Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset jää yksin?

Vierailija
19.11.2014 |

Onko teistä ihan itsestäänselvää, miksi tuntemanne yksinjääneet eivät ole saaneet ketään? Olen miettinyt paljon omaa tilannettani ja sitä, että miksi en ole kelvannut kenellekään, enkä oikein ole varma syystä. En ole nätti, mutta en kuitenkaan rumakaan. Olen todella tavis. Olisin varmaan jopa ihan nätti, jos minulla ei olisi huonoa ihoa(suuret ihohuokoset), mutta koska on, olen tosiaan keskimäärin tavis. Painoni on vaihdellut bmi 22- 29 välillä, en siis koskaan ole ollut laiha, mutta kiinnostusta ei ole ollut normaalipainoisenakaan. Olen kiltti ja rauhallinen ja hauskahko ja älykäs, joskin myös aika tylsä, tykkään lukea ja lenkkeillä luonnossa. Ja kuten bmi:stä näkyy, tykkään ruoanlaitosta ja etenkin sen syömisestä. :) Vastapainoksi juoksen, jotta paino pysyisi edes jotenkin kurissa. En ole koskaan ollut kovinkaan kiinnostunut bilettämisestä, nuorempana kyllä jonkin verran kävin kaverien kanssa ulkona. Olen akateeminen, mutta en tee koulutustani vastaavaa työtä. En herätä mitään suuria tunteita ihmisissä, en usko, että kukaan inhoaa minua, mutta kukaan ei koskaan kiinnostukaan. 

Kukaan mies ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan, ei edes baarissa yrittänyt saada minua sänkyyn. Nuorena kerroin parille ihastukselleni tunteistani, toinen suhtautui ihan asiallisesti, mutta sanoi ei kiitos, toinen antoi todella ilkeät pakit. Sen jälkeen en ole itsekään tehnyt aloitetta. 

Äitini on sellainen ihminen, että miehet pitää hänestä kovasti ystävänä ja hänellä on paljon myös miespuolisia ystäviä. Minäkin tulen hyvin toimeen miesten kanssa, mutta vain kaverina, kukaan ei koskaan kiinnostu sen kummemmin. En kuitenkaan ole ulkonaisesti miesmäinen, tykkään hirveästi vaatteista ja kosmetiikasta ja meikeistä, joten en ole mikään rekkakuski. (En toki puhu miehille meikeistä tai vaatteista, jos joku nyt niin luuli)

En enää edes odota löytäväni ketään, mutta tämä on aina askarruttanut minua, koska en ole itse osannut keksiä, miksi olen niin kelpaamaton kenellekään. Kuvauksen takia on tietysti vaikea sanoa ja voi olla, että arvioin itseäni väärin, mutta millaiset teidän tuntemanne naiset ovat niitä, joita kukaan ei huoli? Ja miehetkin saa vastata, että millainen nainen ei kelpaa kenellekään? Tai hyppääkö jokin asia tuosta kuvauksestani silmille, mikä selittäisi kelpaamattomuuteni? 

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:58"]

Teissä menee kyllä naiset hyvä nainen hukkaan, kun ei ole nelikymppiseksi mennessä kukaan kelvannut...

[/quote]

Onkohan tämä nyt sitten sitä sarkasmia?? En väittänyt, että olisin mitenkään "hyvä nainen", mutta en mielestäni ole mikään ihan hirveäkään. Ihan sellainen tavallinen. Mikä sitten ehkä onkin se ongelma. 

[/quote] Voisiko tässä olla yksi syy. Minusta tuo ylempi viesti oli todella kauniisti sanottu. Kuitenkin pidät jo lähtökohtaisesti mahdottomana itseesi kohdistuvaa ystävällistä sanaa. Ehkä voisit yrittää luottaa siihen että jotkut ihmiset voivat joskus aivan aidosti pitää sinusta ja siten altistaa itsesi haavoittuvuudelle. Ihminen pitää ensin päästää oikeasti lähelle, että hän voisi edes yrittää pysyä siinä.

Vierailija
22/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:17"]Minäkin olen yksin, ja olen aina ollutkin. Ei ole ollut minkäänlaisia läheisiä kontakteja miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. En usko, että johtuu ulkonäöstä. En nyt mikään varsinainen kaunotar ole, mutta ihan nätti omasta mielestäni ja tykkään laittautua ja pukeutua hyvin. Olen myös hoikka, mutta aika lyhyt. Pakko sen sitten olla luonteesta kiinni, koska taidan olla tylsä ihminen. En ole hyvä keskustelemaan, ja koska olen todella ujo, niin on vaikea saada suuta auki. Ei ne miehet varmaan tuppisuista tykkää.

Aika lailla sama juttu, että en saa suutani auki. Eihän sitä silloin vaikuta kiinnostavalta ihmiseltä varmaan kenenkään mielestä. Ja monesti myös menen ihan lukkoon jos joku mies vaikka vähän juttelerkin, ja saatan vastailla lyhyesti ja hihitellä. Noloa.

[/quote] Mäkin menen lukkoon jos joku juttelee :(

[/quote]

Tuo jäätyminen kyllä selittää aika paljon. Miehet ajattelevat, että onpa ujo ja estynyt nainen. Eivätkä lähde sulattamaan jäätä, vaan siirtyvät lämpimämmille vesille.  Minä olin nuorempana myös ujo tuppisuu. Muutuin ihan toiseksi ihmiseksi, jos otin vähän drinkkejä. Mutta aamulla olin taas oma itseni, ujo piimä jolla krapula. Ei hyvä.

Ap, pyri rakentamaan itseluottamustasi ja kiinnostu esim. harrastamaan jotain intensiivisesti. Tämä vaikuttaa varmasti näkyvään olemukseesi ja rohkaistut olemaan rennonpi miehen ottaessa kontaktia. Ei niitä tarvi jännittää, ihan tavallisia tyyppejä useimmat. :)

[/quote]

Harrastan kyllä, mutta kieliä ja siellä ei kauheasti miehiä ole. Ja tosiaan juoksen, mutta yksinäni. En tiedä, mikä olisi miesten tapaamiseen soveltuva harrastus?
[/quote] frisbee-golf? Peli-illat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:14"]

Voisin kuvitella, että mies alitajuisesti kiinnostuu naisesta, joka vaikuttaa tavallaan seksuaalisesti halukkaalta. Esimerkiksi, hymyilee, nauraa miehen jutuille, on flirttaileva, hyväntuulinen eikä vaikuta liian estoiselta. Itse olen hyvinkin arkisen näköinen, akateeminen nainen, mutta hymyilen paljon, nauran paljon, luonnostaan flirttailen ja pukeudun nätisti ja meikkaan. Ulkonäköni puolesta ei varmasto olisi vientiä niinkään, mutta kompensoin iloisella ja hauskalla luonteella. Miehet hakeutuvat työpaikalla juttelemaan ja olen naimisissa itseäni paremmannäköisen miehen kanssa. Pähkinänkuoressa: yritä näyttää siltä, että "miehet on ihania" ja "tykkään seksistä" ja "mulla on tänään hyvä päivä, olen iloinen ja onnellinen"..

[/quote]

No, olen kyllä suoraan sanottuna melkoisessa puutteessa. :D Ja minä nimenomaan olen aina iloinen ja hauska ja kyllä ihmiset viihtyy seurassani ja miehetkin haluaa olla kavereita, mutta siinä se. Kukaan ei koskaan halua enempää. 

Vierailija
24/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:58"] Teissä menee kyllä naiset hyvä nainen hukkaan, kun ei ole nelikymppiseksi mennessä kukaan kelvannut... [/quote] Onkohan tämä nyt sitten sitä sarkasmia?? En väittänyt, että olisin mitenkään "hyvä nainen", mutta en mielestäni ole mikään ihan hirveäkään. Ihan sellainen tavallinen. Mikä sitten ehkä onkin se ongelma.    [/quote] Voisiko tässä olla yksi syy. Minusta tuo ylempi viesti oli todella kauniisti sanottu. Kuitenkin pidät jo lähtökohtaisesti mahdottomana itseesi kohdistuvaa ystävällistä sanaa. Ehkä voisit yrittää luottaa siihen että jotkut ihmiset voivat joskus aivan aidosti pitää sinusta ja siten altistaa itsesi haavoittuvuudelle. Ihminen pitää ensin päästää oikeasti lähelle, että hän voisi edes yrittää pysyä siinä.

[/quote]

No kun keskustelupaikka on tämä ja täällä miehillä ei yleensä ole kauheasti hyvää sanottavaa naisista... En ollut varma tuosta viestistä, enkä edes tiedä oliko se tarkoitettu minulle, vai noille muille vastanneille. 

Vierailija
25/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:17"]Minäkin olen yksin, ja olen aina ollutkin. Ei ole ollut minkäänlaisia läheisiä kontakteja miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. En usko, että johtuu ulkonäöstä. En nyt mikään varsinainen kaunotar ole, mutta ihan nätti omasta mielestäni ja tykkään laittautua ja pukeutua hyvin. Olen myös hoikka, mutta aika lyhyt. Pakko sen sitten olla luonteesta kiinni, koska taidan olla tylsä ihminen. En ole hyvä keskustelemaan, ja koska olen todella ujo, niin on vaikea saada suuta auki. Ei ne miehet varmaan tuppisuista tykkää. Aika lailla sama juttu, että en saa suutani auki. Eihän sitä silloin vaikuta kiinnostavalta ihmiseltä varmaan kenenkään mielestä. Ja monesti myös menen ihan lukkoon jos joku mies vaikka vähän juttelerkin, ja saatan vastailla lyhyesti ja hihitellä. Noloa. [/quote] Mäkin menen lukkoon jos joku juttelee :( [/quote] Tuo jäätyminen kyllä selittää aika paljon. Miehet ajattelevat, että onpa ujo ja estynyt nainen. Eivätkä lähde sulattamaan jäätä, vaan siirtyvät lämpimämmille vesille.  Minä olin nuorempana myös ujo tuppisuu. Muutuin ihan toiseksi ihmiseksi, jos otin vähän drinkkejä. Mutta aamulla olin taas oma itseni, ujo piimä jolla krapula. Ei hyvä. Ap, pyri rakentamaan itseluottamustasi ja kiinnostu esim. harrastamaan jotain intensiivisesti. Tämä vaikuttaa varmasti näkyvään olemukseesi ja rohkaistut olemaan rennonpi miehen ottaessa kontaktia. Ei niitä tarvi jännittää, ihan tavallisia tyyppejä useimmat. :) [/quote] Harrastan kyllä, mutta kieliä ja siellä ei kauheasti miehiä ole. Ja tosiaan juoksen, mutta yksinäni. En tiedä, mikä olisi miesten tapaamiseen soveltuva harrastus? [/quote] frisbee-golf? Peli-illat?

[/quote]

Mutta ei kai noissa tapaa uusia ihmisiä, vai? Vai voiko mennä ihan johonkin tuntemattomaan porukkaan?

Vierailija
26/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on sellainen jännä illuusio, että miehet aina sanoo, että he haluaa naisen, joka on kiltti ja viihtyy kotona ja joka ei juo, eikä polta ja joka on fiksu ja muuta. Mutta sitten oikeassa elämässä juuri tuollaiset naiset on aina yksin. Todella (anteeksi nyt vain!) epämiellyttävillekin naisille löytyy seuraa, mutta sellaiset kivat perustavikset jää aina yksin. Tunnen itsekin useamman, eikä heitä huoli kukaan. 

Sanotaan, että naiset tykkää pahoista pojista, mutta myös miehet tykkää tuhmista tytöistä.

Vierailija
27/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:14"]

Voisin kuvitella, että mies alitajuisesti kiinnostuu naisesta, joka vaikuttaa tavallaan seksuaalisesti halukkaalta. Esimerkiksi, hymyilee, nauraa miehen jutuille, on flirttaileva, hyväntuulinen eikä vaikuta liian estoiselta. Itse olen hyvinkin arkisen näköinen, akateeminen nainen, mutta hymyilen paljon, nauran paljon, luonnostaan flirttailen ja pukeudun nätisti ja meikkaan. Ulkonäköni puolesta ei varmasto olisi vientiä niinkään, mutta kompensoin iloisella ja hauskalla luonteella. Miehet hakeutuvat työpaikalla juttelemaan ja olen naimisissa itseäni paremmannäköisen miehen kanssa. Pähkinänkuoressa: yritä näyttää siltä, että "miehet on ihania" ja "tykkään seksistä" ja "mulla on tänään hyvä päivä, olen iloinen ja onnellinen"..

[/quote]

No, olen kyllä suoraan sanottuna melkoisessa puutteessa. :D Ja minä nimenomaan olen aina iloinen ja hauska ja kyllä ihmiset viihtyy seurassani ja miehetkin haluaa olla kavereita, mutta siinä se. Kukaan ei koskaan halua enempää. 
[/quote]

Ehkä sinustakin kuvitellaan, että.et halua enempää kuin olla kaveri. Flirttailetko miesten kanssa?

Vierailija
28/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:49"]

Tässä nyt nousee tämä sama sana esille monen kertomuksessa: tylsä. Siitäkö se sitten johtuu?! Koska olen kyllä kieltämättä aika tylsä, tykkään koti-illoista ja lukemisesta ja luonnosta ja saunomisesta. Sekö se syy on, miehet, tylsät naiset ei kelpaa??

[/quote]

Ei ainakaan nuorille miehille kelpaa. En sitten tiedä onko eri asia jo jossain +40 paikkeilla, mutta en mä tosiaan tiedä mitään muuta syytä omalle sinkkuudelle kuin tylsä luonne ja miesten mielestä tylsä elämä. Ulkonäkö vetoaa, elämäntavat ei. 

Sinänsä hassua kun osa miehistä haluaa sellaisen kivan naisen, jonka kanssa jaetaan arki ja ollaan kotona. No ei mun kokemuksen mukaan todellakaan niin ole: suuret kaveriporukat, paljon sosialisointia, täytyy olla jotain kivoja, kodin ulkopuolisia harrastuksia jne. 

[/quote]

Mutta silti ei saa bilettää. Minä olen sosiaalinen ja menevä, on harrastuksia, mutta miehille on iso ongelma se, että juhlin. Vaikka en harrasta yhden illan juttuja. Minusta on mielenkiintoista, että joidenkin mielestä tylsyys on syynä heidän sinkkuuteensa, kun minun mielestäni minä olen sinkku sen takia, että minulla on liikaa luonnetta ja menoja. 

Vierailija
29/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 17:22"]

Ap, taidat olla aika ujo tai annat torjuvan vaikutelman, kun et ole koskaan edennyt edes seurustelusuhteeseen asti. En sitten tiedä, onko käynyt yhtään parempi flaksi minulla, kun parisuhteenpoikasia on liuta, mutta lopulta ei ketään pysyvää. Miehet tunnetusti valitsevat ulkonäön perusteella, mut kun naisen luonne ja persoonallisuus vähitellen käy ilmi, se on goodbye. Ikävä kyllä miehille ei käy kuin tietynlainen nainen, naiset sen sijaan kelpuuttavat hyvinkin erilaiset ja omalaatuisetkin miehet. Minulla on hyvä itsetunto kaikista hylkäämisistä huolimatta. Ehkä se on osoitus itsenäisestä ja voimakkaasta ihmisestä. Joku ex-heilani sanoi kerran, että tuon esiin hänen huonoimmat puolensa. Itse olen sitä mieltä, että tuon toisessa esiin hänen todellisen luontonsa, paljastan (tahattomasti, tiedostamatta) totuuden ihmisestä. Ja sitä mies ei kestä, kun ei pysty myöntämään totuutta itselleenkään, eikä hyväksymään. Minä olisin hyväksynyt nuo miehet ja heidän heikkoutensa.

Joten kysyn sinulta ap, kumpi parempi: ikuinen neitsyys vai monet hylkäämiset?

[/quote]

Rohkenen olla eri mieltä. 

Miehillä on jos jonkinlaista riivinrautaa vaimona; Kaukana "ihanasta ja höpsöstä". Sen lisäksi on ikuisia hippi-tyttöjä, tosikkoja tiedenaisia jne, jne.  Täysin perusteetonta väittää, ettei eri miehiä sytyttäisi erityyppiset naiset.

[/quote]

Kyllä se taitaa juuri näin olla, että miehille käy melkein nainen kuin nainen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että jokaisella kävisi jokainen vaan että miehillä on laajempi skaala, eikä miehille vaikuta esim. naisen varakkuus tai koulutus. 

[/quote]

Kuitenkin aika paljon on naisia yksin ja he ovat aika samantyyppisiä. Taitaa se ulkonäkö kuitenkin loppujen lopuksi ratkaista. 

[/quote]

Tunnen aika paljon kumppanittomia naisia, eivätkä he ollenkaan muistuta toisiaan, on kaunista ja vähemmän kaunista, pitkää, lyhyttä, hoikkaa, pullukkaa, vaaleaa, tummaa, harmaata jne. 

Itse tiedän yhden ominaisuuden, jonka avulla nainen satavarmasti löytää miehen niin halutessaan. Se on itsevarmuus. Siis sellainen naisen asenne, että minusta saat elämäsi kuningattaren. Ei siinä merkkaa kilot eikä rypyt, kun nainen jotain haluaa ja luottaa itseensä!

Vierailija
30/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:44"]

Mutta silti ei saa bilettää. Minä olen sosiaalinen ja menevä, on harrastuksia, mutta miehille on iso ongelma se, että juhlin. Vaikka en harrasta yhden illan juttuja. Minusta on mielenkiintoista, että joidenkin mielestä tylsyys on syynä heidän sinkkuuteensa, kun minun mielestäni minä olen sinkku sen takia, että minulla on liikaa luonnetta ja menoja. 

[/quote]

Kirjoitin tuon lauseen mitä lainasit, kyllä mä itse käyn viihteellä n. kerran 2 kk aikana, muttei se miltään 'tylsyydeltä' silti mun keissiä pelasta :D Pikemminkin tuntuu, että pitäis vielä useammin käydä jos haluaisi sanoa, että tykkään bilettämisestä.

Mutta itseäänhän varten täällä elää toki täytyy, ei mua enää oikein kiinnosta yrittää edes esittää olevani jotain mitä joku mies odottaisi mun olevan.

Vierailija
31/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

justiisa.oot vaan oma itttes,jos ei riitä,niin sitten niiden toisten onkelma!

Vierailija
32/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:55"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:38"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:17"]Minäkin olen yksin, ja olen aina ollutkin. Ei ole ollut minkäänlaisia läheisiä kontakteja miesten kanssa, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut minusta. En usko, että johtuu ulkonäöstä. En nyt mikään varsinainen kaunotar ole, mutta ihan nätti omasta mielestäni ja tykkään laittautua ja pukeutua hyvin. Olen myös hoikka, mutta aika lyhyt. Pakko sen sitten olla luonteesta kiinni, koska taidan olla tylsä ihminen. En ole hyvä keskustelemaan, ja koska olen todella ujo, niin on vaikea saada suuta auki. Ei ne miehet varmaan tuppisuista tykkää. Aika lailla sama juttu, että en saa suutani auki. Eihän sitä silloin vaikuta kiinnostavalta ihmiseltä varmaan kenenkään mielestä. Ja monesti myös menen ihan lukkoon jos joku mies vaikka vähän juttelerkin, ja saatan vastailla lyhyesti ja hihitellä. Noloa. [/quote] Mäkin menen lukkoon jos joku juttelee :( [/quote] Tuo jäätyminen kyllä selittää aika paljon. Miehet ajattelevat, että onpa ujo ja estynyt nainen. Eivätkä lähde sulattamaan jäätä, vaan siirtyvät lämpimämmille vesille.  Minä olin nuorempana myös ujo tuppisuu. Muutuin ihan toiseksi ihmiseksi, jos otin vähän drinkkejä. Mutta aamulla olin taas oma itseni, ujo piimä jolla krapula. Ei hyvä. Ap, pyri rakentamaan itseluottamustasi ja kiinnostu esim. harrastamaan jotain intensiivisesti. Tämä vaikuttaa varmasti näkyvään olemukseesi ja rohkaistut olemaan rennonpi miehen ottaessa kontaktia. Ei niitä tarvi jännittää, ihan tavallisia tyyppejä useimmat. :) [/quote] Harrastan kyllä, mutta kieliä ja siellä ei kauheasti miehiä ole. Ja tosiaan juoksen, mutta yksinäni. En tiedä, mikä olisi miesten tapaamiseen soveltuva harrastus? [/quote] frisbee-golf? Peli-illat?

[/quote]

Mutta ei kai noissa tapaa uusia ihmisiä, vai? Vai voiko mennä ihan johonkin tuntemattomaan porukkaan?

[/quote]

Minä ajattelen, että sellainen ihminen on kiinnostava (lue: ei tylsä), jonka elämässä on kiinnostavaa sisältöä. Harvemmin kukaan harrastuksen parista löytää puolisoa. Mutta harrastava ihminen on kiinnostavampi kuin ei-aktiivinen kotihiiri. Eipä silti, mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän viihtyy omassa kotona. Vähän varttuneemmat miehet erityisesti ovat suorastaan liimautuneet sohvaansa... ;-)

Vierailija
33/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:40"]

Minusta tässä on sellainen jännä illuusio, että miehet aina sanoo, että he haluaa naisen, joka on kiltti ja viihtyy kotona ja joka ei juo, eikä polta ja joka on fiksu ja muuta. Mutta sitten oikeassa elämässä juuri tuollaiset naiset on aina yksin. Todella (anteeksi nyt vain!) epämiellyttävillekin naisille löytyy seuraa, mutta sellaiset kivat perustavikset jää aina yksin. Tunnen itsekin useamman, eikä heitä huoli kukaan. 

Sanotaan, että naiset tykkää pahoista pojista, mutta myös miehet tykkää tuhmista tytöistä.

[/quote]

Saattaa olla, että moni ns. kiltti tyttö on miehetön, mutta päättelysi taisi osua harhaan. Mielestäni juuri tämä ns. pahojen tyttöjen itsevarmuus on se juttu, jolla he miehen ottavat. Laitoin tästä jo viestin aiemmin. Miehet eivät ole valikoivia. Useaa miestä viehättää naisen saamisen helppous. Kun joku nainen tulee ja vie, se on ok usealle miehelle. Sitten erikseen ovat ne alfaurokset, joiden ympärillä pörrää satoja naisia. He valikoita enemmänkin.

Vierailija
34/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:14"] Voisin kuvitella, että mies alitajuisesti kiinnostuu naisesta, joka vaikuttaa tavallaan seksuaalisesti halukkaalta. Esimerkiksi, hymyilee, nauraa miehen jutuille, on flirttaileva, hyväntuulinen eikä vaikuta liian estoiselta. Itse olen hyvinkin arkisen näköinen, akateeminen nainen, mutta hymyilen paljon, nauran paljon, luonnostaan flirttailen ja pukeudun nätisti ja meikkaan. Ulkonäköni puolesta ei varmasto olisi vientiä niinkään, mutta kompensoin iloisella ja hauskalla luonteella. Miehet hakeutuvat työpaikalla juttelemaan ja olen naimisissa itseäni paremmannäköisen miehen kanssa. Pähkinänkuoressa: yritä näyttää siltä, että "miehet on ihania" ja "tykkään seksistä" ja "mulla on tänään hyvä päivä, olen iloinen ja onnellinen".. [/quote] No, olen kyllä suoraan sanottuna melkoisessa puutteessa. :D Ja minä nimenomaan olen aina iloinen ja hauska ja kyllä ihmiset viihtyy seurassani ja miehetkin haluaa olla kavereita, mutta siinä se. Kukaan ei koskaan halua enempää.  [/quote] Ehkä sinustakin kuvitellaan, että.et halua enempää kuin olla kaveri. Flirttailetko miesten kanssa?

[/quote]

En oikeastaan, en oikein osaa. Vitsailen miesten kanssa, mutta se kai ei riitä flirttailuksi?

Vierailija
35/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:51"]

Saattaa olla, että moni ns. kiltti tyttö on miehetön, mutta päättelysi taisi osua harhaan. Mielestäni juuri tämä ns. pahojen tyttöjen itsevarmuus on se juttu, jolla he miehen ottavat. Laitoin tästä jo viestin aiemmin. Miehet eivät ole valikoivia. Useaa miestä viehättää naisen saamisen helppous. Kun joku nainen tulee ja vie, se on ok usealle miehelle. Sitten erikseen ovat ne alfaurokset, joiden ympärillä pörrää satoja naisia. He valikoita enemmänkin.

[/quote]

Milläs selität sen, että mä olen tehnyt pääasiassa kaikkiin pitempiaikaisiin tapailuihin aloitteen (huom: tavismiehille), eikä se ole niille ollut ok. Tapailu jees, sit todetaan etten ole sitä mitä ne miehet haluaa suhteeseen.

Musta miesten valikoimattomuus on illuusio, en omassa lähipiirissä ole sellaiseen vielä törmännyt. Pikemminkin tavismiehet on yhtälailla valikoivia kuin naisetkin eikä todellakaan ota sitä ensimmäistä naista joka niille itseään tarjoaisi/olisi saatavilla.

Mulla oli ennen itsevarmuutta, mutta ei oikein enää kun en osaa ilmeisesti valita sellaisia miehiä, jotka musta voisi pitää :(

Vierailija
36/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:49"]

justiisa.oot vaan oma itttes,jos ei riitä,niin sitten niiden toisten onkelma!

[/quote]

Minusta on outo ajatus, että se, että esittäisi olevansa jotain muuta kuin on, olisi jotenkin hyvä asia. Eikä kai kukaan pysty esittämään lopunelämäänsä.

Vierailija
37/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Tunnen aika paljon kumppanittomia naisia, eivätkä he ollenkaan muistuta toisiaan, on kaunista ja vähemmän kaunista, pitkää, lyhyttä, hoikkaa, pullukkaa, vaaleaa, tummaa, harmaata jne. 

Itse tiedän yhden ominaisuuden, jonka avulla nainen satavarmasti löytää miehen niin halutessaan. Se on itsevarmuus. Siis sellainen naisen asenne, että minusta saat elämäsi kuningattaren. Ei siinä merkkaa kilot eikä rypyt, kun nainen jotain haluaa ja luottaa itseensä!>>

Onko tämä teksti miehen hyppysistä? Niin kaukana todellisuudesta. Vai meinaatko semmoista Justiinaa kaulimen kanssa? 

Jos ulkonäkörajoitteinen l. vähemmän viehättävä nainen esittää jotain "kuningatarta", kuin olisi prime catch, saa valmistautua pilkalliseen röhönauruun. Tai ehkä tämmöiseen komedienneen suhtauduttaisiin huumorilla. Ei muuta.

Vierailija
38/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:24"]

[/quote]

[/quote]

Minä ajattelen, että sellainen ihminen on kiinnostava (lue: ei tylsä), jonka elämässä on kiinnostavaa sisältöä. Harvemmin kukaan harrastuksen parista löytää puolisoa. Mutta harrastava ihminen on kiinnostavampi kuin ei-aktiivinen kotihiiri. Eipä silti, mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän viihtyy omassa kotona. Vähän varttuneemmat miehet erityisesti ovat suorastaan liimautuneet sohvaansa... ;-)

[/quote]

Totta, joo. Toisaalta saan hirveästi iloa vaikka hyvästä kirjasta tai juuri niiden kielten opiskelusta, joten en tiedä parantaisiko se sitten minua, jos luopuisin jostakin, josta pidän... Vaikka ymmärrän kyllä, mitä tarkoitat. Tämä on vaikea asia. :/

Vierailija
39/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:29"]

Kyllä, olen yksinäinen ja elämääni kyllästynyt.

[/quote]

Huolisitko miehen, joka on myös elämäänsä kyllästynyt?

[/quote]

No riippuu varmaan millainen se mies olisi. Jos hän lääkitsisi kyllästymistään juomalla niin en todellakaan.

Suoraan sanoen en niin paljoa kumppania kaipaa, ystäviä enemmän. Jos olisi ystäviä. Mutta kun ei. 

Vierailija
40/145 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:46"]

Ap:n ongelma on se että hänelle ei kelpaa tavis mies. Suomi on täynnä hänen kaltaisiaan miehiä mutta todellisuudessa ap etsii vain ylemmän tason miehiä joille taas alemman tason naiset eivät kelpaa.

[/quote]

No sinä ainakin vietät elämäsi ilman naista jos oikeasti uskot tollaseen ihmisten luokittelemiseen ylemmälle ja alemmalle tasolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi