Oletko tehnyt työssäsi isoa virhettä?
Siis ihan niin, että yöunet meni ja asiasta oli harmia monelle taholle/ihmiselle? Itselleni kävi iso moka ihan omasta otteen herpaantumisesta johtuen (liikaa asioita samaan aikaan) ja varmasti oli silkkaa huolimattomuuttakin. Kukaan ei sentään kuollut, mutta rahallisia menetyksiä ja oma maine ja luotettavuus kärsi varmasti. Inhimillinen virhe, mutta minusta tuntuu, että en selviä tästä henkisesti millään :(
Kommentit (29)
Olen formatoinut työpaikalla pöytätietokoneen kovalevyn. Siis deletoinut koko sisällön. Vahingossa tietty. Ei ollut varmuuskopioitu mihinkään muualle. :(
No yövuorossa unohin tarkistaa oliko asiakas/asukas/potilas yksikössä koska ei ilmoitellut itsestään. Jäi lääkkeet antamatta. Samassa yövuorossa jätin jääkaapin toisen kerran auki. Ekalla kerralla kailli maitotuotteet meni roskiin. Tokalla huomasin itse ja ehdin pelastaa tilanteen. Mokat ovat noloja siksi koska ole uusi työntekijä.
Jep, satoja litroja maitoa meni viemäriin tankin sijasta... se häpeä sen jälkeen oli jotain ihan kamalaa
En oo isoa tehnyt mutta meillä rankaistaan pienistäkin. Inhottava kyttäysmentaliteetti.
Minulla esimies, joka on tosi vaativa. Ei vain ymmärrä, jos sattuu inhimillisiä virheitä. Olen hoitoalalla ja kerran yhdelle ihmiselle oli jäänyt antamatta lääke ja hänestä se oli ennenkuulumattoman kauheaa, kun se lääke on niin tärkeä, että se pitää muistaa antaa. Toki näin ilmanmuuta onkin, mutta kyseessä on silti aivan inhimillinen virhe ja niitä tapahtuu kaikissa hoitolaitoksissa hamaan tappiin asti. On kyllä itse sitten viimeisen päälle jämpti ja tarkka eikä tee virheitä mikä on ihmeellistä. Yleensä kaikille nyt aina jotain pientä edes sattuu, mutta hän on kyllä täydellinen mitä jaksan ihmetellä.
Miten sen nyt ottaa. Mun käsistä on lähtenyt pörssitiedote, jossa piti olla xx biljoonaa ja eipäs ollut kuin xx miljoonaa. Julkaisun takakannessa on ollut väärä ilmoitus. Ja käännöstoimistolta tilattu työ meni multa läpi, vaikka siinä väitettiin absoluuttisen nollapisteen olevan YLI -273 Kelviniä vai miten se ny meni. Hohhoijaa....a
Kukaan ei ole kuolllut, mutta jos luvut sotkisi noin pahasti esim lakitoimistossa, ei taitais soppari jatkua.
Apua. Edellisen kirjoittaja ei taaskaan muista, oliko se YLI vai ALI toi lämpötila. Shoot me.
On sattunut useasti onneksi olen melkoisen niljakas ja sopivan supliikki niin joku hiljainen hyssykkä on yleensä syyllinen.