Miksi valvot yhä?
Kellokin on jo 02:16. Itse olen nettiriippuvainen. Niin moni asia mennyt päin helvettiä tämän takia. Pitäisi herätäkin kello 7 töihin. Hävetti äskön kun lapsi heräsi vessahädälleen ja ihmetteli miksi vielä valvon. Ainoa paikka missä voin olla ilman nettiä nykään on mökki eikä sinnekään voi muuttaa.
Kommentit (42)
Heräsin kamalaan flunssaan, huominen on pakko sitkutella töissä. Loppuviikon voi sitten ehkä olla pois jos olo ei helpota.
Rytmi sekaisin, nettiriippuvuus, stressi
Masennus, ahdistus, unettomuus... Otin jo unilääkettä ja rauhottavaa, eikä ne ilmeisesti auta. En uskalla ottaa enempääkään. Joten kai sitä sit valvotaan.
Lapsi oksentelee. Oksensi omaan sänkyyn, mun sänkyyn kahdesti ja nukkuu nyt vierassängyssä. Vaihdoin lakanat mun sänkyyn ja olen nyt perusteellisen hereillä. Ja vaikka mä olen tässä puol yötä siivonnut oksuja, mulla on nälkä. Odotan, että lapsi varmasti nukkuu ja menen sitten katsomaan mitä jääkaapista löytyis
Unirytmi viturallaan, syynä tyypillisen itsekurin puutteen ohella viikon flunssa ja sen myötä nukkuminen miten sattuu. Nyt valvottaa myös yskä. Yritin mennä nukkumaan jo puolelta öin, mutta jumahdin sängyssä tabletin kanssa kahlaamaan tätä palstaa. Tässä ei ole mitään järkeä. Herätys kahdeksalta. Jumalauta.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 02:24"]Pitääkö sitä joka yö kysyä? Töissä edelleen.
[/quote]
Pitääkö sitä joka kerta vastata?
Asun aikavyöhykkeellä, jossa kello on 21.46.
Lapset nukkumassa, mies katsoo telkkaria ja minä nollaan ja rentoudun vauvapalstalla. Ärsyttävän hiljaista täällä tosin on.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 04:45"]
Täällä on kello vasta 21.44 :)
[/quote]
Mikä osavaltio?
t. 31
North Carolina täälläkin. Ootko kenties toinen niistä tyypeistä, jotka asuvat meidän yläkerrassa ja ovat sukua mulle? ;)
31
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 04:58"]North Carolina täälläkin. Ootko kenties toinen niistä tyypeistä, jotka asuvat meidän yläkerrassa ja ovat sukua mulle? ;)
31
[/quote]
Haha! Pakko sanoa että en. Bongasin sut jo tosta 'missä asut' keskustelusta ja mietin mitä tekemistä täällä on.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 02:17"]
Kellokin on jo 02:16. Itse olen nettiriippuvainen. Niin moni asia mennyt päin helvettiä tämän takia. Pitäisi herätäkin kello 7 töihin. Hävetti äskön kun lapsi heräsi vessahädälleen ja ihmetteli miksi vielä valvon. Ainoa paikka missä voin olla ilman nettiä nykään on mökki eikä sinnekään voi muuttaa.
[/quote]
Heräsin äsken, piti käydä vessas.
Jaa oot siis se joka on työreissussa Durhamissa. Ilmeisesti RTP:ssa? Onko sulla vuokra-auto käytössä? Miten pitkään oot vielä täällä?
Millasista jutuista oot kiinnostunut? Voisin yrittää vinkata jotain, jos annat vähän osviittaa :)
Heräsin 1/2 h sitten, kohta soitan taksin hakemaan
Uus kumppani tuli antaa hyväyönpusun ennen aamuvuoroa. Herkkää on ja kaunista<3