Oletko ammatissa, missä saat jatkuvasti paskaa niskaasi?
Kommentit (59)
Olin, mutta onneksi en enää. Työskentelin ensin useamman vuoden teknisenä asiakastukena yritysasiakkaille ja sen jälkeen toisessa yrityksessä asiakaspalvelijana kuluttajille.
En. Joskus olen ollut, silloin tarjoilijana. Vaihdoin ravintolaa niin ei tullut enää jaskaa, asiakkaita ja ravintoloita on kaikenlaisia.
Kyllä, maanviljelijänä saa konkreettisesti hoidettavilta ja mitään tietämättömiltä ja suotta kateellisilta ihmisiltä.
Kyllä, lähes päivittäin, mutta se kuuluu tähän työhön. Uran alkuaikoina otin kaiken itseeni, nykyään harvemmin. Olen siis poliisi.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:36"]Missä?
[/quote]
Kyllä. Olen vessanpönttö.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:12"]Kyllä, maanviljelijänä saa konkreettisesti hoidettavilta ja mitään tietämättömiltä ja suotta kateellisilta ihmisiltä.
[/quote]
Onneks voit levittää sen kaiken pellolle! Heheh!
Höntöntöntön tönttö, olen vessan pönttö :P
Myyntineuvottelija eli tutummin kaikkien rakastama puhelinmyyjä, joten voit vain arvata paljonko sitä paskaa tulee niskaan päivittäin.
Kyllä. Olen sairaanhoitaja. Katso vaikka vauva.fi-sivuston keskusteluja. Ei taida paljon aliarvostetumpaa ammattia kuin sairaanhoitaja (nuo läskiperseiset laiskimukset, jotka vain istuvat kansliassaan tai kahvilla, kuvittelevat olevansa lääkäreitä ja tekevät kiusaa potilaille ja heidän omaisilleen)
Erään tapahtuman toimitusjohtajana, kyllä riitti paskaa niskaan.
No voi toki, lastensuojelussa. Meillä joko viedään lapsia täysin kunnollisista perheistä ihan vaan jotta sijaisperheet rikastuisivat (what?) tai vaihtoehtoisesti sadistisesti annetaan lasten kärsiä, kun mieluummin istutaan kahvilla ja pyöritellään peukaloita.
Juu saan ihan henkilökohtaisesti, sekä koko ammattikuntaa koskien mm. Metron tekstaripalstalla. Olen bussikuski.
Joo, ensihoitajana saa reklamaation millon mistäkin. Että kiitos vaan yritin vain auttaa.
Joo, olin ennen Soneran asiakaspalvelussa..