YO-todistuksesi ja nykyinen ammattisi?
Millainen rivi tuli?
Itsellä EMMCB ja opiskelen tradenomiksi.
Kommentit (246)
Keskinkertaiset paperit muinaisena aikana. Koulutus FM, ammatti lehtori (kielet + opo). Lisänä kotikielenopettajan pätevyys Ruotsista.
LEEEEEMB (tosiaan 5 E:tä).
Varastomies.
LLLEEM, en ole vieläkään päässyt yliopistoon. Sisäänpääsyssä ei näin huonoista arvosanoista ole hyötyä, pääsykoepisteet on ainoa mikä merkkaa. Kaupan kassalla olen, kuitenkin vastuuhenkilönä nyt......
LEMMB
Rh
B tuli reaalista, sitä ei kai enää edes kirjoiteta. L tuli äidinkielestä, ois pitänyt panostaa siihen jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 21:31"]LLLEEM, en ole vieläkään päässyt yliopistoon. Sisäänpääsyssä ei näin huonoista arvosanoista ole hyötyä, pääsykoepisteet on ainoa mikä merkkaa. Kaupan kassalla olen, kuitenkin vastuuhenkilönä nyt......
[/quote]
Haluatko nyt että kaikki alkavat joukolla lohduttaa sinua noin "huonosta" todistuksesta kun se piti oikein erikseen mainita? Tiedät itsekin että todistuksesi on erittäin hyvä. Tuommoinen kehujen kalastelu on naurettavaa.
LLLLM, aikaa ennen eximiaa, kirjoitin neljä kieltä ja lyhyen matikan, olen laboratoriohoitaja.
LLLLLLLLL, ka 9.7 Luon uraa maksullisena naisena, ja aseman wc siivoojana, myös juna siivoojana, parasta työssäni on oksennuksien siivoaminen. Onneksi opiskelin ahkerasti lukiossa. Kävin myös lääkiksen ja kauppakorkean. Ala ei kiinnostanut kuitenkaan, oli liian helppoa, turhauduin nopeasti. Elän unelmaani todeksi tänä päivänä. Entiset lukiokaverini ovat kateudesta vihreinä. kävin myös Harvardissa, mutta tutkijan ura ei houkutellut.
valmiina MIKÄ ammatti? Kauppis ei anna mitään ammattia sulle.
A ABCC Presidentti. keskiarvo 7.2
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:17"]
ABBC
Kaupan kassa.
[/quote]
Kas kun ei ABCI :D
LLMMMC, ka. 8,9, tradenomin paperit on ja inssin paperitkin kohta.
LEMMMAA - opiskelen tradenomiksi
MMMC lähihoitaja