Onko täällä ketään joka on nähnyt unessa tulevia tapahtumia tms. jotka ovat pitäneet paikkansa?
Tai oletko nähnyt näkyjä tms. ihmeellisiä järjelle käsittämättömiä asioita?
Kommentit (5)
En näkyjä, mutta enneunen meidän viidennen lapsen syntymästä (ja vähän neljännenkin). Kun olin nähnyt sen unen, kerroin siitä miehelle (neljäs lapsi oli silloin syntymässä, oltiin sairaalassa silloin).
No, kun sitten viides lapsi aikoinaan oli syntymässä, niin tuli miehen kanssa todettua, että kyllä vaan oli riittävän tarkkoja yksityiskohtia yksi yhteen sen mun unen kanssa. (viides syntyi eri sairaalassa kuin muut lapset, sairaalassa, jossa en ollut koskaan käynyt, ja ne yksityiskohdat oli tosi hämmentäviä siinä unessa, mutta sitten kun se oikeasti tapahtui, niin ne oli ihan järkeviä ja loogisia, kun ne oli sitten reaalimaailmassa, ja siinä unessahan ei aina ihan osaa ajatella loogisesti). Mieskin totesi, että kappas vaan, tää huonehan on oikeasti olemassa!
Olen noin kymmenen vuotiaasta saakka nähnyt tulevia ihmisten kuolemia. Sekä luonnollisia että epäluonnollisia. Nyt jo useita kymmeniä. Aiemmin kun kerroin niistä niin minua pidettiin hulluna ja kerran jouduin rankkoihin kuulusteluihin kun ennustin noin viikon päästä tapahtuvan murhan. Syyttivät minua sitten siitä. Onneksi oli todisteet puolellani. Sen jälkeen en ole uskaltanut kertoa kenellekkään näistä.
Olen monta kertaa nähnyt unia, joissa joko suoraan tai symbolisesti tapahtuu jotain, mikä jonkin ajan päästä tulevaisuudessa tapahtuu oikeasti (minun teoistani riippumatta). Ne ovat usein olleet ihmissuhteisiin ja ihmisten käyttäytymiseen liittyviä asioita.
Olen pitänyt niitä intuitiivisena ennakointina, jotka ovat tulleet uniin. Tarkoitan intuitiolla, että olen (siis valvetilassa) tiedostamattani tullut rekisteröineeksi asioita ympäristössäni, esim. ihmisissä joiden kanssa olen ollut tekemisissä, ja tiedostamattani olen päätellyt, miten he tulevat toimimaan. Päätelmät ovat tulleet uniini, ja vasta unia ajatellessani ne ovat saapuneet arkitietoisuuteeni.
Pidin vuosia unipäiväkirjaa, joten ihan säännöllisesti muistelin, ajattelin ja tulkitsin omia uniani. Tällaisen harrastuksen parissa todennäköisyys sille, että huomaa merkittäviäkin yksityiskohtia, kasvaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
On, ja maeinasin menettää henkeni, kun en uskonut:( Mutta toki ei kaikki uneni käy toteen joka kerta, niin en erota aina näitä enneuniani.
Tää nyt on aika naurettava mutta täyttä totta. En ollut mikään Britney fani mutta lukenut kuukausia aikasemmin että odottaa toista lastaan. En ollut ajatellut asiaa sen enempää mutta yksi yö heräsin ja herätin silloisen poikaystäväni ja totesin että Britney saa tänä yönä toisen pojan. Aamulla en muistanut koko asiaa ennenkuin menin töihin ja avasin netin.