Miten keski-ikäiset pukeutuu baari ilotteluihin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Naisille ainakin aiemmin oli tyypillistä pukeutua 2 vaatekokoa liian piukeisiin vaatteisiin.
Jos ne on vanhat vaatteet, jotka vain on jääneet pieniksi
Olen 38v olenko keski-ikäinen jo??
Viimeksi oli isohkot korvarenkaat, huppari ja farkut.
Vierailija kirjoitti:
Hupparissa baariin? Aika junttia... Tietty jos on joku juhlava glitterhuppari, niin eri juttu, mutta ei mitään collegepaitaa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupparissa baariin? Aika junttia... Tietty jos on joku juhlava glitterhuppari, niin eri juttu, mutta ei mitään collegepaitaa sentään.
Ei ollut mikään löysä huppari ja farkutkin oli tiukat.
Käyn lähinnä olut, rock ja keikkapaikoissa. Ei todellakaan junttia
Farmarihousut, pusakka ja purjehduskengät?
Röökiaski rintataskussa (vielä pahempaa rööki korvan takana) ehdoton turnoff.
Samoin miehillä kaikki paidat sullottuna korkeavyötäröisten housujen sisään + lompakko ja puoli omaisuutta tungettu nitisevän tiukkoihin housujen taskuihin.
Miten täti-ikäinen pukeutuu rockisti?
Ei kestäis kroppa eikä naama enää biletystä, mutta tuli jotenkin ikävä menneen elämän baari-iltoja, tanssimista ja niin edelleen.
Viimeksi olin baarissa ennen koronaa. Silloin oli päälläni leggarit, villasukat ja kumpparit. Kaiken kruunasi tietty huppari. En tiedä miksi moinen asuvalinta. Alla oli jo jotain pohjia ja ajattelin vissiin sitten viettää baarissa mukavan illan mukavissa kotoiluvaatteissa.
N42
Miten nuoret pukeutuu baariin? Ei 2000 luvun tuotokset. Se tyyli menee jo yli hilseen
Noniin, voidaanko jatkaa mihin eilen päästiin? Eli miten voi pukeutua tyylikkäästi mutta ei arkisesti kun lähtee ulos ja baariin?
legginsit (eli pitkät kalsarit) ja väljä kaapu
Vierailija kirjoitti:
Miten täti-ikäinen pukeutuu rockisti?
60 luvun pistemekko. semmoinen mitä näkee amerikanautotapahtumissa
Vierailija kirjoitti:
Puhtaat alusvaatteet ja suihkussa käynti suositeltavaa. Kaikille.
luulisi ettei tätä edes tarvitsisi sanoa ääneen, mutta yllättävän monelle tämä ei ole itsestäänselvää
Puhtaat alusvaatteet ja suihkussa käynti suositeltavaa. Kaikille.