Paljonko sinulla on puskuria tilillä?
Mulla 6000€
Paljonko sinulla?
Kommentit (286)
Semmostson kirjoitti:
RO kirjoitti:
RO eli Rahaa on kirjoitti:
8000..vähintään ja aina😥liian vähän tuo summa…hermostuttaa jo silloin, kun tili näyttää 4000e…
…mutta tuo on vaan käyttötili…mitäpä se muille kuuluu minkä verran mulla on säästötilillä…no paljastan sen verran, että RO😂
…ja kovalla työllä hankittua, en syntynyt kultalusikka suussa enkä missään muussakaan reiässä..hikeä ja pitkiä öitä Norjassa..vapiskaa suomalaiset siellä Suomessa🤣Muualla tienaa kyllä paaaaaljon paremmin!!!
T: Hoitaja🩺💊🏥
Mulle saiskin maksaa aika lailla, että suostuisin muuttamaan Suomesta saati tekemään hoitajan töitä. Tienaan 4500-5200 €/kk netto, ja olen erittäin tyytyväinen nykyiseen elintasooni.
Säästötilillä 7750 tällä hetkellä. Vastaa noin 3kk nettotuloja. Loput sijoituksissa.
En tarvitse. Luottortilla välittömästi 5000. Ja pörssissä 2 päivän viipeella 6-numeroinen summa.
12000€, yleensä vähän vähemmän mutta olen säästänyt opintovapaata varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te vauraita. Omalla jemmatililläni on tällä hetkellä noin 900 euroa. Käteistä pidän myös kotona kaiken varalta muutaman satasen verran, kun välillä korttimaksu ei onnistu.
Ainahan sitä pitää jollain tavalla varautua yllättäviin menoihin kuten vaikka pesukoneen hajoamiseen. Visaakin vingutan välillä, mutta luottorajan olen pitänyt tonnissa.
Masentaa lukea näitä ketjuja kun kaikki ovat varakkaita tai aloittaneet säästämisen jo nuorena. Olen itse säästänyt vuoden ajan ja saanut vain 2000 euroa säästötilille.
No me olemme olleet köyhiä nuorena ja keskituloisisa keski-ikäisinä. Seiniä on maksettu ja kun vaihdettiin pienempään taloon jäi välirahaa sijoitettavaksi kunnes käyttökohde löytyy, lisäksi kahden hengen tuloista jää jo vähän säästöönkin kun lapset ovat poissa.
Ei kaikki pysty säästämään nuorina. Omat lapsemme ovat siinä onnellisessa asemassa että +30v jo paremmilla tuloilla kuin me
Tällä hetkellä n. 13000€
Työttömänä viimeiset kuukaudet, olen koittanut elää säästeliäästi.
Ei näillä bensan, sähkön, ruoan jne hinnoilla puskureita ainakaan kasvateta
9000 euroa, mutta johtuu siitä, että sain perintöä vuoden alussa 5000 euroa.
Noin 100 000.