Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen jälkeen nun minä sunnuntaina räjähdin miehelle, hän on muuttunut täysin

Vierailija
07.08.2026 |

Kaikenlaisia vaihdevuosivaivoja ja töissä on raskasta niin minä vain kilahdin. Pyysin kyllä anteeksi, mutta mies on aivan eri ihminen kuin sitä ennen. Ei kysele kuulumisia, selailee vain puhelintaan eikä edes halua katsoa suosikkisarjaansa iltaisin vaan menee yhdeksältä nukkumaan. Mikä tuossa nyt voisi olla takana? Ei suostu myöskään keskustelemaan kanssani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet kohta sinkku :)

Vierailija
4/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö ne sun vaihdevuosioireet ja työhankaluudet on aiheuttanut, kun hänelle raivosit?

Vierailija
5/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannella kesti pitkään räpeltää provo kasaan. 

Vierailija
6/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa kamppeesi ja muuta vanhempiesi luokse. Ensi viikolla tulee eropaperit postissa ja uusi virkatodistus missä lukee siviilisääty: eronnut.

Vierailija
7/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoa kamppeesi ja muuta vanhempiesi luokse. Ensi viikolla tulee eropaperit postissa ja uusi virkatodistus missä lukee siviilisääty: eronnut.

Miksi miksei muuta? Aina naisen pitäisi muuttaa

Vierailija
8/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi tekisi saman niin miltä tuntuisi? Arvaisin että olisit täällä kirjoittamassa kuinka väkivaltainen ja agressiivinen miehesi on ja nyt haluat eron. 

Menetit todenmäköisesti kasvosi eikä hän näe sinua enään naisena. Voit ehkä jollain tasolla korjata tilannetta mutta se vaatii nöyryyttä mitä ei suomi-naisella tunnetusti ole, joten taitaa olla ohi koko homma.

Vierailija
9/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahdin ensimmäisessä parisuhteessani ensimmäisen ja viimeisen kerran. Tilanteita on ollut vuosien varrella muitakin, mutta silloin puren poskeani tai kieltäni niin että kipu ylittää kaiken muun. 

Vierailija
10/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olisi muuttunut vaan muuttanut.

Vierailija
11/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi tekisi saman niin miltä tuntuisi? Arvaisin että olisit täällä kirjoittamassa kuinka väkivaltainen ja agressiivinen miehesi on ja nyt haluat eron. 

Menetit todenmäköisesti kasvosi eikä hän näe sinua enään naisena. Voit ehkä jollain tasolla korjata tilannetta mutta se vaatii nöyryyttä mitä ei suomi-naisella tunnetusti ole, joten taitaa olla ohi koko homma.

Olen eri, mutta ajattelisin saavani ansioni mukaan, vaikka olen yrittänyt oppia pois siitä. 

Vierailija
12/12 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisitkö tilannetta, jos roolit olisivat toisin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme