Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa mulle telkkasarjoja, joita tuijottaa äitiyslomalla

Vierailija
19.11.2014 |

Olen juosta touhottanut viimeiset kymmenen vuotta elämästäni niin, ettei juuri telkkaria ole tullut katsottua. Aina silloin tällöin olen tallentanut joitain sarjoja ja ajatellut, että jos olen joskus vaikka pitkällä sairaslomalla, niin sittenhän voisin katsella niitä. No, olen terve kuin pukki, joten saikkuja ei ole ollut, ja aikaa myöten tallennetut ohjelmatkin on deletoitu.

Nyt olen jäämässä alkuvuodesta äitiyslomalla ja olen päättänyt, että pakotan itseni opettelemaan joutenolon ainakin osittain ennen kuin vauva syntyy.

Nyt juuri vaivaa hirveä väsy ja haaveilen yöpaidasta, villasukista, viltistä, sohvasta ja tuntikausien telkkarin tuijottamisesta. Mutta kun en ole juuri koskaan telkkaria katsonut, en tiedä mitä sieltä pitäisi edes katsoa. Jotain Downtown Abbeytä, vai mitä?

Voisin toivoa joulupukilta telkkasarjapaketteja jos tietäisin mitä toivoa. Olisiko sinulla suositella jotain laiskojen, mutta vauvattomien äitiyslomapäivien ratoksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ohjelmistossa oli ainakin

malcolm in the middle

shameless

winners & losers

teen mom

niin, ja täykkärit ja vanhat salkkarit :D

Vierailija
22/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdaleen jäin koukkuun. Katsoin aina aamupäivällä uusinnat (illalla piti muistaa ettei katso :D) ja Doctor whoon uusintoja tullut seurattua (sunnuntait unohdan aina TnT silloin tulisi uudet jaksot...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnankoukkuja kahdelle.

Vierailija
24/24 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greyn anatomia, mentalist, house, supernatural ja vampyyri päiväkirjat itse olen kahlannut. Jään kanssa silmäilemään uusia ehdotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän