Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä nätisti eroon jehova-uskovaisesta henkilöstä?

Vierailija
28.09.2021 |

Niin, kertokaapas, mikä tukkii tutun henkilön suun uskontoonsa liittyvästä infostaan, josta itse en ole halukas keskustelemaan.
Kuulun itse evlut.srk:aan, ja näillä näkymin aion pysyäkin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Jehovan todistajiin ja eroa siitä myöhemmin. Kyseinen henkilö ei ole sen jälkeen sinua näkevinään.

Vierailija
2/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalla, ei nätisti, vaan hyvin tiukasti, että nyt riittää tuo jaaritus, en halua, enkä jaksa kuunnella yhtään. Sitten etäisyyttä, jos ei usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaa.. Juu, kuulema erottuaan jehovista ex.jehovaa aletaan karttaa. Ihan kauheeta henkistä kiusaamista tollainen toiminta kyseisessä uskonlahkossa.

Vierailija
4/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääritiukkapipoiset uskonnon lahkot aiheuttavat ihmisen vaipumista uskontopsykoosiin.

Vierailija
5/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele AC/DC:tä kasetilta väärinpäin ja kysäise, että oletkos koskaan kuunnellut musiikin sekaan piilotettuja piiloviestejä Lusiifeerilta?

Vierailija
6/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat väleissä pysyä sanot vaan ystävällisesti että josko ei puhuttaisi niistä uskonasioista vaan ihan muista jutuista. Toistat lauseen joka kerta kun ei kumminkaan kerrasta mene jakeluun.

Vierailija
8/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro että sinulla on iltasatuja jo valmiiksi riittävästi!

Vierailija
9/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ruotsia, sillä lähtee puhelinmyyjätkin.

Vierailija
10/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovatyttöjen tullessa ovelle olin juuri kiireesti lähdössä johonkin ja housut olivat vielä prässäämättä. Pyysin tyttöjä kalsarisillani silittämään housuni minun valmistautuessani. Se ei heille käynyt ja sen koomin he eivät ole ovellani käyneet!

Vierailija
11/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity Jehovan todistajiin ja eroa siitä myöhemmin. Kyseinen henkilö ei ole sen jälkeen sinua näkevinään.

👍🏻😂 aivan niin. Oot nero. Sama pätee moniin muihinkin lahkoihin, esim persuihin.

Vierailija
12/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi ihan suoraan sanoa hänelle, että jätetään uskonnon tuputus, niin ystävyytemme säilyy. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta uskiskin voisi kunnioittaa toisten vakaumusta ja olla pakkokäännyttämättä ja tuputtamatta omaa "ainutta oikeaa totuuttaan".

Vierailija
13/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa päivässä tämä sama aloitus aina ilmestyy tänne?

Oletko sama henkilö joka tehtailee aina muitakin Jehovan todistaja-aiheisia aloituksia?

Vierailija
14/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut aina, ystävällinen hymy ja toteamus: ”Kiitos, mutta ei tarvetta keskustella näistä asioista. Hei hei.”

Jostain muistan lukeneeni -liekö totta, että pitävät kirjanpitoa. Jos jää juttelemaan edes vähän, on se merkki tulla toistekin. Tuo lausahdus ja heti perässä ovi kiinni, on pitänyt vierailut hyyyvin satunnaisina.

Vierailija
15/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyklon B

Vierailija
16/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla mahdollista, että jehova-järjestöön kuuluvilla jäsenillä on oikeus tulla ihmisten ovikelloja soittelemaan, ja pyrkiä sisään jakaakseen mainosmateriaalia eli Vartiotorni-lehteä tai Herätkää-julkaisua ihmisille ihan tuosta vaan postilaatikkoihin jättämällä, jos ja kun asukas ei oveaan aukaise näille uskontoaan markkinoiville parivaljakoille????

Nyt kun on Korona on ollut esteenä konkreettiselle julistamiselleen jehovat pyrkivät puhelimitse ja viestein tarjoilla omaa agendaansa uskon asioistaan. 

Minusta on erittäin loukkaava jo jehova-uskiksen utelu esim. Raamatun lukemisestani, joka on henkilökohtainen asiani, ja ei kuulu muille.  En minäkään käy ovelta ovelle tai puhelimitse viestillä utelemassa toisilta heidän Raamatun lukemisistaan.  Uskonto on privatasia kuten on Suomessa myös äänestäminen vaaleissakin.  Äänestämäänsä puoluetta ja henkilöä ei tarvitse kertoa kenellekään, koska vaalimme on siltä osin salaiset.

Vierailija
17/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin jehovan todistajalta puhelinnumeron ja kerroin, että minä soitan, kun tulee asiaa. Sanoin myöskin ettei hänen tarvitse ottaa yhteyttä. Tästä on jo pari vuotta. Ei ole sieltä päin kuulunut mitään.

Vierailija
18/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dimmu Borgir. Impaled Nazarene. King Diamond. Marilyn Manson. Martti Servo & napander.

Noita kun laitat soimaan niin katso mitä tapahtuu.

Vierailija
19/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan puhumaan Jeesuksesta ja siitä, että vain Häneen uskomalla pelastuu =)

Kristitty

Vierailija
20/25 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri antoi tehokkaat lähdöt jehoville. Ei oo näkynyt sillä tontilla eikä meilläkään kahteen vuosikymmeneen.

Itse olen ajatellut sanoa, jos tulevat, että tulitte oikeaan paikkaan, minä olen Hän. Jos eivät älyä lähteä, niin sitten sanon suoraan.

Mutta, asiallinen vastaus ap:lle, komppaan noita kommentoijia jotka antoivat ohjeen että joka kerta kun uskonto nousee ystäväsi kanssa puheeksi, sanot että ”meillä on uskonasioista erilaisia näkemyksiä, ei kannata niillä sotkea ystävyyttämme”. Jos uskonsa on hänelle ystävyyttänne tärkeämpi, niin sitten voit joko olla kynnysmattona tai ottaa etäisyyttä.

Näin ateismiin kallellaan olevan agnostikon silmin nähtynä,

M53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi