Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ammatissa, missä saat jatkuvasti paskaa niskaasi?

Vierailija
19.11.2014 |

Missä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:03"]Joo, olin ennen Soneran asiakaspalvelussa..
[/quote]

Joo mä Cubiolla aspassa:D ei helvetti. Ymmärrän kyllä sillee niitä asiakkaita, en suosittele kyseistä liittymää kenellekkään. Paras oli ku ne lähetti asiakkaalle yhen sentin laskun, noh silloi nauratti sekä asiakasta etä mua

Vierailija
2/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olin ennen konditoria Ph7! Pomolla kusi päässä ja pahasti! En suosittele kenellekkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen sarjamurhaaja.

Vierailija
4/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki yleisöpalvelutehtävissä saa kohtuumäärän paskaa niskaan päivittäin. Ihmiset nyt vain ovat sellaisia, valitettqvasti.

Vierailija
5/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, katsastusasemalla...

Vierailija
6/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vakuutusyhtiössä olen töissä.

Vierailija
7/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana, kyllä. Paskaa sataa niskaan joka tunti useita kertoja. Ja koulun jälkeen sitten samaa joiltain vanhemmilta.

Vierailija
8/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kirjaimellisesti joskus. Sairaanhoitaja.

Vierailija
9/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa saa sitä sontaa niskaansa aika reilusti. Mutta vastaavasti myös sitä ihanaa palautettakin.

Yksi haukkuu maan rakoon (vaikka ei oliskaan syytä) toinen kehuu taivaaseen heti perään. Näin se on. Mutta sehän on vain työtä, siitä se leipä pöytään tulee.

Vierailija
10/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En halua kertoa millä alalla mutta asiakaspalvelussa. Paskaa tulee sekä ulkoisilta että sisäisiltä asiakakkailta mutta myös esimieheltä ja organisaation johdolta. Olen tunkio.

Vierailija
11/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä. Kuuluu työn luonteeseen.

Vierailija
12/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sanallista paskaa onneksi. Mutta kädet joutuu ajoittain työntämään paskaan, ottamaan paskanäytteitä, pyyhkimään paskaa ja haistelemaan paskaa. Myös paskatauti kerran tarttunut potilaasta. Sairaanhoitaja minäkin.

Vierailija
13/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
14/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin puhelinvaihteessa. Kyseessä oli tosin vain kesätyö, mutta enää en sinne vapaaehtoisesti menisi. Siinä hommassa tuli todella olo, että on koko organisaation haukkujen suodatin ja likasanko.

Soittajien mielestä oli vaihteenhoitajan vika, jos:

- Tavoiteltu henkilö oli palaverissa/lomalla/sairauslomalla eikä vastannut puhelimeen

- En pystynyt yhdistämään poliisille/keskussairaalalle/maistraattiin/yrityksiin tai muihin numeroihin, jotka eivät kuuluneet kaupunkiorganisaatioon (yllättävän moni kuvitteli, että puhelinvaihde on yhtä kuin numerotiedustelu)

- Jossain numerossa oli sillä hetkellä ruuhkaa, eikä puhelu mennyt ensi yrittämällä läpi

- Tavoitellussa yksikössä ei ollut sillä hetkellä puhelinaika menossa

- Soittaja soitti iltapäivällä minuuttia vaille neljä, eikä tavoiteltu henkilö/taho enää vastannut puhelimeen

Muun muassa noista asioista sain niskaani suurin piirtein kaikki mahdolliset kirosanat, huorittelua sekä pitkiä avautumisia kaupungin poliittisesta ja taloudellisesta tilanteesta.

Vierailija
15/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opena kyllä ja usein

Vierailija
16/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, esimies. Ja olen katselemassa uutta työpaikkaa aktiivisesti.

Vierailija
17/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin: yläkoulun opettaja, huh.

Vierailija
18/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, projektipäällikkönä. Minun vikani on kaikki minkä joku muu jättää tekemättä/tekee väärin/myöhästyy jne.

Vierailija
19/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija. Kollegat haukkuvat kaikki työt ja kiistävät saavutukset. :D

Vierailija
20/59 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaupankassa. Töistä päästessä on kiva vetää kilarit mulle kun omassa elämässä asiat huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi