahdollisimman kauniina/komeana, ulospäinsuuntautuvana, energiaa pursuvana! Eikö? Tämmöinen olemus viestii elinvoimaa ja sitähän kaikki tavoittelevat.
Netti nimenomaan antaa mahdollisuuden tutustua. Itse oltiin avomiehen kanssa etäsuhteessa kuukausi ennen hänen Suomeen muuttoa, ja siinä ajassa jatkuvan yhteydenpidon ja keskutelun ansiosta tutustuttiin erittäin hyvin. Ja rakastua entistä syvemmin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:17"]Minäkin olen yksin, ja olen aina ollutkin. Ei ole ollut minkäänlaisia läheisiä kontakteja miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. En usko, että johtuu ulkonäöstä. En nyt mikään varsinainen kaunotar ole, mutta ihan nätti omasta mielestäni ja tykkään laittautua ja pukeutua hyvin. Olen myös hoikka, mutta aika lyhyt. Pakko sen sitten olla luonteesta kiinni, koska taidan olla tylsä ihminen. En ole hyvä keskustelemaan, ja koska olen todella ujo, niin on vaikea saada suuta auki. Ei ne miehet varmaan tuppisuista tykkää. Aika lailla sama juttu, että en saa suutani auki. Eihän sitä silloin vaikuta kiinnostavalta ihmiseltä varmaan kenenkään mielestä. Ja monesti myös menen ihan lukkoon jos joku mies vaikka vähän juttelerkin, ja saatan vastailla lyhyesti ja hihitellä. Noloa. [/quote] Mäkin menen lukkoon jos joku juttelee :( [/quote] Tuo jäätyminen kyllä selittää aika paljon. Miehet ajattelevat, että onpa ujo ja estynyt nainen. Eivätkä lähde sulattamaan jäätä, vaan siirtyvät lämpimämmille vesille. Minä olin nuorempana myös ujo tuppisuu. Muutuin ihan toiseksi ihmiseksi, jos otin vähän drinkkejä. Mutta aamulla olin taas oma itseni, ujo piimä jolla krapula. Ei hyvä. Ap, pyri rakentamaan itseluottamustasi ja kiinnostu esim. harrastamaan jotain intensiivisesti. Tämä vaikuttaa varmasti näkyvään olemukseesi ja rohkaistut olemaan rennonpi miehen ottaessa kontaktia. Ei niitä tarvi jännittää, ihan tavallisia tyyppejä useimmat. :) [/quote] Harrastan kyllä, mutta kieliä ja siellä ei kauheasti miehiä ole. Ja tosiaan juoksen, mutta yksinäni. En tiedä, mikä olisi miesten tapaamiseen soveltuva harrastus? [/quote] frisbee-golf? Peli-illat?
[/quote]
Mutta ei kai noissa tapaa uusia ihmisiä, vai? Vai voiko mennä ihan johonkin tuntemattomaan porukkaan?
[/quote]
Minä ajattelen, että sellainen ihminen on kiinnostava (lue: ei tylsä), jonka elämässä on kiinnostavaa sisältöä. Harvemmin kukaan harrastuksen parista löytää puolisoa. Mutta harrastava ihminen on kiinnostavampi kuin ei-aktiivinen kotihiiri. Eipä silti, mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän viihtyy omassa kotona. Vähän varttuneemmat miehet erityisesti ovat suorastaan liimautuneet sohvaansa... ;-)
[/quote]
Totta, joo. Toisaalta saan hirveästi iloa vaikka hyvästä kirjasta tai juuri niiden kielten opiskelusta, joten en tiedä parantaisiko se sitten minua, jos luopuisin jostakin, josta pidän... Vaikka ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Tämä on vaikea asia. :/
[/quote] no osallistu kirjoihin liittyviin tapahtumiin, en minä tiedä, vaikka lukupiiriin tai kirjamessuille, odallistu kieli-iltoihin ja ulkkisten ehdittamiin illan istujaisiin. Tutustu ihmisiin ja usko että sinäkin olet aidosti tutustumisen arvoinen.
-
Tosin ketjua lukiessani on tullut jotenkin sellainen olo ettei monikaan kirjoittaja kauheasti todella kaipaa puolisoa vaan ovat tyytyväisiä elämäänsä jos nyt joskin vähän yksinäisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:08"]
Onko sinulla seksiä?
[/quote]
Ei, olen neitsyt. Paitsi itseni kanssa tietysti. :D
juurihan tuossa joku kaipaili wt-tyttöystävän perään. rööki huuleen ja kaljatuoppia itiksen räkälässä eteen. muista vilauttaa tissejä röökikopissa!!!!
Ei ole minusta itsestäänselvää. Jotkut kyllä sanovat, että aina saa katsoa peiliin jos jää yksin.
Siitä olen lähes varma, että ulkonäkö ei suinkaan ole keskeisin tekijä tässä. Niin monen näköisiä ihmisiä mahtuu kumppanin löytäneisiin. Ja toisaalta myös yksin omasta tahdostaan tai vasten tahtoaan jääneistä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:12"]
juurihan tuossa joku kaipaili wt-tyttöystävän perään. rööki huuleen ja kaljatuoppia itiksen räkälässä eteen. muista vilauttaa tissejä röökikopissa!!!!
[/quote]
Millä perusteella olen wt?
En muuten juo(kuin ehkä joskus todella harvoin vähän viiniä tai näin joulun aikaan hehkuviiniä), enkä ole koskaan tupakoinut. Tai käyttänyt huumeita.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:13"]
Ei ole minusta itsestäänselvää. Jotkut kyllä sanovat, että aina saa katsoa peiliin jos jää yksin. Siitä olen lähes varma, että ulkonäkö ei suinkaan ole keskeisin tekijä tässä. Niin monen näköisiä ihmisiä mahtuu kumppanin löytäneisiin. Ja toisaalta myös yksin omasta tahdostaan tai vasten tahtoaan jääneistä.
[/quote]
Varmasti siihen on jokin syy, mutta en vain itse osaa hahmottaa, että mikä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:16"]
[/quote]
En muuten juo(kuin ehkä joskus todella harvoin vähän viiniä tai näin joulun aikaan hehkuviiniä), enkä ole koskaan tupakoinut. Tai käyttänyt huumeita.
[/quote]
Se tarkoittikin, että ehkä voisit muuntautua wt:ksi kun sellaiselle sattui juuri olemaan tilausta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:16"]
[/quote]
[/quote]
Se tarkoittikin, että ehkä voisit muuntautua wt:ksi kun sellaiselle sattui juuri olemaan tilausta.
[/quote]
Okei. Minä kyllä inhoan tupakointia, joten en nyt oikein tiedä, onko se mahdollista. :)
Menen nyt käymään kaupassa, mutta palailen sen jälkeen katsomaan, jos joku on vielä vastannut. :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:08"]
Onko sinulla seksiä?
[/quote]
Ei, olen neitsyt. Paitsi itseni kanssa tietysti. :D
[/quote]
Minusta on aika olennaista, että parisuhdetta haikailevalla ihmisellä on seksin tarve, johon omat kädet eivät riitä. Ihmiset ovat kuitenkin eläimiä siten, että pariutumisen tarkoitus on lisääntyminen. Miehistä 99.9 % haluaa penetraatiota. Onko sinulla tarvettakaan hankkia seksikumppani, seksuaalinen kumppani? Entä sitten kun olet vanhempi, riittääkö sinulle parisuhde, jossa ei ole seksiä, mutta on muuta hellyyttä? Jos noin voisi olla, miksi sinulle kelpaisi vain miehen antama hellyys?
Minkä ikäinen olet? Mietin vain että miksi olet jo luovuttanut? Eikö kannattaisi vielä yrittää. Oletko iloinen, hymyiletkö? Tympeän oloisiin ei kukaan viitsi tehdä tuttavuutta. Oletko kokeillut netistä löytyy seuraa?
Musta tuntuu että joillekin niin vain käy. Ei sussa ole mitään vikaa, ja ei susta tuu parempaa jos seurustelisit:) sulle ei oo vaan vielä tullut oikeaa kohdalle koska kaikenlaisista ihmisistä pidetään, jokainen on yksilö ja sitten kun kahden yksilön mieltymykset kohtaa niin sehän on ihanaa! Ite oon nuori mutta ennen olin samassa tilanteessa. Päätin lähteä ja tehdä ja seikkailla ja kyllä niitä tilanteita ja tunteita alkaa kulman takaa vaan tulla ja siitä se lähtee. Pahinta on menettää toivo! Hymyilet vaan ja meet vaikka kavereiden kansaa istumaan iltaa johonkin rentoon paikkaan, joskus kavereidenkin ystävistä voi löytyä sielunkumppani, joskus kassajonosta. Tsemppiä:---)
On se aika selvää. Naisen kohdalla riskitekijä on se että on vaativa maku ja hyvä itsetunto, sellaiset ei edes tykkää käydä baareissa koska känniset vonkaamiset inhottavat eivätkä ollenkaan tunnu itsetuntoa hiveleviltä.
Miesten kohdalla köyhyys ja muukin vallanpuute on ihan selvä syy miksi ei saa ketään. Jos ei ole hyvä missään ja vielä nössö tuuliviiri niin miksi naiset edes kiinnostuisi. Kuka semmoisen kanssa uskaltaisi ottaa asuntolainaa.
Luulen että yksin jäävät ovat asenteeltaan kovin kyllästyneitä elämäänsä/sen oloisia, väsähtäneen oloisia tai epätoivoisia. Tai ainakin kaikki ne pidempään yksinäiset joita tunnen ovat tällaisia enemmän tai vähemmän. Miehekäs kävely/puhetyyli ym saattaa vaikuttaa siihe ettei miehet kiinnostu.. pitäis olla sellasta suloista lempeyttä olemuksessa.. varmaan sussa onkin mutta et osaa näyttää sitä miehille? Kyl täs maailmas on kaikenlaasta olijaa nähty ja jokaaselle on ottajansa. Nauti elämästäsi, se on tärkeintä.
Noo, oma syntini on se, etten vie asioita next levelille. Syytä tähän en tiedä!
Olen 'onnellisessa' asemassa, sillä naiset ovat lähestyneet minua ja tulleet iskemään. Osaan flirttailla ihan sujuvasti. Mutta jostain syystä minulle ikäänkuin riittää se kun saan jonkun naisen kiinnostumaan itsestäni. Sen jälkeen ei huvita edetä asiassa. Hullummaksi asian tekee se, että toisinaan kuitenkin haaveilen parisuhteesta.
Aloituksesi perusteella tämä ei liene sinun kohtalosi, mutta kerroinpa oman syyni.
Kahden saadun pakin jälkeen jätit aloitteenteon muille ?
Ehkä (näin miehenä) olisi itsekin pitänyt olla yhtä viisas. Olisi säästynyt paljolta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:17"]Minäkin olen yksin, ja olen aina ollutkin. Ei ole ollut minkäänlaisia läheisiä kontakteja miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. En usko, että johtuu ulkonäöstä. En nyt mikään varsinainen kaunotar ole, mutta ihan nätti omasta mielestäni ja tykkään laittautua ja pukeutua hyvin. Olen myös hoikka, mutta aika lyhyt. Pakko sen sitten olla luonteesta kiinni, koska taidan olla tylsä ihminen. En ole hyvä keskustelemaan, ja koska olen todella ujo, niin on vaikea saada suuta auki. Ei ne miehet varmaan tuppisuista tykkää. Aika lailla sama juttu, että en saa suutani auki. Eihän sitä silloin vaikuta kiinnostavalta ihmiseltä varmaan kenenkään mielestä. Ja monesti myös menen ihan lukkoon jos joku mies vaikka vähän juttelerkin, ja saatan vastailla lyhyesti ja hihitellä. Noloa. [/quote] Mäkin menen lukkoon jos joku juttelee :( [/quote] Tuo jäätyminen kyllä selittää aika paljon. Miehet ajattelevat, että onpa ujo ja estynyt nainen. Eivätkä lähde sulattamaan jäätä, vaan siirtyvät lämpimämmille vesille. Minä olin nuorempana myös ujo tuppisuu. Muutuin ihan toiseksi ihmiseksi, jos otin vähän drinkkejä. Mutta aamulla olin taas oma itseni, ujo piimä jolla krapula. Ei hyvä. Ap, pyri rakentamaan itseluottamustasi ja kiinnostu esim. harrastamaan jotain intensiivisesti. Tämä vaikuttaa varmasti näkyvään olemukseesi ja rohkaistut olemaan rennonpi miehen ottaessa kontaktia. Ei niitä tarvi jännittää, ihan tavallisia tyyppejä useimmat. :) [/quote] Harrastan kyllä, mutta kieliä ja siellä ei kauheasti miehiä ole. Ja tosiaan juoksen, mutta yksinäni. En tiedä, mikä olisi miesten tapaamiseen soveltuva harrastus? [/quote] frisbee-golf? Peli-illat?
[/quote]
Mutta ei kai noissa tapaa uusia ihmisiä, vai? Vai voiko mennä ihan johonkin tuntemattomaan porukkaan?
[/quote] isommissa kaupungeissa järjestetään lautapeli-iltoja kirjastoissa. Ja on toki kaikenlaista muutakin mihin voi mennä mukaan. Vaikka vapaaehtoiseksi rlokuvafestivaaleille jos ne kiinnostavat. Vaikka olisi kuinka "tylsä" niin varmasti jokin maailmassa kiinnostaa. Jaole kiinnostunut muista.