YO-todistuksesi ja nykyinen ammattisi?
Millainen rivi tuli?
Itsellä EMMCB ja opiskelen tradenomiksi.
Kommentit (246)
LLLLLM
Aika ennen E:tä ja vanhan reaalin aikaan. Humanisti tuli.
EEMM, opiskelen tradenomiksi ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 16:22"]LLLLLLL, opiskelen lääkäriksi.
[/quote]
Ja tolla rivillä olisit päässyt minne vaan :)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 00:45"]Yksi L, loput aineet E:itä. Olen työtön ja ikuinen opiskelja. Kyllä olisi lukionopettajat ylpeitä, not!
[/quote]Hei, samis! T. 210
MMMCC, iltavahtimestarina työskentelevä hortonomi.
LLMM kohta valmistun kääntäjäksi
Amis, nyt opiskelen yliopistossa.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 00:45"]
Yksi L, loput aineet E:itä. Olen työtön ja ikuinen opiskelja. Kyllä olisi lukionopettajat ylpeitä, not!
[/quote]
Yksi lisää ilmoittautuu kerhoon! Rivinä LEEEE, enkä koskaan lopulta valmistunut yliopistosta. Nykyään pitkäaikaistyötön, syrjäytynyt pummi.
Vanhan systeemin mukaan eli ennen eximiaa: L,L,L,L,L,L ja ka 9.6. Ensin uraohjus ja laman tultua pitkäaikaistyötön.
LEMBB Toimintaterapian opiskelija. B:t oli lyhyt matikka ja psykologia. Matikkaan en jaksanut panostaa koko lukioaikana, kun se ei ikinä ole ollut mun juttu. Psykologia jäi harmittamaan, kun olin siinä 9-10 tasoa koko lukioajan, mutta yo-kokeen sitten munasin. Ei huvittanut lähteä korottamaan.
LLLL.
Lukion päästotodistuksen ka. 9,5.
IT-projektipäällikkö.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 02:54"]
Vanhan systeemin mukaan eli ennen eximiaa: L,L,L,L,L,L ja ka 9.6. Ensin uraohjus ja laman tultua pitkäaikaistyötön.
[/quote]
Eikö mieluummin kannattaisi perustaa oma yritys kuin olla pitkäaikaistyötön?
- 214, IT-projektipäällikkö ja sen lisäksi sivutoiminen yrittäjä
LLMMMC (aikaa ennen E:tä), aineenope yläkoulu
LLLEMM, oikeustieteen opiskelija.