Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö kuolemaa?

Vierailija
08.10.2014 |

Mua on pistäny koko päivän rinnasta ja samalla kipu on säteillyt mahaan ja vasempaan käteen ja sormiin. Hikoilen mutta en kylmää hikeä ja pitää vähä hengitellä syvään välillä. Oon 30v ja sukurasitteena paljon sydänjuttuja ja nuorena kuollu sukulaisia mm. läppävikoihin... Vähän mietityttää kun oon yksim lasten kans kotona :\

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin.

Vierailija
2/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infarkti oireilee naisilla todella epämääräisesti, nuo kuulostavat juuri niiltä epäspesifeiltä oireilta. Nyt soita 112, ensihoitajat ottaa ekg:n, siitä se selviää.

Vierailija
4/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepelvaltimotauti.

Vierailija
5/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt ainakin päivystykseen. Osaavat sieltä varmaan paremmin neuvoa. Koeta ottaa rauhallisesti.

Vierailija
6/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa keuhkoissa..

Vierailija
7/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ruveta pelottelemaan, mutta kannattaahan se tutkituttaa. Usein on kyse ihan normilhasvaivoista tai jopa närästyksestä vaan. Voi olla muutakin tietty, joten mene vaan lääkärissä käymään.

Vierailija
8/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihasjumia lapojen välissä? Entä niskajumi? Onko pulssi nopea/hidas, tasainen/epätasainen?
Itselläni rintarangan fasettilukko oireili pistävänä säteilevänä kipuna sekä hengenahdistuksena.
Soittaisin tai menisin päivystykseen varmuuden vuoksi.

Vierailija
9/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös rintarangassa joku nivel paikoiltaan, minulla se ainakin säteilee vaikka minne. Mutta suosittelen lähtemään päivystykseen tuon sukurasitteen takia, saatko lapsille hoitajan tai voisiko mies tulla kotiin?

Vierailija
10/10 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletin, että ap olisi mies. Vaikka onhan niitä sydäntauteja naisillakin. Mut joo, päivystyksestä saisit ehkä paremmat vinkit kuin täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan