Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: huonon kätilön etunimi

Vierailija
19.11.2014 |

niin eli paskan kätilön etunimi? voit myös perustella, miksi oli paska.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia(nimi muutettu).

Vierailija
2/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Kyllikki

Vierailija
4/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aivan kaamea kätilö, tosin oli silloin vasta harjoittelija. 

Synnärillä oli ilmeisesti kiire ja kätilö vain tiuski minulle, ihan kuin se olisi minun vikani että olin "valinnut" juuri kiireisen päivän synnyttää. 

Olin todella kipeä mutta vasta 3 cm auki joten kätilö käski minun lähteä kävelemään vaikka kaupungille (syksy, satoi vettä). Sanoi että saleja ei ole.

Yritin siinä sitten kysellä lähdenkö ajamaan 200km päähään seuraavaan sairaalaan vai mitä sitten jos nyt lapsi syntyy eikä ole saleja? - Kätilö sanoi että pitää sitten synnyttää vaikka siivouskomerossa!?
5 h vietin aikaa sairaalan parkkihallissa, kaupungilla vesisateessa ja olin henkisesti ihan romuna, muutenkin kipeä ja tympi ihan valtavasti kätilön tiuskiminen.

Viimein menin itku kurkussa sairaalaan ulvomaan että on se nyt helvetti kerran synnytys käynnissä ja laitetaan pihalle. Vuoro oli vaihtunut ja onneksi sain ihan kunnollisen kätilön. Totesi että tottakai meillä on saleja vapaana. Pääsin heti saliin ja 45min niin lapsi oli ulkona. Mitään kivunlievityksiä en enää kerennyt saamaan.  

Tyhmä kun olin en tehnyt asiasta kunnollista valitusta. Mainitsin vain omalle kätilölleni, enkä usko että asia kulki siitä eteenpäin. 

Nimi: Annikki (Nimi muutettu).

Vierailija
5/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina (nimi muutettu)

Kaisa (nimi muutettu)

Liisa (nimi muutettu)

Vierailija
6/6 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset