Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietämätön tyttö

Vierailija
19.11.2014 |

Kundikaverilla sen omasta mielestään maailman pienin muna? Minusta se on ihan ok mutta eipä minulla juuri muita kokemuksia olekkaan. Onko hänellä sitten niin pieni? itse en ole mitannut mutta kertoi minulle mittansa, että löysänä oli kuulema 7cm ja seisoessa 14cm. Näyttäähän se vähän pieneltä mutta tuntuu kuitenkin ihan tosi kivalta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla ihan keskivero mitta.

Vierailija
2/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pienempi kuin minulla...mutta ihan normaalimittojen rajoissa. Ihan riittävä tyydyttämään molemmat....nauttikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se suomalaisen miehen keskimitta ollut n. 13cm seisokissa, että hyvähän sillä kundillasi on!

Vierailija
4/8 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin kokoinen, jolla normaaliälyinen mies kyllä tyydyttää normaalin naisen.

t: "samat mitat"

Vierailija
5/8 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä isompiakin ja varsinkin paksumpia.

Vierailija
6/8 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/5 täälä tarjolla sinull ap tutkittavaksi perinpohjin ;) laita sp osoitettasi. Rockmies50v

Vierailija
7/8 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi pituudeltaan sieltä pienimmästä päästä. Useimmat naiset eivät miehelle lähe kuitenkaan irvistelemään kalun pienuudesta. Voivat kyllä ottaa isomunaisen rakastajan jossakin vaihessa, jos kotona on vain pientä tarjolla.

Vierailija
8/8 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikokoa, alle 14 on keskimitta suomalaisella täysikasvuisella miehellä. Toinen pointti on semmonen, että on sopivan kokoinen vastapuolen värkkiin. Jos kerran kivalta tuntuu, niin silloin on passeli ja isompi sattuisi.

Vink: Muista välillä sanoa että "rakastan sun kullia" "tuntuu niin hyvältä" jne, niin ei ala ottaa mielen päälle harhakuvia, että olisi liian pieni. Saattaa muuten vallan lerpsahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi