Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G-piste

Vierailija
06.05.2012 |

Haluaisin opetella löytämään vaimoni G- pisteen. Vinkkejä kiitos, tarkoitus olisi yllättää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin niin että olimme vierekkä imien naisen rintoja, sitten laitoin kaksi sormea pilluun ja koukistin sormia ylöspäin. sieltähän se vastaan tuli, se kohta on nyppyläinen aivan kun sammakon selkä. Osaako joku muu selostaa asian paremmin?.

Vierailija
2/6 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisesi on paras kertomaan sen, missä kohtaa tuntuu parhaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain luki että on sienimäinen pinta eli tuntuu kuin ristikkäisiä lankoja 2ä-3 neliösentin alueella. Ei ole kovin syvällä (muutama sentti)  ja kun nainen on kiihottunut niin pinta ei tunnu enää sienimäiselta. 

Vierailija
4/6 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaimosi jalkojen välissä polvillasi. Työnnä oikean käden keskisormi sisään kynsi alaspäin silloin kun vaimosi on kiihottunut esim. suuseksin jälkeen. Kun toinen nivel on sisällä, koukista sormea ja liikuta eri suuntiin. Jos löytyy noin kahden euron kolikon kokoinen, muuta aluetta kiinteämpi alue, joka on "kananlihalla", eli tuntuu ne poimut kovilta, SE ON SIINÄ se g-piste. Siihen on melko vaikea osua peniksellä kun se on melko paljon häpyluun takana piilossa. Huom. vaimo on selällään tässä tutkimuksedsa.

Vierailija
5/6 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betaurokset survoo sormiaan naisen pilluun etsiessään G-pistettä. Sallikaa mun nauraa. Jos penis on kokoluokkaa "ei helvetti toi on iso!" tai.. "mun sisällä ei ole ikinä ollut mitään noin isoa!" Alfa nussii isolla kyrvällään naisia niin, että nainen saa käytännössä yhtä jatkuvaa G-piste orgasmia kokoaika. Isompi kun osuu oikeaan kohtaan ja paksu kyrpä myös venyttää pillua sopivasti.

Kokeile sormella.. voi helvetti.

Vierailija
6/6 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluatko, että me tullaan opastamaan asian kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi