YO-todistuksesi ja nykyinen ammattisi?
Millainen rivi tuli?
Itsellä EMMCB ja opiskelen tradenomiksi.
Kommentit (246)
Onko ravitsemusterapeuteille paljon töitä tällä hetkellä?
Aikana ennen Eximiaa:
MMLMM eli Ämmän paperit. Olen KTM eli ekonomi koulutukseltani. Työskentelen markkinointijohtajana.
EEELLL niin yksinkertaisesti. Olen 24v ja kaupan kassalla. Näilläkään papereilla ei päässyt melkein lähihoitajaksikaan (yhtään väheksymättä). Nykyään on niiiin vaikea päästä kouluun.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:42"]Onko ravitsemusterapeuteille paljon töitä tällä hetkellä?
[/quote]
Kasvavissa määrin kyllä. Tosin en siihen kovin paljoa luottaisi, ei tiedä milloin "kupla puhkeaa". Itse olen sairaalassa töissä ja näissä paikoissa töitä aina riittää.
ABBEE
Ensin tradenomi, sitten opiskelin OTM:ksi. Lakimiehenä siis toimin tällä hetkellä.
Ne ovat vain numeroita ja kerran hetkellisellä mielentilalla suoritettuja testejä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:44"]ACCLL. Huk ja fil yo
[/quote]
ammattia en kerro :)
Mitä vitttua peukutatte sairaanhoitajalle, joka on saanut BBAA?
L,E,E,M,C,C,C,C, vanhan reaalin aikaan. -sh
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:43"]
EEELLL niin yksinkertaisesti. Olen 24v ja kaupan kassalla. Näilläkään papereilla ei päässyt melkein lähihoitajaksikaan (yhtään väheksymättä). Nykyään on niiiin vaikea päästä kouluun.
[/quote]
Tuolla "lukupäällä" olisi voinut hakeutua pääsykokeisiin valmistautumisen kautta minne vaan! Eihän pelkillä papereilla ole aikoihin kouluihin päässyt (paitsi jonnekin asperger-matikalnlaitokselle)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:45"]
Ne ovat vain numeroita ja kerran hetkellisellä mielentilalla suoritettuja testejä.
[/quote]
Ne on kirjaimia ja niillä on kauaskantoiset seuraukset.
Elämän kova koulu
kotiäiti